جاباما
۹۶۱۳۲
۸ نظر
۵۵۷۲
۸ نظر
۵۵۷۲
پ

این ستاره‌ها در کودکی خیلی آزار و اذیت شدند

بسیاری از ستاره ها و چهره های مشهور جسارت و جرأت صحبت کردن در مورد آزار و اذیت هایی که در نوجوانی و کودکی متحمل می شدند را دارند و با تعریف کردن ماجرای خود به دیگران درس می دهند.

این ستاره‌ها در کودکی خیلی آزار و اذیت شدند

برترین ها: بیشتر ستاره ها از کودکی معروف نبوده اند و درست مانند بقیه مردم بزرگ شده اند و بعضی از آنها در کودکی یا در دوران مدرسه مورد آزار و اذیت همکلاسی های قلدر خود قرار می گرفتند. برای مثال، هاوارد استرن نمونه خوبی است، او برای آنکه در مدرسه بتواند از خودش دفاع کند، کلاس جودو می رفت. ماجرای افرادی که در کودکی مورد آزار دیگران قرار می گرفتند و نه تنها توانستند آن دوره را پشت سر بگذارند، بلکه در آینده تبدیل به افراد موفقی شدند، می تواند برای انسان های دیگر آموزنده باشد. بسیاری از ستاره ها و چهره های مشهور جسارت و جرأت صحبت کردن در مورد آزار و اذیت هایی که در نوجوانی و کودکی متحمل می شدند را دارند و با تعریف کردن ماجرای خود به دیگران درس می دهند.

۱۰. دمی لوواتو

دمی لوواتو با آزار و اذیت غریبه نیست. او تعریف می کند: « وقتی دبیرستان می رفتم خیلی به من سخت می گذشت. اطرافیانم نامه های تنفرآمیز می نوشتن و بین خودشون پخش می کردن و امضاء می کردن. اونا تو مهمونیا تصاویر منو نشون می دادن و بهم می خندیدن. بعضیا هم تا نزدیک خونمون میومدن و سر کوچه می ایستادن و داد می زدن. اون زمان خیلی اذیت شدم و دوست داشتم فرار کنم.» حالا خوشبختانه دمی لوواتو تبدیل به چهره موفقی شده و آن تجربیات را پشت سر گذاشته است.

این ستاره‌ها در کودکی خیلی آزار و اذیت شدند

۹. مایکل فلپس

مایکل اغلب به خاطر لکنت زبان و گوش های بزرگش مورد تمسخر قرار می گرفت. این شناگر موفق و قهرمان المپیک در مصاحبه ای تعریف می کرد: «واقعاً دیوانه کننده ست. وقتی میرم به جایی که زندگی می کردیم (بالتیمور)، هنوز هم همون آدمایی که مسخره م می کردن می بینم. هنوز همونجا هستن. اونا سعی می کنن باهام حرف بزنند و من اون لحظه فکر می کنم: "چرا الان می خوای باهام حرف بزنی؟ اون موقع ها مسخره م می کردی."» این آزار و اذیت ها مایکل فلپس را در مسیر موفقیت متوقف نکرد و او ۱۸ مدال طلای المپیک بدست آورد و در سن ۲۷ سالگی بازنشسته شد.

این ستاره‌ها در کودکی خیلی آزار و اذیت شدند

۸. ساندرا بولاک

ساندرا آنقدر که این روزها زیبا و خوش پوش به نظر می رسد، در کودکی اش اینطور نبود و دائماً مورد آزار و اذیت دوستانش قرار می گرفت. او با خانواده اش به اروپا سفر کرد و سپس به خانه بازگشت تا به مدرسه برود. آن زمان همکلاسی هایش به خاطر کج سلیقگی او در انتخاب لباس مسخره اش می کردند. او می گوید: «وقتی از اروپا اومدیم، من رفتم مدرسه و در مقایسه با باقی بچه ها، لباسام شبیه دلقکا بود. به همین خاطر مسخره می شدم. بچه ها تو اون سن خیلی بی رحم هستن و هنوز هم نام و نام خانوادگی همه اون بچه هایی که با من بد بودن یادمه!» البته ما فکر نمی کنیم که الان هیچکدام از آنها بخواهند حرف بدی به ساندرا بزنند.

این ستاره‌ها در کودکی خیلی آزار و اذیت شدند

۷. جاستین تیمبرلیک

جاستین نه تنها در گروه موزیک به عنوان خواننده خوب می خواند، بلکه خواننده سولو و بازیگر خوبی نیز هست. البته وقتی او نوجوان بود بخاطر جوش ها و آکنه های صورتش مسخره می شد و همه می گفتند که او موهای عجیب و غریبی دارد. دوست های پسرش نیز او را بخاطر ترجیح دادن موزیک بر ورزش اذیت می کردند. جاستین اینطور تعریف می کند: «من تو تنسی بزرگ شدم و اونجا اگه فوتبال بازی نمی کردی، بهت می گفتن دختر. من همیشه حرفای بدی از دوستام می شنیدم، چون موزیک و هنر رو به فوتبال ترجیح می دادم.» حالا جاستین تیمبرلیک نه تنها عجیب و غریب به نظر نمی آید، بلکه در حوزه های بسیاری یک هنرمند موفق است.

این ستاره‌ها در کودکی خیلی آزار و اذیت شدند

۶. تام کروز

تام کروز کودکی دشواری داشت. این بازیگر مشهور در ۱۵ مدرسه ای که رفته بود، بخاطر قد کوتاه و بدخوانی (دیسلکسی) مورد تمسخر قرار می گرفت. او از مشکل و اختلال خود در خواندن در دوران کودکی، به عنوان یکی از فاکتورهای مؤثر در گرویدن به ساینتولوژی یاد می کند.

این ستاره‌ها در کودکی خیلی آزار و اذیت شدند

۵. لیدی گاگا

لیدی گاگا در مورد آزار و اذیتی که در کودکی دیده بود اعتراف کرده و هنوز هم آثار آن را تحمل می کند. این خواننده که نام اصلی او استفانی ژرمانوتا است، می گوید که به دلایل مختلف او را اذیت می کردند: «بخاطر خیلی چیزا مسخره م می کردن. می گفتن که دماغم گنده ست یا اینکه دندونام مدل گرازیه. خیلی اذیت می شدم. گروه دوستام خیلی خوب بودن، ولی وقتی تو مدرسه مسخره تون کنن، این تا آخر عمر روتون تأثیر میذاره و تازه وقتی تأثیرشو فهمیدم که موفقیتم داشت بیشتر می شد و فشار زیادی روم بود، چون باید الگوی دیگران قرار می گرفتم. باید به درونم نگاه می کردم و از خودم می پرسیدم: "من چه چیزی برای ارائه دادن به دیگران دارم؟"، چون سالهای زیادی تو زندگیم حس کرده بودم که من واقعاً هیچی ندارم.» امروزه لیدی گاگا همراه با مادرش موسسه Born This Way را تأسیس کرده با این هدف که به نوجوانان الهام بدهد تا با هم مهربان باشند تا بدین ترتیب جوامع بهتری داشته باشیم.

این ستاره‌ها در کودکی خیلی آزار و اذیت شدند

۴. کریس راک

کریس راک که حالا تبدیل به یک کمدین موفق شده و تقریباً در مورد همه چیز شوخی و مزاح می کند و موضوعات و موقعیت های مختلف را سوژه طنز خود قرار می دهد، وقتی کوچک بود مورد آزار قرار می گرفت: «من سال ۱۹۷۲ تو یه مدرسه تو گریستن بیچ بروکلین ثبت نام شدم. من یکی از اولین سیاهپوستایی بودم که به اون مدرسه می رفتم. من هر روز مسخره می شدم.» کریس که در محله ای تماماً سفیدپوست بزرگ شده بود می گوید که همیشه سوژه تمسخرهای نژادپرستانه قرار می گرفته است. با آنکه هیچکدام از این چیزها خنده دار یا بامزه نیست، ولی کریس توانست آنها را پشت سر بگذارد و وارد تلویزیون شود و موفق شود. این به معلمین سابق او الهام بخشید تا نامه عذرخواهی برای کریس بنویسند و بفرستند.

این ستاره‌ها در کودکی خیلی آزار و اذیت شدند

۳. ریحانا

ریحانا یا "ریانا" که در باربادوس بزرگ شد هم می گوید که قربانی آزار و تمسخر دیگران قرار گرفته است. او می گوید که بخاطر رنگ پوست روشن تر و چشمان سبزش مورد آزار دوستان سیاهپوستش قرار می گرفت بطوری که گاهی کار به دعوا و مشت زنی می رسید. او می گوید: «من تو یه محیط خیلی "سیاه" بزرگ شدم. ولی وقتی رفتم مدرسه بهم می گفتن "سفید"... اونا نگام می کردن و بهم فحش می دادن. من اصلاً درک نمی کردم چرا.» حالا ریحانا یکی از خواننده های درجه یک دنیاست و آهنگ های او همچنان پرفروش ترین و محبوب ترین آهنگ ها هستند.

این ستاره‌ها در کودکی خیلی آزار و اذیت شدند

۲. کریستین بیل

کریستین بیل در سن ۱۳ سالگی در فیلم "امپراتوری خورشید" ستاره شد. او می گوید که درست از همان موقع همکلاسی هایش از او متنفر شدند و دائماً او را کتک می زدند. او می گوید: «اصلاً دوره خوبی نبود. من قربانی آزار و اذیت اطرافیانم بودم و بچه های دیگه هر روز زیر مشت و لگد له ام می کردن. از واکنش های دیگران نسبت به خودم گیج شده بودم، چون هم خوب بود و هم بد.» کریستین بیل به عنوان یک برنده جایزه اسکار، قطعاً جوجه هایش را آخر پائیز شمرد.

این ستاره‌ها در کودکی خیلی آزار و اذیت شدند

۱. جسیکا آلبا

جسیکا می گوید که در کودکی دختر خجالتی و کمرویی بوده و آنقدر اذیتش می کردند که پدرش مجبور بوده هر روز او را تا مدرسه ببرد تا کسی در مسیر مدرسه او را اذیت نکند. او تعریف می کند: «من ناهارمو تو اتاق پرستارا می خوردم تا مجبور نباشم پیش دخترای دیگه بشینم. جدا از اینکه نژادم مختلطه، والدینم پول نداشتن که برام لباسای قشنگ یا کوله پشتی باحال بخرن.» پدر جسیکا آلبا از دومین نسل مکزیکی-آمریکایی بود و مادرش از تبار دانمارکی-فرانسوی بود.

این ستاره‌ها در کودکی خیلی آزار و اذیت شدند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فکرکنم بیشتربچه هامون دراینده ستاره بشن

    • TannaZ

      واقعا اگه به جای الگو قرار دادن ظاهر این افراد تنها یکم هم به درونیاتشون توجه کنیم میبینیم که واقعا آدمای با جسارت و با اراده این...اکثر سلبریتی های محبوب قبل از معروف شدنشون افول و تجربه کردن مثل برد پیت ، بردلی کوپر و اپرا وینفرلی و صد ها هنر پیشه ی دیگه ، و یا حتی بعضا بعد از مشهور شدنشون سقوط کردن مثل رابرت داونی جونیور اما نکته ی قابل توجه اینه که هیچ کدومشون شکست و نپذیرفتن ، اونقدری شهامت و اراده و خودباوری داشتن که یه آدم عملا بارنده رو تبدیل به یه ستاره بکنن...مثل همین رابرت که بعد از این که اعتیادش و کنار گذاشت تونست با آیرون من پرفروش ترین بازیگر سال بشه...
      هالیوودم از همون ابتدا رو قهرمان پروری و قدرت طلبی سرمایه گذاری کرد و الان داره نتیجش و میبینه، یه نسلی که ابدا شکست و نمیپذیره ، یه جامعه مملو از آدمایی با اندیشه هایی بلند و اهداف بزرگ...

      پاسخ ها

      • مازیار

        اینا انسانیت و شرافت رو زیر سوال بردن از چه کسانی دفاع می کنی؟

    • قدم خیربیسواد

      اگه اینجوریه اینا دیگه ستارهای دنباله دارن شایدم در آینده سیاره بشن

    • Assal

      ليام پين رو يادتون رفت بگين اونم تو دبيرستان خيلي اذيتش ميكردن و وقتي ميخواسته به دنيا بياد يه كليه اش رو از دست داده

    • مازیار

      از هالیود فقط به عنوان سرگرمی خوشم میاد ولی از بازیگراش به خاطر اینکه نمادهای شیطان در روی زمینند گله دارم

    • شادی

      اون لیدی گاگا رو هر چقدمسخره کنن حق دارن

    • بدون نام

      سلام من نه تنهادرخانواده بلکه مدرسه تازمانی دبیرستان موردتنفروتمسخروازارهمکلاسیهام شدیداقرارگرفتم پراضطراب ازترس شدیدواینکه کسی پنداشتم که ازمن دفاع کنه افسردگی شدیدسراغم اومدوهنوزهم دچارترسم مجبوریم به دیگران باج بدم که باهام مهربون باشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج