۹۶۱۵۵۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تابش: نشان دادیم AFC به فوتبال ایران نیاز دارد

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: کارمان را قاطعانه شروع کردیم و نشان دادیم کنفدراسیون فوتبال آسیا اگر آن برنامه را ادامه می‌داد خودش بیشتر ضرر می‌کرد.

خبرگزاری فارس: مسعود تابش در خصوص پیروزی سپاهان در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تیم خیلی خوبی داریم که با وجود بازیکنان و کادر فنی باتجربه، پتانسیل بالایی دارند. به بچه‌های تیم گفتیم که درست است سه، چهار سال از مسابقات آسیایی دور بودیم اما الان به عنوان یک قدرت وارد این مسابقات شده‌ایم.

وی افزود: به گروه ما، گروه مرگ می‌گویند و حضور تیم سپاهان هم یکی از دلایل سخت شدن این گروه است. تیم ما با اعتماد به نفس وارد بازی اول شد و تک‌تک بچه‌ها چه بازیکنان اصلی و چه بازیکنان ذخیره عملکرد خوبی داشتند. کارمان را قاطعانه شروع کردیم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و بتوانیم از حیثت فوتبال کشور دفاع کنیم. با توجه به جنجال‌ها و تبلیغات سوئی که پیش از شروع مسابقات راه افتاد نشان دادیم کنفدراسیون فوتبال آسیا به فوتبال‌ ایران نیاز دارد و اگر آن برنامه را ادامه می‌داد خودش بیشتر ضرر می‌کرد.

*خودمان را باور کنیم فوتبال‌مان فراتر از این حرف‌ها خواهد بود

تابش در مورد اینکه تصور زدن ۴ گل به تیم العین را پیش از این بازی داشت، عنوان کرد: در واقع به فکر پیروزی بودیم و به تیم خودمان هم ایمان داشتیم. بچه‌های تیم خیلی انگیزه داشتند و با توجه به اینکه ۴ سال از این مسابقات دور بودیم با حرص و ولع ویژه‌ای وارد مسابقات شدیم. ضمن اینکه شرایط خوبی هم در امارات داشتیم و لازم است از میزبانی العین تشکر کنم. آنها به نحو احسن حق میزبانی را به جا آوردند.

وی ادامه داد: ما هم در بازی برگشت که میزبان آنها خواهیم بود شرایط خوبی را برای تیم العین فراهم کنیم. من هم فکر نمی‌کردم ۴ گل به العین بزنیم اما با پایان نیمه اول این احساس را داشتم که می‌توانیم با نتیجه خوب بازی را تمام کنیم، چون بچه‌ها را با انگیزه و سر حال دیدم. شاید دو سه بازیکن العین و یا دیگر تیم‌های گروه به اندازه کل بودجه ما باشد اما اگر خودمان را باور کنیم فوتبال‌مان فراتر از این حرف‌ها خواهد بود.

*ماندن قلعه‌نویی مزید بر علت شد

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه بسیاری معتقدند شروع خوب سپاهان نتیجه مقاومت این مجموعه و حفظ امیر قلعه‌نویی روی نیمکت سپاهان بود، گفت: نمی‌خواهم این طور برداشت شود که ما با فدراسیون تقابل داشتیم اما به هر حال شرایط‌مان را تشریح کردیم. طبیعی بود اگر سرمربی را از دست می‌دادیم مطلقاً متضرر می‌شدیم و تمرکز تیم به هم می‌ریخت. امیر قلعه‌نویی دو سال با تیم ما زندگی کرده، مگر می‌شد در این برهه و این شرایط یک مربی دیگری را بیاوریم؟ بله همین‌طور است و ماندن و ادامه کار امیر قلعه‌نویی با سپاهان مزید بر علت شد.

وی در مورد اینکه کلیه اعضای سپاهان از این اتفاق خوشحال و راضی هستند، اظهار داشت: بله همه خوشحال هستند و این طبیعی است. چون دو سال با قلعه‌نویی کار کرده‌اند و در کنار هم بوده‌اند. خدا را شکر طی این دو سالی که من مسؤولیت مستقیم گرفته‌ام تیم ما فوق‌العاده بی‌حاشیه بوده، خودم هم تقریباً در تمام مسافرت‌ها کنار تیم هستم یعنی با این تیم زندگی می‌کنم. البته نه فقط در کنار تیم فوتبال بلکه در کنار تمام تیم‌های باشگاه مانند تیم والیبال سپاهان هم حضور دارم. تیم فوتبال ما صمیمیت و یکدلی ویژه‌ای دارد و بزرگترین عامل موفقیت تیم در شروع کار لیگ قهرمانان آسیا همین همبستگی است. در فوتبال باید با هم باشیم و برای هم بازی و فداکاری کنیم. خدا را شکر طی این دو سال هیچ تنش و مشکلی هم وجود نداشته که به تیم ضربه بزند.

*برای پرداخت پاداش، ریخت و پاش نکردیم

تابش در مورد پاداش برد مقابل العین، گفت: طبیعی است که پاداشی به بازیکنان پرداخت شود. در بازی‌های داخلی هم برای بردها پاداشی در نظر می‌گیریم همان‌طور که باختمان در خانه جریمه دارد. آن‌ها بازی خوبی را انجام دادند و پاداش حق‌شان بود که در قطر پرداخت شد. در مورد مبلغ آن صحبتی نمی‌کنم، این پاداش معقول بود و آن چنان هم نبود که بگویند ریخت و پاش کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص برگزاری اردوی دوحه اظهار داشت: اگر می‌خواستیم بعد از بازی با العین به ایران برگردیم دو روز بعد باید بازیکنان را راهی مسافرت می‌کردیم. سازماندهی تیم با مشکل مواجه می‌شد و مسأله مسافرت‌ها، تغییرات آب و هوایی و همچنین بحث ریکاوری بازیکنان برای ما مشکل ایجاد می‌کرد. خوشبختانه امارات و قطر از نظر آب و هوایی به هم نزدیک هستند. بنابراین روز بعد از بازی با العین در امارات ماندیم، بازیکنان تمرین و ریکاوری کردند، پس از آن از امارات به کیش رفتیم و اعضای تیم چهارشنبه شب به قطر رفتند و من به اصفهان برگشتم. عملاً اردوی ۱۰، ۱۱ روزه‌ای برگزار شد که ما محاسبه کردیم اگر به ایران می‌آمدیم و بعد به قطر می‌رفتیم شاید هزینه‌مان بیشتر هم می‌شد.

تابش ادامه داد: خوشبختانه طی مذاکراتی که با باشگاه العین داشتیم به توافق رسیدیم تا کلیه هزینه‌های اقامتی ما را در امارات آنها پرداخت کنند. چون ما باید در آنجا به دلار هزینه می‌کردیم این توافق به نفع ما شد. البته هنگامی هم که آنها به اصفهان بیایند سعی می‌کنیم با یک میزبانی خوب این کارشان را جبران کنیم.

*ژاوی حتما مربی خوبی خواهد بود

وی در خصوص بازی بعدی سپاهان مقابل السد گفت: السد همیشه تیم خوبی بوده و قهرمانی آسیا را هم دارد. بازی با این تیم بازی سنگینی خواهد بود و ما نباید در باد برد ۴ بر صفر بخوابیم و مغرور شویم. این بازی، بازی دیگری است و شرایط دیگری دارد. این تیم آنالیز شده و با توجه به اینکه در این بازی میهمان هستیم امیدواریم حتماً با امتیاز به ایران برگردیم.

تابش در مورد سرمربی‌گری ژاوی در تیم السد اظهار داشت: او بازیکن خیلی بزرگی بوده و ما برای او احترام قائلیم اما بزرگتر از مارادونا نیست. مارادونا هم سرمربی تیم‌هایی بوده و تیم‌هایش ناکام بودند. البته ژاوی بازیکن باهوش و خوش‌فکری بوده و حتماً مربی خوبی هم خواهد بود که این مسأله را حتماً کادر فنی ما در نظر گرفته است. ضمن اینکه آنها بازیکنان خیلی خوبی هم دارند که شاید هزینه یک بازیکنشان به اندازه کل بودجه تیم ما باشد. به هرحال اگر تیم ما السد را در خانه خودش شکست بدهد حتماً از زحمات بازیکنان قدردانی می‌کنیم و پاداشی را به آنها پرداخت خواهیم کرد. ضمن اینکه برای تیم‌های استقلال، پرسپولیس و شهر خودرو، آرزوی موفقیت دارم چون آنها نماینده‌های ایران هستند و به عنوان تیم ملی به این مسابقات رفتند. امیدوارم هر ۴نماینده ایران در این مسابقات موفق باشند و نتیجه بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج