جاباما
۹۶۱۸۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سایت جدید بنیاد باران با حضور محمد خاتمی

نشست شورای عالی بنیاد باران به ریاست سیدمحمدخاتمی و دیگر اعضای شورای عالی آن از جمله محمدرضا عارف برگزار و در حاشیه این جلسه از سایت جدید این بنیاد رونمایی شد.

عصر ایران: نشست شورای عالی بنیاد باران به ریاست سیدمحمدخاتمی و دیگر اعضای شورای عالی آن از جمله محمدرضا عارف برگزار و در حاشیه این جلسه از سایت جدید این بنیاد رونمایی شد.

به گزارش بنیاد باران، در ابتدای این جلسه حسن رسولی رییس هیات مدیره بنیاد باران گزارش عملکرد سال ۹۲ بنیاد را به اعضای شورای عالی ارایه کرد و در ادامه جواد امام مدیرعامل بنیاد به تشریح رویکردهای جدید این بنیاد پرداخت.

حجت الاسلام سید محمد خاتمی نیز در این جلسه اتخاذ رویکردهای نو به خصوص ایجاد مراکز مطالعاتی را از اولویت های کاری بنیاد باران در دوران جدید عنوان کرد.

تصویب بودجه سال ۹۳ بنیاد باران و بررسی تراز مالی سال ۹۱،و قرائت گزارش بازرس قانونی از دیگر موارد این جلسه بود.

پس ازخاتمه جلسه شورای عالی، مراسم رونمایی از سایت جدید بنیاد باران با حضور آقایان خاتمی و عارف و دیگر اعضای شورا برگزار شد.

سید محمد خاتمی در این مراسم ضمن تشکر از مدیران پیشین و کنونی بنیاد باران که با وجود تنگناها، محدودیت ها و مشکلات چراغ این بنیاد را روشن نگه داشته اند گفت: این بنیاد به قصد اعتلای فرهنگ عمومی و خدمت به مردم و انقلاب اسلام، به خصوص با نگاه به اجتماع و فرهنگ تاسیس شد و امیدواریم که در آینده و به خصوص با فضای مناسب تری که این روزها در کشور ایجاد شده است، شاهد فعالیت های گسترده تر بنیادها و نهادهایی که قصد خدمت به مردم را دارند به خصوص بنیاد باران باشیم.

وی تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم که با تبادل آرا برای بالابردن آگاهی عمومی بکوشیم و مصونیت بیشتری در جامعه در برابر آسیب ها و مشکلاتی که وجود دارد ایجاد کنیم.

رییس جمهور اسبق کشورمان همچنین با اشاره به خلاء موجود در زمینه اطلاع رسانی در مورد فعالیت های باران افزود: از جمله کمبودهایی که درعرصه فعالیت های باران وجود داشت زمینه و بستر اطلاع رسانی درست و ایجاد ارتباط با افکار عمومی و جامعه بود.

خاتمی افزود: هرچند بنیاد باران دارای سایت بود ولی فعالیت آن با مشکلاتی روبرو بود و هم از نظر محتوا و هم از منظر دامنه کار خود محدودیت هایی داشت؛ امروز با همت دوستان در هیات مدیره و مدیریت جدید بنیاد و جوانان گرانقدری که قصد خیر و خدمت دارند شاهد افتتاح سایتی برای بنیاد باران هستیم که هم امیدوارم خلاء موجود را برطرف کند.

وی ادامه داد: این سایت هم از نظر کیفیت و هم از منظر دامنه کار بهتر از سایت پیشین است و امیدواریم با حضور اندیشمندان، متفکران، صاحبنظران و بخش های مختلفی که در جامعه ما هستند پویاتر و غنی تر شود.

رییس شورای عالی بنیاد باران با اشاره به ضرورت پیوند سایت بنیاد باران با اقشار مختلف اجتماعی افزود: امیدوارم با حضور و کمک دانشگاهیان، کارآفرینان و عوامل فعالیت های اجتماعی شاهد سایت پرباری باشیم که بتواند تامین کننده نیازهای جامعه ما باشد. انشاء الله با تنوعی که در این سایت هست و تلاشی که برای به روز بودن آن می شود بتواند جایگاه مناسبی را در عرصه اطلاع رسانی کشور داشته باشد و با ایجاد ارتباط میان حوزه های فرهنگی و اجتماعی در داخل و خارج کشور بتواند بستر مناسب تری برای آگاهی بیشتر برای جامعه ما ایجاد کند.

خاتمی گفت: امیدوارم بتوانیم در فضای ایجاد شده آنطور که شایسته و لازم است وظیفه خود را در خدمت به انقلاب، جامعه و مردم و به خصوص نسل جوانی که سرمایه های اصلی ما هستند به انجام برسانیم.

پایگاه اطلاع رسانی بنیاد باران به نشانی اینترنتی http://bonyadbaran.com قابل دسترسی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج