۹۶۱۳۹۶
۱۳ نظر
۵۲۹۹
۱۳ نظر
۵۲۹۹
پ

بهترین یخچال‌های ایرانی ۸‌میلیونی برای خانواده‌های پرجمعیت

اگر خانواده پرجمعیتی دارید و مجبورید مقداری زیادی مواد غذایی در خانه نگهداری کنید، یخچال‌های کمبی گزینه مناسبی به‌نظر می‌رسند. همین الان در بازار لوازم‌خانگی یخچال‌فریزر‌های کمبی با ظرفیت بالا در حد ۶۰۰ لیتر به چشم می‌خورند که برای خانواده‌های پرجمعیت تولید شده‌اند و پر کردن آن‌ها کار راحتی نیست.

برترین‌ها: اگر خانواده پرجمعیتی دارید و مجبورید مقداری زیادی مواد غذایی در خانه نگهداری کنید، یخچال‌های کمبی گزینه مناسبی به‌نظر می‌رسند. همین الان در بازار لوازم‌خانگی یخچال‌فریزر‌های کمبی با ظرفیت بالا در حد ۶۰۰ لیتر به چشم می‌خورند که برای خانواده‌های پرجمعیت تولید شده‌اند و پر کردن آن‌ها کار راحتی نیست. در وضعیت فعلی بازار لوازم خانگی که سامسونگ و ال‌جی می‌خواهند آرام‌آرام آن را ترک کنند، نگرانی‌هایی به‌وجود آمده است، اما حقیقت این‌جاست که تکتولوژی ساخت یخچال از خیلی وقت پیش به‌ایران رسیده است.

دقیقا از سال‌هایی که سامسونگ و ال‌جی بخشی از مهمترین تولیدات خود در بازار لوازم‌خانگی را توسط کارخانه‌هایشان در ایران تامین می‌کردند. این به‌معنای انتقال تکنولوژی ساخت است و باور کنید یا نه حالا برند‌های ایرانی مثل هیمالیا، دیپوینت و امرسان یاد گرفته‌اند یخچال‌هایی با کیفیت روز دنیا تولید کنند.

وقتی در مورد یخچال حرف می‌زنیم می‌توانم به شما این اطمینان را بدهم که هم از نظر فنی و هم از نظر ریخت و قیافه و حتی جزییات ریز و کوچک فانتزی، یخچال‌های ایرانی در وضعیت خوبی به‌سر می‌برند. پس کافی است چشم‌هایتان را به اندازه کافی باز کنید و با دید خریدار آن‌ها را ورانداز کنید تا بتوانید از بین سه یخچال‌های کمبی شکل که ما انتخاب کرده‌ایم، مدلی را انتخاب کنید که بیشتر از بقیه با نیاز و سلیقه شما سازگاری دارد. این یخچال‌ها را می‌توان با بودجه هشت میلیون تومانی خریداری کرد.

هیمالیا، مدل امگا

بهترین یخچال‌های ایرانی ۸‌میلیونی برای خانواده‌های پرجمعیت

یخچال فریزر مدل امگا از جمله محصولات کارخانه هیمالیا است. این محصول در دسته یخچال فریزر‌های کمبی قرار می‌گیرد یعنی فریزر آن در قسمت پایینی قرار دارد و یخچال در قسمت بالا است. به این یخچال‌ها در اصطلاح کمبی شکل یا یخچال بالا و پایین می‌گوییم. ظرفیت یخچال فریزر بالا و پایین هیمالیا روی هم رفته به ۶۰۵ لیتر می‌رسد و وزن کل محصول حدود ۱۰۰ کیلوگرم است. اگرچه قیافه امگا بدک نیست، اما از همین حالا باید بدانید در مقایسه با محصولات روز دنیا نمی‌توان آن را از نظر میزان مصرف انرژی شایسته تقدیر دانست، چون روی آن برچسب انرژی رده A چسبانده‌اند. از این مسئله می‌توان با اغماض گذر کرد.

از جمله ویژگی‌های مثبت این یخچال فریزر می‌توان به تکنولوژی AVP اشاره کرد که تاثیر زیادی در از بین بردن باکتری‌ها دارد. یخچال فریزر مدل امگا در قسمت پایینی به محفظه Big Box برای نگهداری از محصولات خوراکی مجهز است. هیمالیا برای این محصول تکنولوژی Vita Fresh را نیز در نظر گرفته و ادعا دارد این ویژگی باعث می‌شود مواد غذایی برای مدتی طولانی‌تر ارزش غذایی خود را حفظ کنند و به اصطلاح تازه بمانند. یخچال این محصول از سه طبقه تشکیل شده و سه طبقه نیز روی در آن قرار دارد. در قسمت پایین دستگاه حدود چهار کشو برای فریز کردن محصولات غذایی در اختیار دارید.

قیمت: هفت میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

دیپوینت، مدل T7

بهترین یخچال‌های ایرانی ۸‌میلیونی برای خانواده‌های پرجمعیت

یخچال فریزر دیپوینت مدل T7 در دسته یخچال فریزر‌های کمبی قرار می‌گیرد با این تفاوت که در این مدل مثل مدل‌های کلاسیک قدیمی یخچال در بخش پایینی و فریزر در قسمت بالایی طراحی شده است. این مسئله باعث می‌شود بخش فریزر فضای خیلی کمی در اختیار شما بگذارد، اما در عوض T7 برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که فضای بزرگتری از یخچال خود می‌خواهند مناسب است.

چراکه گنجایش کلی این یخچال فریزر حدود ۵۷۰ لیتر است که ۴۲۲ لیتر آن به یخچال و ۱۴۸ لیتر آن به فریزر اختصاص دارد. از جمله ویژگی‌های مهم این یخچال فریزر می‌توان به ضدبرفک بودن آن اشاره کرد. این مدل آبریز بیرونی دارد که باعث می‌شود کمتر در یخچال را باز و بسته کنیم؛ در نتیجه مصرف انرژی یخچال پایین می‌آید. این مدل به فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh مجهز است.

دارای محفظه مخصوص نگهداری مرغ، گوشت و سبزیجات است و سه سنسور کنترل دما دارد. میزان صدای این یخچال حدود ۴۰ دسی‌بل اندازه‌گیری شده که چندان آزاردهنده نیست. با این حال مصرف انرژی یخچال فریزر دیپوینت مدل T7 در رده A دسته‌بندی می‌شود که برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی یک گزینه کاملا معمولی به‌حساب می‌آید.

قیمت: هفت میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

امرسان، مدل BFN۲۷D۵۰۲

بهترین یخچال‌های ایرانی ۸‌میلیونی برای خانواده‌های پرجمعیت

یخچال فریزر بالا و پایین BFN۲۷D۵۰۲ از سری محصولات کمبی شرکت امرسان است. اولین چیزی که جلب‌توجه می‌کند گنجایش تقریبا بالای این دستگاه است. چرا که ظرفیت یخچال در این مدل حدود ۳۷۳ لیتر و ظرفیت فریزر برای نگهداری محصولات غذایی حدود ۱۲۹ لیتر است. یعنی گنجایش کل این یخچال فریزر به حدود ۵۰۲ لیتر می‌رسد. یخچال این مدل از دو طبقه و دو کشو تشکیل شده و همچنین چهار طبقه طاقچه‌شکلی هم روی در یخچال طراحی کرده‌اند. فریزر این محصول سه کشو دارد که برای نگهداری محصولات غذایی منجمد کاربرد خواهد داشت.

چیزی که توی ذوق می‌زند و حتی شاید باعث شود محصول امرسان از چشم‌مان بیفتد، برچسب مصرف انرژی آن است که رده B را نشان می‌دهد. چنین چیزی واقعا خجالت‌آور است. امرسان با اطلاع از این مسئله برای یخچال فریزر BFN۲۷D۵۰۲ سیستم کاهنده مصرف انرژی را در نظر گرفته است. همچنین می‌توان برای کاهش مصرف، سیستم یخساز را در این یخچال فریزر غیرفعال کرد. به این تریتب سیستم سرمایش در بخش یخچال و فریزر به‌صورت مجزا عمل می‌کنند تا در زمان‌هایی مثل سفر نوروزی که قصد ندارید زیاد از دستگاه کار بکشید قسمت یخچال را به‌طور جداگانه خاموش کنید.

قیمت: هفت میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      ما که قبلا یه یخچال ایرانی خریدیم واسه هفت پشتمون بسه.
      خیلی اذیت شدیم

    • vahid

      سلام میشه چندتا تلویزیون ایرانی معرفی کنید با قیمت

      پاسخ ها

      • بهروز

        شهاب
        بعد دوو
        بعد اسنوا
        بعد تی سی ال

    • بدون نام

      چند یخچال خوب تا 10 معرفی کنید دوستان

      پاسخ ها

      • farshid

        دوقلوی جنرال استیل.حرف نداره و فول

    • بدون نام

      من یخچالم سایوان بود راضی نبودم همیشه ازش آب میریزه و فریزرش هم قندیل یخ میبنده
      گازم اسنوا ست شکل و شمایل چدن عالی ولی کارایی بد ۵ تا شعله داره کلن ۲ تاش قابل استفاده ست ....

    • بدون نام

      یخچال ایرانی انگار پولتو دور ریختی

      پاسخ ها

      • farshid

        اشتباه میکنید.

    • zara

      من یخچالم اسنواست عالیه مادرم هم الکترواستیل دو قولو داره خیلی راضیه
      لطفا انقدر از وسایل ایرانی بد نگید مگه شما از کجا اومدین ؟

    • بدون نام

      یخچال ارج دارم و فریزرم پارس هستش خیلی خوبند

    • بدون نام

      ما سالهاست امرسان داریم. خیلی خوبه . پر جمعیت هم هستیم یکسره درش باز و بسته میشه .

    • بدون نام

      من یخچال البرز دارم17سال پیش خریدم هنوزم داره کار می کنه حتی یه بار هم تعمیر نیاز نداشته

      پاسخ ها

      • ارشین

        اگر ایرانی به جنس ایرانی اعتقاد میداشت .و خارجی استفاده نمی کرد .الان خیلی وضعمان خوب بود .هر چند هنوز هم دیر نیست .

        سال 32 کره جنوبی40 سال از ایران عقب بود .که این شد..... ال جی و سامسونگ و انواع خودرو نتیجه خود باوری و ایمان به خود.و عدم وابستگی به غیر بود .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج