۹۶۱۴۷۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جلالی: سطح دوندگی منشا بالاتر رفته است

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: منشا از نظر بدنی کمی عقب است اما تلاش می‌کند تا خودش را برساند.

خبرگزاری فارس: مجید جلالی در خصوص وضعیت حال حاضر گل‌گهر اظهار داشت: بازیکنان چندین هفته بود که عملکرد خیلی خوبی داشتند اما نمی‌توانستیم گل‌های زده را حفظ کنیم و برتری را از دست می‌دادیم، اما شرایط رفته رفته بهتر شد. در این هفته در یک بازی سنگین به برد رسیدیم که برای ما خوب بود و امیدواریم که بتوانیم مسیر پیشرفتمان را ادامه و ارتقا بدهیم.

جلالی در مورد گلزنی‌های یونس شاکری و دبل او مقابل صنعت نفت که منجر به کسب سه امتیاز شد، عنوان کرد: تمام بازیکنانی که جذب کردیم از نظر اخلاقی و فوتبالی خوب هستند و عملکرد خوبی در زمین دارند. شاکری در ۴ بازی ۴ گل زده که این مسأله هم برای خودش خوب است و هم برای تیم گل‌گهر و از او رضایت کامل داریم.

سرمربی گل‌گهر در مورد اینکه آیا از عملکرد خط دفاعی تیمش رضایت دارد، گفت: خط دفاعی واقعا خوب کار می‌کند. در ۵ بازی اخیر سه گل از گل‌هایی که دریافت کردیم به این صورت بوده که؛ یک گل از روی پنالتی مقابل نفت آبادان خوردیم، یک گل روی اوت دستی دریافت کردیم و یک گل هم با شوت از راه دور مقابل تراکتور بود. خط دفاعی عملکرد خیلی خوبی دارد و از آنها رضایت دارم. در مجموع بازیکنان در تمرینات هم خوب و متمرکز کار می‌کنند و تمرینات انرژیک و شادابی را پشت سر می‌گذارند.

وی در خصوص سطح کیفی گادوین منشا عنوان کرد: در بازی‌های انجام شده، مشخص شد که او خوب کار می‌کند، در بازی با تراکتور وقتی به زمین آمد خیلی مفید بود و در بازی با نفت آبادان هم عملکرد خوبی داشت، البته او از نظر بدنی کمی عقب است اما در حال تلاش است تا خودش را برساند و بازی به بازی هم سطح دوندگیش بالاتر می‌رود.

جلالی در خصوص بازی با تیم استقلال در هفته بیست و یکم لیگ برتر و نبود میلاد فراهانی دروزه‌بان اول تیم و همچنین مهرداد عبدی اظهار داشت: تیم خیلی خوبی داریم، بازیکنانی که به عنوان پشتوانه روی نیمکت هستند کیفیت خوبی دارند و می‌توانند خلأ‌های تیم را پر کنند. یک بازی بزرگ مقابل استقلال خواهیم داشت و تلاش این است که یک بازی معقول و منطقی را برگزار کنیم. از این تیم شناخت داریم اما آن‌ها تا زمان برگزاری بازی مقابل ما، دو بازی دیگر پیش‌رو دارند و سعی می‌کنیم با رصد کردن این دو بازی شناخت‌مان از استقلال را بالا ببریم تا بر اساس آن کارمان را طراحی کنیم و یک بازی موفق را انجام بدهیم.

سرمربی تیم گل‌گهر در مورد حضور اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی و اینکه اعلام کرده برخلاف گذشته تعامل خوبی بین این تیم و تیم‌های لیگ برتری وجود خواهد داشت، گفت: من صحبتی راجع به کار اسکوچیچ در تیم ملی ندارم. امیدوارم که این تعامل، تعامل خوبی باشد اما نمی‌خواهم در مورد موضوع تیم ملی فعلاً صحبت کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج