جاباما
۹۶۱۵۷۸
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

مهلت صدور و تعویض شناسنامه برای شرکت در انتخابات

مدیرکل ثبت احوال کردستان گفت: شناسنامه افرادی که مفقود شده و یا نیاز به تعویض دارد می‌توانند درخواست تعویض یا المثنی شناسنامه خود را تا پایان وقت اداری ۳۰ بهمن ماه به ادارات ثبت احوال یا دفاتر پیشخوان تحویل دهند که جهت شرکت حداکثری در انتخابات در اسرع وقت صادر شود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل ثبت احوال کردستان گفت: شناسنامه افرادی که مفقود شده و یا نیاز به تعویض دارد می‌توانند درخواست تعویض یا المثنی شناسنامه خود را تا پایان وقت اداری ۳۰ بهمن ماه به ادارات ثبت احوال یا دفاتر پیشخوان تحویل دهند که جهت شرکت حداکثری در انتخابات در اسرع وقت صادر شود.

حسن صومی در گفت‌وگویی با اشاره به موضوعات ضروری در خصوص شناسنامه و اقدامات انجام شده در ثبت احوال استان جهت حضور و شرکت پرشور مردم در انتخابات دوم اسفند سال جاری، اظهار کرد: مجموعه ثبت احوال استان با تدابیر اندیشیده شده برای ارائه خدمت به هم استانی‌ها و حضور حداکثری در انتخابات آمادگی کامل دارد.

وی یکی از مهم ترین اسناد مورد نیاز برای شرکت در انتخابات را شناسنامه عنوان کرد و افزود: اخذ رای تنها از طریق شناسنامه و شماره ملی انجام می شود.

مدیرکل ثبت احوال کردستان بیان کرد: آن دسته از هم استانی‌هایی که شناسنامه خود را گم کرده و یا نیاز به تعویض دارد می‌توانند درخواست تعویض یا المثنی شناسنامه خود را تا پایان وقت اداری ۳۰ بهمن ماه به ادارات ثبت احوال یا دفاتر پیشخوان تحویل دهند که جهت شرکت حداکثری در انتخابات در اسرع وقت صادر شود.

صومی خاطر نشان کرد: ادارات ثبت احوال استان در روزهای پنجشنبه یکم اسفند تا ساعت ۱۶ جمعه دوم اسفند ماه تا پایان زمان اخذ رای آماده ارائه خدمت به مردم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شادمهر

      اینقدر التماس نکنید

    • امیر

      مفهوم این سخنان اینست که در زمانهایی که انتخابات نیست مردم برای دریافت شناسنامه باید ماهها انتظار بکشند. در صورتیکه میشده شناسنامه دو روزه صادر شود.
      واقعا ارزش مردم برای نظام در حد رای دادن است. متاسفم

    • رضا ک

      جهت تعویض شناسنامه ابخورده امروز سی ام مراجعه کردم به ثبت احوال شعبه شمال خیابان خدری اقای میرزایی ریاست فرمودند سخنگو بیجا کرده و تعویض فوری برای انتخابات نداریم. به شماره شکایات 60902714 ثبت احوال زنگ زدم گفتند بله سخنگو اشتباه گفته، واقعا متاسفم برای این سیستم!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج