۹۶۱۸۳۰
۱۲ نظر
۵۰۰۶
۱۲ نظر
۵۰۰۶
پ

محرومیت تراکتور قطعی نیست

معاون حقوقی باشگاه تراکتور گفت: آنتونی استوکس به قراردادش با باشگاه پایبند نبود و چون مشکل اخلاقی و حاشیه های فراوانی در تبریز داشت تصمیم به شکایت از او در فیفا گرفتیم.

خبرگزاری مهر: مصطفی کاراندیش درباره وضعیت باشگاه تراکتور بعد از جریمه ۸۰۰ هزار یورویی و محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات با رای فیفا به دلیل عدم پرداخت مطالبات «کوین کنستانت» گفت: باید درباره این موضوع شفاف سازی شود که محرومیتی شامل حال تراکتور نیست بلکه تنها در کمیته بدوی فیفا چنین موضوعی مطرح شده است. اگر دفاعیه‌ای انجام نمی‌دادیم حکم قطعی صادر می‌شد و باید به جریمه و محرومیت تن می‌دادیم.

معاون حقوقی باشگاه تراکتور افزود: رای اعلام شده قطعی نیست. اعتراض خودمان را به فیفا ارسال می‌کنیم. هنوز گردش کار مربوط به این رای در اختیارمان قرار نگرفته است تا بتوانیم درباره بند به بند آن، دفاعیات دقیق خود را ارسال کنیم.

وی درباره غیبت «کوین فورچونه» در تمرینات تیم و درخواست این بازیکن برای دریافت رضایتنامه اش تاکید کرد: این بازیکن غیبت دارد. احساس کردیم فورچونه دنبال سوء استفاده از بندهای مالی قراردادش است. به همین خاطر به موقع تمام حقوقش را به حسابی که اعلام کرده بود، واریز می‌کردیم. او سه روز زودتر از زمان تعطیلات زمستانی تیم از ایران خارج شد.

کاراندیش تصریح کرد: فورچونه اعلام کرد مصدوم هستم و بیماری دارم. از وی خواستیم پرونده پزشکی اش را برایمان ارسال کند اما تنها یک برگه معمولی فرستاد که هیچ سندیتی نداشت. نمی‌دانیم آن برگه که به امضای پزشک عمومی رسیده بود را واقعاً از کجا و به چه علتی دریافت کرده بود. هرگونه بیماری و آسیب دیدگی باید مورد تایید کادر پزشکی تیم قرار بگیرد که درباره این بازیکن چنین اتفاقی رخ نداد.

وی درباره پرونده‌های حقوقی باشگاه تراکتور در فیفا تاکید کرد: در پرونده فورچونه، آنتونی استوکس و لی اروین، طرح دعوی کردیم و می‌خواهیم از حق و حقوق خودمان دفاع کنیم.

کاراندیش درباره پرونده استوکس افزود: درباره استوکس خیلی صحبت شده است. او و اروین بدون رضایت باشگاه تصمیم به جدایی گرفتند. استوکس بارها رفتارهای غیر حرفه‌ای کرد. او در شهر تبریز مشکلات اخلاقی و حاشیه‌ها فراوان ایجاد کرده بود و با توجه به غیبت‌هایش نیز تصمیم گرفتیم که از او شکایت کنیم.

وی یادآور شد: استوکس به یک تیم ترکیه‌ای رفت و ITC موقت گرفت. ما مجبور شدیم هم از استوکس و هم از باشگاه ترکیه‌ای که او را به خدمت گرفته است شکایت کنیم چون این پرونده شامل سه ضلع است کمی طول می‌کشد تا پاسخ ما را بدهند.

معاون حقوقی تراکتور درباره اینکه آیا قراردادهای مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی به دلار بسته شده است؟ تاکید کرد: قرارداد این سه نفر را ندیدم. ما هیچ مشکلی با این بازیکنان نداشتیم و طبیعی است که روند خوب فعلی را ادامه دهیم. اهل این موضوع هم نیستم که داخل پرونده‌ها سَرک بکشم. اگر موردی پیش بیاید به جزئیات قرارداد ورود می‌کنم اما فکر نمی‌کنم رقم قراردادهای آنها دلاری و ارزی باشد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا فریبکاری وفرافکنی واقعیت را باید بپذیرید تراکتور ازنقل وانتقالات محروم شده واین دسیسه ازسوی مدیران طراحی شده است همین وبس .

    • بدون نام

      خاااااااچ

    • رشیدی

      والا به خدا پول خودو حرام میکنم این پول ها باید اکادامی درست کرد

    • بدون نام

      درسته که زنوزی داره از جیب خودش به بازیکنان خارجی دلار پرداخت میکنه اما همین دلارها با سختی وارد کشور میشن و اقایون بدلیل نابلدی ارزهای کشور را مثل اب خوردن خارج میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا تیم های پایتختو نمیگی

    • بدون نام

      بدلیل عدم نفوذ ایران در نهادهای بین المللی همیشه در تمام پرونده ها بازنده هستیم و متاسفانه ی عده وطنفروش ایرانی هم بخاطر منافع شخصی کمک حال خارجیها شدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی این همه پرونده در محاکم فیفا با نفوذ این و اون حل میشه و یک طرف در اون پرونده ها برنده میشه؟!!!

    • بدون نام

      اگر مسولین به پرونده آقای زنوزی ورود کنن براحتی متوجه میشن که این آقا به اسم تیمداری و سواستفاده از احساسات هواداران تراکتور که خیلی هم به تیمشون تعصب دارن داره پولشویی میکنه

    • بدون نام

      متاسفانه احساساتی بودن و تعصب بیجای ما ایرانیها همیشه کار دستمون میده و متحمل خسارات فراوانی میشیم . آقایون با سیاست هواداران را به جون هم میندازن و از این راه پول کلانی به جیب میزنن و از فوتبال بعنوان پوشش کارهای خلافشان استفاده بهینه میبرن و ما هم بهمدیگه فحاشی و توهین میکنیم

    • بدون نام

      عقل سلیم حکم میکنه که پول را باید جایی سرمایه گذاری کنه که سود ببره چجوریه که آقای زنوزی میگه از باشگاهداری داره ضرر میکنه . مطمئنا جناب زنوزی و حامیان قدرتمندش به اسم باشگاهداری سود کلانی به جیب میزنن . ماه همیشه پشت ابر نمیمونه انشاالله یه زودی حقایق برای مردم و بخصوص هواداران ترکتور روشن میه اونوقته که میفهمن چقدر بازی خوردن

    • بدون نام

      آزموده را آزمودن خطاست و این موضوع متاسفانه به کرات توسط ما تکرار میشه و هرگز درس نمیگیریم . بقول قدیمیها گربه راه رضای خدا موش نمیگیره و چقدر این حکایت با جناب زنوزی جور در میاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اهای تراختوریای ساده لوح و زودجوش این مردک زنوزی بدجور داره در شما میماله وبراش اصلا مهم نیست جام بیاره یا نیاره تراختور وگرنه با این همه بازیکن و با این همه پول امکانات اگه به مالدیو بدن قهرمان اسیا میشه فقط هزینه های هنگفت کردن که جام نمیدن اهای تراختوریای ساده لوح و به قول خودتون غیرتی کولی ندین به زنوزی خاءن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج