تندر90 سايپا با ظاهر جديد در راه است
۹۶۱۵
۰۴ مهر ۱۳۹۰ - ۰۱:۰۸
۱۶۸۷۴ 
در اين پروژه هدف از طراحي فيس ليفت جديد، افزايش رضايت مشتريان از ظاهر به‌ويژه بدنه عقب خودرو بوده است.
سرانجام پس از كسب مجوز شركت رنو، فيس ليفت جديد خودرو تندر90 با ظاهري متفاوت تا چند ماه آينده وارد بازار خواهد شد.

گروه خودروسازي سايپا به دنبال نظرسنجي صورت گرفته از خريداران تندر 90 و نارضايتي آنها از ظاهر به‌ويژه طراحي بدنه عقب اين خودرو، پروژه تغيير ظاهر و طراحي جديد براي بدنه تندر 90 را آغاز كرد.

در اين پروژه هدف از طراحي فيس ليفت جديد، افزايش رضايت مشتريان از ظاهر به‌ويژه بدنه عقب خودرو بوده است.

به طور كلي در پروژه فيس ليفت، با ايجاد تغييرات جزئي يا كلي در طراحي خودرو و ارائه آپشن‌هاي جديد، مثلا در قسمت نيرو محركه يا طراحي خارجي و داخلي، يك مدل تغيير شكل يافته از خودرو روانه بازار مي‌شود.

طبق جديدترين اطلاعات به دست آمده، طراحي فيس ليفت جديد تندر90 پارس خودرو نهايي شده و به‌زوي به توليد انبوه خواهد رسيد.

البته از چند سال پيش موضوع تغيير شكل (face lift) تندر 90 مطرح بوده است. سال گذشته مركز تحقيقات و نوآوري سايپا در نمايشگاه بين‌المللي خودرو تبريز فيس ليفت تندر 90 را رونمايي كرده بود.

ايران خودرو نيز يك مدل فيس ليفت تندر90 را توليد كرده و به دنبال كسب اجازه رنو براي توليد تندر تغيير شكل يافته تحت برند خودش است.

در هر خودرو خارجي (مشترك و غير مشترك) كه با برند شركت اصلي در ايران توليد مي‌شود، موافقت شركت توليدكننده با ايجاد تغييرات در بدنه يا نيرو محركه خودرو لازمه توليد انبوه آن است كه ظاهرا اين كار در خصوص فيس ليفت تندر 90 توليدي سايپا صورت گرفته است.

در اين فيس ليفت جديد تندر90، بيشترين تغييرات در ظاهر و بدنه به‌ويژه در قسمت عقب اين خودرو صورت گرفته است.

اين خودرو حداكثر تا ابتداي دي وارد بازار خواهد شد.



منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

برترین مجله اینترنتی ایران


انتشار یافته: 5
در انتظار بررسی:0
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
12:00 - 1390/07/06
واي خداي من.............. من و اين همه خوشبختي محاله محاله محاله....
اين تندر يا لامبورگيني.....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
21:47 - 1390/07/06
واقا خسته نباشن لابد برای این ابتکارشون قیمتشو . . . . .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
17:02 - 1390/07/07
خودش چی بود که این چی باشه؟
همیشه ما باید دست توی طراحی کشورهای دیگه ببریم و بنفع خودمان ثبتش کنیم و بعد از مدتی هم با هزینه های گزاف تعطیلش کنیم!!!
هرکسی که با صنعت خودرو سر و کار داشته باشه میداند که از 6الی7 سال گذشته چند تا خودرو در سایپا خودرو خط تولیدش را هم راه اندازی کرده اند اما با استانداردهای جهانی و حتی با استانداردهای ملی مغایرتهای فراوانی داشته که از چرخه تولید خارج شده اند.
وخط تولیدها به آهن قراضه تبدیل شده اند
این دردها را باید به چه کسی گفت؟؟؟....
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج