جاباما
۹۶۱۴۵۸
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

چرا کیهان به جشنواره فجر دعوت نشد!

روزنامه کیهان نوشت: نشست خبری دوازدهمین جشنواره تجسمی فجر در حالی برگزار شد که برخی از رسانه‌های منتقد به نشست خبری این جشنواره، دعوت نشدند!

روزنامه کیهان: برگزارکنندگان جشنواره هنرهای تجسمی فجر، باز هم از میزبانی روزنامه کیهان در نشست خبری این جشنواره خودداری کردند و حاضر به دعوت نمایندگان این رسانه نشدند!

جالب این است که هادی مظفری، مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت ارشاد در این نشست از دوقطبی کردن هنرمندان به انقلابی و ضدانقلابی انتقاد کرده است، در حالی که خودش در اقدامی غیرحرفه‌ای و دور از شأن یک مسئول فرهنگی، رسانه‌های رسمی کشور را به خودی و غیرخودی تقسیم کرده و برخی از آنها از جمله کیهان را به نشست خبری خودش دعوت نکرده است. این اقدام مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت ارشاد و رئیس‌ شورای سیاستگذاری جشنواره هنرهای تجسمی فجر، نشان‌دهنده دست خالی وی برای پاسخگویی به پرسش‌های انتقادی از سوی رسانه‌هاست.

دوازدهمین جشنواره تجسمی فجر به خاطر انصراف دبیر و گروهی از داورانش دچار حاشیه‌هایی شد. نکته قابل تأمل این است که برخی از انصراف‌دهندگان از این جشنواره، خودشان از نورچشمی‌های دفتر هنرهای تجسمی وزارت ارشاد هستند! البته نوع برخورد مدیرکل هنرهای تجسمی قابل درک است زیرا ایشان یکی از تحریم‌کنندگان جشنواره فجر بوده است و اساساً میان وی و آرمان‌های انقلاب نسبتی وجود ندارد!

«جایزه کتاب سردار قاسم سلیمانی» در چهلمین سالگرد جنگ تحمیلی برگزار خواهد شد

علی‌محمد نائینی، با ‌اشاره به چهلمین سالگرد جنگ تحمیلی از برگزاری اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار پژوهشی در حوزه دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «جایزه کتاب سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی» در سال آینده خبر داد.
به گزارش تسنیم، علی‌محمد نائینی، رئیس ‌مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، با ‌اشاره به چهلمین سالگرد جنگ تحمیلی از برگزاری اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار پژوهشی در حوزه دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «جایزه کتاب سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی» در سال آینده خبر داد و گفت: این جشنواره با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و در سطح ملی توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: از همه ناشران، پژوهشگران، محققان و نویسندگان و مراکز علمی و پژوهشی در حوزه دفاع مقدس دعوت می‌کنیم تا در این رویداد مهم علمی و فرهنگی مشارکت جدی داشته باشند. نائینی با ‌اشاره به موضوعات «جایزه کتاب سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی» عنوان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد علمی و فرهنگی می‌توانند در حوزه‌های مختلف نظامی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، حقوقی، بین‌الملل، تاریخی و اقتصادی شرکت کنند. وی متذکر شد: ذکر این نکته مهم است که آثار ارسالی باید از معیارهای پژوهشی برخوردار باشند و طی سال‌های 1397 و 1398 منتشر شده باشند. همچنین در حال حاضر کتاب‌های پژوهشی مد نظر است و مقالات و پایان‌نامه‌­ها در این دوره پذیرفته نخواهد شد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: دبیرخانه‌ای برای «جایزه کتاب سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی» پیش‌بینی‌ شده است و راه‌های ارتباطی با دست‌اندرکاران جشنواره به‌زودی اعلام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامران

      چه بهتر فقط به درد شیشه پاک کردن می خوره!؟

    • _

      این که هیچکس وهیچی را قبول نداره ...

    • نصیری

      از ترسشان نظرات راپخش نکردند نظام استالینی

    • مردم

      اتفاقا همیشه درست ترین اخبار و حقایق را بی پرده کیهان منتشر می کند و بخاطر همین موضوع به مزاج خیلی ها که دوست ندارند خوش نمیاد. بهتره تو زندگی همیشه طرف حق و راستی رو بگیریم حتی اگه به نفع نباشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج