۹۶۱۳۲۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

چگونه متوجه شویم در معرض خطر دیابت هستیم؟

دیابت یک مشکل جهانی در حال رشد است. بین سالهای ۱۹۸۰ و ۲۰۱۴ ، براساس اعلام سازمان بهداشت جهانی ، تعداد مبتلایان به دیابت در سراسر جهان از ۱۰۸ میلیون به ۴۲۲ میلیون نفر رسیده است. تشدید دیابت می تواند منجر به کوری ، نارسایی کلیه ، سکته قلبی و سکته مغزی شود.

انتخاب: دیابت یک مشکل جهانی در حال رشد است. بین سالهای ۱۹۸۰ و ۲۰۱۴ ، براساس اعلام سازمان بهداشت جهانی ، تعداد مبتلایان به دیابت در سراسر جهان از ۱۰۸ میلیون به ۴۲۲ میلیون نفر رسیده است. تشدید دیابت می تواند منجر به کوری ، نارسایی کلیه ، سکته قلبی و سکته مغزی شود.

کاهش وزن غیر قابل توضیح

کاهش وزن ناگهانی می تواند دلیلی برای نگرانی باشد. موسسه دیابت کانادا خاطرنشان می کند که تغییر وزن می تواند نشانه دیابت باشد. از دست دادن بیش از ۵٪ از وزن بدن بدون رژیم گرفتن یا افزایش فعالیت شما ممکن است نشانه ای از یک مشکل پزشکی باشد.

تاری دید

به گفته موسسه دیابت کانادا ، دیابت می تواند باعث ایجاد مشکلات بینایی شود. تاری دید ممکن است یکی از علائم اولیه دیابت باشد. با این حال ، با پیشرفت این وضعیت ، می تواند منجر به آسیب دیدگی چشم یا حتی کوری شود. دلیل این امر آن است که زیاد قند خون در اثر دیابت می تواند بر شبکیه چشم تأثیر بگذارد.

تشنگی غیرمعمول

آیا به نوشیدنی احتیاج دارید؟ تشنگی غیر معمول می تواند نشانه دیابت باشد. هنگامی که قند خون شما را افزایش می دهد ، که یکی از عوارض جانبی دیابت است ، می تواند منجر به احساس تشنگی بیش از حد شود. اگرچه این علامت به تنهایی به دیابت اشاره نمی کند ، شما باید با پزشک خود تماس بگیرید تا در صورت مشاهده آن آزمون انجام دهید.

افزایش سطح گرسنگی

براساس اعلام انجمن دیابت آمریكا ، احساس گرسنگی در تمام مدت می تواند یكی از علائم اولیه دیابت باشد و یکی از سه علامت اصلی هشدار دهنده دیابت است. در حالی که این علائم می تواند با سایر مشکلات پزشکی مانند افسردگی یا استرس مرتبط باشد ، احتمال بروز دیابت وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج