جاباما
۹۶۱۳۴۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

شهرخودرو شانس کمی برای موفقیت در آسیا دارد

کارشناس فوتبال گفت: شهر خودرو به چند دلیل شانس کمی برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا دارد.

خبرگزاری فارس: ابراهیم قاسمپور در گفت و گویی در مورد مسابقه شهر خودرو با پاختاکور ازبکستان گفت: به نظرم شهرخودرو به چند دلیل برای موفقیت در آسیا شانس کمی دارد. این تیم نسبت به سه تیم دیگر ایرانی یعنی استقلال، پرسپولیس و سپاهان بازیکنان مطرح و شاخص کمتری در اختیار دارد. دوم اینکه اولین حضورش را در آسیا تجربه می‌کند و از سویی دیگر هم در گروه سختی قرار گرفته که تیم‌هایی مثل الهلال عربستان در آن قرار دارد.

وی افزود: جدایی گل‌محمدی مربی که حدود دو سال با شهر خودرو هم کار می‌کرد مزید بر علت می‌شود زیرا یک مربی دیگر بر سر این تیم آمده است. شهر خودرو دوشنبه بازی سختی مقابل پاختاکور دارد.

این کارشناس فوتبال در مورد بازی استقلال با الاهلی عربستان هم عنوان کرد: بازی با الاهلی به مراتب سخت‌تر از الشرطه عراق است. آبی پوشان در بازی اول یک امتیاز از این تیم عراقی گرفتند اما فوتبال عراق به دلیل مشکلاتی که در این کشور وجود دارد سرمایه‌گذاری زیادی روی آن انجام نمی‌شود اما الاهلی بازیکنان خوب خارجی به خدمت گرفته است و ساختار تیمش قدرتمندتر از الشرطه عراق است. عربستانی‌ها هم مثل تیم‌های ایرانی، کره ای و ژاپنی همیشه جز مدعیان سنتی رقابت‌ها هستند. ضمن اینکه این مسابقه در کویت برگزار می‌شود.

قاسمپور با اشاره به غیبت زوج خط حمله استقلال گفت: غیبت دیاباته و قائدی به خاطر مصدومیت قطعا روی کار استقلال تاثیر منفی می‌گذارد. این دو بازیکن بیشترین گل‌های استقلال را در لیگ برتر زده‌اند و زوج خطرناکی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج