۹۶۱۷۳۶
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

فنونی‌زاده: گل‌محمدی باید احتیاط را کنار بگذارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل‌محمدی باید احتیاط را کنار بگذارد و با تمام توان خود به شارجه حمله کند، چون ۳ امتیاز این بازی بسیار مهم است.

خبرگزاری میزان: مرتضی فنونی‌زاده در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و شارجه امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این دو تیم در هر دو بازی اول خود در این گروه شکست خورده‌اند و برای جبران شکست دیدار اول به میدان خواهند رفت، بر خلاف تمام صحبت‌هایی که در خصوص ضعیف بودن شارجه نسبت به پرسپولیس صحبت می‌شود باید گفت شارجه هم تیم قدرتمندی است و پرسپولیس بازی سختی مقابل این تیم خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در بازی با الدحیل ۲ اشتباه در خط دفاعی باعث شد که گل بخوریم، برای من جالب بود که کنعانی‌زادگان در بازی ایران مقابل ژاپن حضور داشت و باید از آن تجربه تلخ درس عبرت می‌گرفت و تا داور سوت نزده به سمت او نمی‌رفت، اما متاسفانه دیدیم همان اتفاق باز هم تکرار شد و ما از تیم الدحیل گل خوردیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: گل‌محمدی باید احتیاط را کنار بگذارد و با تمام توان خود به شارجه حمله کند، چون ۳ امتیاز این بازی بسیار مهم است و می‌تواند سکوی پرتاب تیم برای صعود به مرحله بعد باشد. به نظر من یحیی باید در این بازی از ابتدا از زوج علیپور و استوکس استفاده کند تا زودتر به گل برسیم و با خیال راحت بازی را کنترل کنیم.

فنونی‌زاده در پایان گفت: در بازی‌های آسیایی بهتر است سید جلال کنار شجاع بازی کند و کنعانی‌زادگان در لیگ برتر استفاده شود، چون زوج حسینی و خلیل‌زاده هماهنگ‌تر از سایر بازیکنان هستند و می‌تواند سد خوبی برای مهاجمان حریف باشد، چون گل نخوردن در بازی‌های آسیایی باید در اولویت قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد افخمی

      سلام آقای فنونی زاده درست اصل مطالب گفتید ققت رو بجلو ودرزمین حریف/ _وسلام

    • قرمز

      دقیقا،زوج شجاع وسیدجلال باهم هماهنگ هستن که متأسفانه یحیی هربازی یکیشون ومیزاره ازدوتا کنارهم استفاده نمیکنه ،یا اسوگانای بی کیفیت تا استوکس ایستاده استوکس بایدثابت باشه

    • پرسپولیس

      حالا اگه این پیشکسوتان پرسپولیس گذاشتن یحیی توی این تیم آرامش داشته باشه.هی نظر میدن.آقای فنونی زاده تقریبا هر روز داره مصاحبه میکنه.تورو خدا بزارید تیم آرامش داشته باشه.ببینم یه کاری میکنید یحیی ول کنه بره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج