۹۶۱۹۴۴
۸۶ نظر
۵۰۰۷
۸۶ نظر
۵۰۰۷
پ

نصف استقلال حریف تمام الاهلی عربستان نشد

استقلال با شکست مقابل الاهلی عربستان، با یک امتیاز به رده سوم گروهش سقوط کرد.

ایسنا: در دومین هفته از لیگ قهرمانان آسیا، استقلال از ساعت ۱۷ در کویت مهمان الاهلی عربستان بود که این بازی در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود الاهلی تمام شد.

سلمان الموشر در دقایق ۱۷ و ۲۹ برای الاهلی و ارسلان مطهری در دقیقه ۲۲ برای استقلال گلزنی کردند. وریا غفوری در دقیقه ۴۱ پنالتی استقلال را از دست داد.

با این نتیجه الاهلی ۴ امتیازی شد و به علت گل زده بیشتر به صدر جدول صعود کرد. استقلال نیاز با یک امتیاز در رتبه سوم گروه قرار گرفت. الوحده نیز به لطف برتری دیرهنگام مقابل الشرطه دوم شد و نماینده عراق به رده چهارم سقوط کرد.

نیمه نخست

بازی با تکل ناشیانه روزبه چشمی جان گرفت و داور به این بازیکن استقلال کارت زرد نخست را نشان داد. در حالی که الاهلی سعی در شروع بازی به صورت تهاجمی بود اما استقلال با چند موقعیت نصفه و نیمه جلوی نفوذ این تیم را گرفت. مهم‌ترین حرکت استقلالی‌ها مربوط به توپ‌گیری علی دشتی در خط دفاعی الاهلی بود اما این بازیکن که از فاصله ۳۰ متری با دروازه‌بان تک به تک شده بود، قدر این توپ را ندانست و بازیکنان الاهلی توپ را به کرنر زدند که ثمری برای آبی‌ها نداشت.

در دقیقه یازده، وریا غفوری ضربه کاشته استقلال را به روی دروازه الاهلی ارسال کرد که شاهین طاهرخانی نتوانست به درستی ضربه بزند و توپ تصادفی به علی دشتی رسید اما این بازیکن نتوانست توپ را کنترل کند و موقعیت از دست رفت.

در دقیقه ۱۶، اولین نفوذ بازیکنان الاهلی به داخل محوطه جریمه منجر به تک به تک شدن این بازیکن با حسینی شد و بعد از سرنگونی مهاجم الاهلی، داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

گل: سلمان الموشر بعد از مکثی کوتاه ضربه خود را برخلاف حرکت حسینی به داخل دروازه استقلال زد و گل نخست الاهلی به ثمر رسید.

در دقیقه ۱۹ ارسال رضاوند به روی دروازه الهالی با ضربه سر ارسلان مطهری از بالای دروازه به بیرون رفت.

گل: ارسلان مطهری در دقیقه ۲۲ با استفاده از اشتباه بازیکنان الاهلی، با یاسر المسیلیم تک به تک شد و با دقت توپ را به تور دروازه الاهلی کوبید تا گل تساوی خیلی زود به ثمر برسد.

در دقیقه ۲۸، ارسال محمد دانشگر به مقابل محوطه هجده قدم و همکاری استقلالی‌ها منجر به فراهم شدن موقعیت شوت‌زنی برای رضاوند شد که ضربه او با اختلاف اندک از کنار تیرک دروازه مسیلیم به بیرون رفت.

گل: در اولین موقعیت جدی الاهلی بعد از گل تساوی، با اشتباه محمد دانشگر در دفع توپ و پاس در عرض بازیکن الاهلی، سلمان الموشر توانست به راحتی گل دوم الاهلی را در دقیقه ۲۹ هم به نام خود ثبت کند.

با گل دوم، بازی تا حدودی آرام تر شد و حتی در مواقعی این بازیکنان الاهلی بودند که روی اشتباه استقلالی‌ها صاحب موقعیت شدند تا نخستین تعویض بازی به علت مصدومیت مدافع الاهلی در دقیقه ۳۸ انجام شود.

در دقیقه ۳۹، آرش رضاوند در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد و در حالی که قصد عبور از مدافع الاهلی را داشت، با دخالت یار الاهلی سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. وریا غفوری پشت ضربه پنالتی قرار گرفت اما المسیلیم با پیش‌بینی مسیر ضربه او مانع از باز شدن دروازه تیمش شد و بازی کماکان دو بر یک باقی ماند.

نیمه دوم

این نیمه بسیار پرجنب و جوش آغاز شد و الاهلی که با یک گل از استقلال پیش بود، دو بار برای زدن گل سوم اقدام کرد که ضربات بازیکنان این تیم داخل چارچوب نبود. در ادامه استقلال یکی، دو بار به دروازه الاهلی نزدیک شد که حاصل آن یک کارت زرد برای مدافع الاهلی بود.

سپس نوبت به یک تعویض رسید و مربی الاهلی یک مهاجم دیگر را وارد زمین کرد. با این حال در دقیقه ۵۷ ارسال وریا غفوری به روی دروازه با ضربه سر مسعود ریگی همراه شد که المسیلیم توپ را با انگستان خود به کرنر زد.

استقلال برای زدن گل دوم و مساوی کردن بازی روی فاز تهاجمی تمرکز کرده بود که موجب چند موقعیت خطرناک شد. در دقیقه ۶۱ مطهری می‌توانست دروازه حریف را باز کند که چند قدم از توپ ارسالی به داخل محوطه هجده قدم عقب بود.

در دقیقه ۶۵، علی دشتی در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه او توسط دروازه‌بان الاهلی به کرنر رفت. در دقیقه ۷۳ موقعیت دیگری این بار با ضربه زکریا مرادی خلق شد که توپ او یک وجب بالاتر از دروازه بود و فرصت خوب گلزنی از دست رفت.

در ادامه بازی، فرهاد مجیدی مرتضی تبریزی را وارد زمین کرد تا به این شکل قفل دروازه الاهلی برای برای دومین بار باز کند اما بازی به علت خستگی بازیکنان استقلال و دفاع الاهلی موقعیت گل چندان زیادی نداشت.

در دقیقه ۸۹، ضربه غافلگیرکننده ارسلان مطهری از پشت محوطه جریمه و از فاصله بیست متری وارد دروازه الاهلی شد تا بازی مساوی شود. بعد از خوشحالی استقلالی ها، کمک داور به نشانه قرار گرفتن دانشگر در موقعیت آفساید و گرفتن جلوی دید دروازه‌بان، گل استقلال را مردود اعلام کرد.

در دقیقه ۹۰ فرصتی برای الاهلی خلق شد که شوت سنگین مهاجم این تیم توسط حسینی به کرنر رفت.

این دیدار در نهایت با برتری دو بر یک الاهلی خاتمه یافت.

ترکیب استقلال: حسین حسینی، محمد دانشگر، نیکولای بودوروف، شاهین طاهرخانی (زکریا مرادی ۶۱)، روزبه چشمی (کارت زرد)، مسعود ریگی، آرش رضاوند، وریا غفوری (کاپیتان)، میلاد زکی‌پور، ارسلان مطهری و علی دشتی (مرتضی تبریزی ۷۷).

ترکیب الاهلی: یاسر المسیلیم، حسین عبدالغنی، سلمان الموشر، عبدالله حسون، لوکاس لیما، عبدالرحمن غریب، معتز هوساوی (محمد الفتیل ۳۸)، علی الاسمری (کارت زرد)، مازن ابوشراره، عبدالباسط هندی (کارت زرد) (یوسف الحربی ۷۵) و محمد المجد (کارت زرد) (یوسف البلایلی ۴۸).

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تازمانی‌که این‌گاگول مربی باشه استقلال همینه

    • دلیری از دیار کورد

      حسینی درحد دروازه این‌تیم‌ نیست.

    • بدون نام

      بیشرف دانشگر بازی رو خراب کرد

    • بچه اهواز

      خیلی حال دادشکست استقلال من کیف کردم گل دوم استفراغ قبول نکرد
      هههههههههههههههه

    • حسین

      با این که از استقلال خوشم نمیاد
      ولی حیف شد گل رو قبول نکرد

    • بدون نام

      آخر نا حقی همینه بخاطر یه مشت سیاستمدار باید دل این همه هوادار بشکنه

    • محمد شجاعی

      این چرت و پرتا رو بزار کنار که نصف استقلال نتونست حریفش بشه ، حرفه ای نگاه کن به فونبال ، بنویس ما توی آسیا حرفی برای گفتن نداریم ، دیگه برای ما جا افتاده که بعد از هر باخت بهانه بیاریم

    • بدون نام

      واقعا تیم های ایرانی در آسیا مظلوم واقع شدن مثلی روز روشن حقشونه میخورند من استقلالی نیستم گل استقلال کاملا درست بود

    • شاغلام

      آسیا تخصص ماست

    • u

      داور بازهم سر استقلالو برید

    • محمد نوبخت

      ولی پرسپولیس با تیم نصفش حریف خیلی تیما شد❤

    • بدون نام

      گل استقلال درست بود داور بنفع عربستانی سوت میزد

    • علی

      شانس آوردید اگر ۴ تا از بازیکنان مصدوم الاهلی تو زمین بودند نصفتون میکردند
      عمر السومه رو میورد بالای ۶ تا میخورد کیسه

    • بدون نام

      خسته نشدید از این همه بهونه

    • بدون نام

      اولا که دمشون خیلی گرم با این بازی خوبشون. ولی پاشنه آشیل بدبختیهای استقلال چشمی و دانشگرن.

    • قرمزته

      من یک پرسپولیسی هستم وبر خلاف استقلالی ها که از باخت پرسپولیس خوشحال میشوند واکثریت وطن فروشند بخدا چنان از باخت استقلال مقابل عربستان ناراحت شدم که انکار پرسپولیس باخته بود ولعنت بر کمک داور وبی عرضه گی ما که هیچ نیروی در کمیته داوران اسیا ندارم ودر تمام بازی ها مورد کم لطفی داوران پست پولکی قرار میگیریم به امید پیروزی تمام نمایندگان ایران

    • محمود

      کجایی برانکو که با نصف همین استقلال فینالیست شدی

    • .

      اقا خدایی این زکی پور چیه اخه همش زمین میخوره سانترم بلد نیست

    • بدون نام

      تیم مقابل هم بحران زده بود و بهترین بازیکنش رو نیمکت داشت تازه به تیمی باخت که در خانه خودش بازی نمی کرد
      متاسفانه مدیر رسانه ای استقلال تاکید داره بازی باشگاهی حتی در آسیا و مقابل آل سقوط نگاه ملی لازم نداره

    • بدون نام

      عشق من قرمز

    • بدون نام

      تاحالا نشینده بودم بخاطر دید نداشتن دروازه بان گل کیسه رو مردود اعلام کرد! افساید بود ولی با توپ برخورد نداشت بنابراین ...بازم کارشناسان باید بگن من مشکوک هستم

    • بدون نام

      الاهلی تیم نبود خود سوما یه تیمه

    • solace

      ادمین چرا حرف حق رو نمیزاری؟فدراسیون فوتبال افتاده دست یک مشت بی عرضه که فقط بلدن بخورن و بخوابن،مرد نیستن که حق تیمای ایرانی رو بگیرن

    • بدون نام

      معلوم هست چی میگین

    • ابوالفضل ناصری کریموند

      بخدا اعصابمون داغون شد.یه لحظه از شادی بالا پایین پریدیم وخوشحالی کردیم.بعد دیدیم داور گلو مردود اعلام کرد.که به نظر من نظر داور کاملا اشتباه بود.ای کاش هیچ گل نمیزد که این همه ناراحتی پشتش نداشته باشه

    • abi khasteh

      لعنت ب دانشگر ک ما هرچی میکشیم از دست اونه. گل میخوریم اون سوتی داده گل میزنیم اون تو آفسایده لعنت ب تو برو از این تیم شرررررتو کم کن دیگه

    • مسعود. الف

      چرا چرت وپرت میگی؟!! الاهلی 4ساعت قبل ازبازی مربیشو ازدست داد، سه تا مهاجمش مصدوم بودن وبازی نکردن، دفاع ملی پوشش نیمه اول مصدوم شد وتعویض شد، دفاع ثابت بعدیش مصدوم شد وتعویض شد! کورکورانه واز روی تعصب حرف نزن. یه بازیکن 45ساله تموم استقلالو کرد تو کیسه!!

    • بدون نام

      خجالت بکش اجنبی. چطور تیتر میزنی حریف نشد؟ یک پنالتی را داور نگرفته یک پنالتی را خراب کردیم یک گل درست را داور قبول نکرد.
      شما عربستانی ها بگوئید حریف نشد.

    • بدون نام

      آقای مجیدی داری چه بلایی سراین تیم میاری این همه مصدوم توسه هفته!!!؟ باهمین فرمون پیش بری تا چند هفته دیگه فقط حسینی باقی میمونه

    • محمود

      کی گفته کل الاهلی...الاهلی تیم دومش تو زمین بود...

    • بدون نام

      البته با خراب کردن پنالتی و مردود اعلام کردن گل سالم!

    • solace

      فدراسیون فقط بلده نامه بزنه به cas
      دیگه جوابش هرچی باشه مهم نیست،حتی اگر بگن بمیرید هم بدون اعتراض میمیرن،بابا شما مسولین فدراسیون فوتبالید،برید خبر مرگتون حق میزبانی رو بگیرید بدبختا

    • بدون نام

      لعنت بر داور حرومزاده

    • بدون نام

      مجیدی گند زد با این تعویض ها
      فقط استرا

    • بدون نام

      این باخت مبارک دوچدخه سواران سه چرخه باد

    • بدون نام

      چرا اتفاقا با نصفشم خوردش کرد بدشانسی ِآورد .گل سالم مردود شد.پنالتی خراب شد.آقای حسینیم گلا مفدی خورد .وقتی نمیشه. نمیشه

    • دادا

      نصف استقلال مقابل تمام الاهلی!!!؟
      الاهلی هم نصف بازیکناش نبود

    • بدون نام

      بابا گندتون بزن با این بازی انگار فلج مغزی بودن با این بازی کردن و اینم شد مربی گری بلد نیست ترکیب بچینه

    • آبی‌دل

      سلام‌نقطه‌ضعف‌استقلال‌دانشگراست‌علاوه‌براون‌‌صحنه‌که‌گل‌آقاارسلان‌رومردودکردتوخط‌دفاعی‌بارهاوبارهااشتباه‌کردوآفسایدراپرمیکردواستقلال‌ازهمون‌ناحیه‌ضربه‌میخوردازآقافرهادکه‌دوسش‌داریم‌میخوایم‌که‌ازدانشگرتوترکیب‌استفاده‌نکندبه‌خدانقطه‌ضعف‌استقلال‌همین‌آقاست

    • بدون نام

      امشب بعنوان یک ایرانی زار زار گریستم
      که چرا فوتبال باشگاهی ما اینقدر ضعیفه که از پس تیمهای درجه 3 اسیا هم برنمیاد

    • بدون نام

      شکست استقلال از الاهلی یه فاجعه بزرگه
      الاهلی تیم واقعا ضعیفی هست
      مثل این میمونه که ما به مالدیو ببازیم

    • بدون نام

      وقتی استقلال از پس تیم ضعیف الاهلی برنیاد
      چی میشه گفت

    • بدون نام

      اره تو راست میگی کل الاهلی فقط یه دفاع تیم ملیشون مسدوم بود عمر سوما مسدوم بود نتونست بازی کنه چند بازیکن دیگشون نبود و مربیشون چند دو روز پیش اخراج شد

    • بدون نام

      بازیکنای ما کجا دارن میرن واقعا
      شکست از الاهلی یک تیم درجه چهار اسیا
      باید کارشناسی بشه

    • بدون نام

      مگه پودر نداشتید که ببرید؟؟؟ خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      هیچ گونه نمیتونم خودم قانع کنم که الاهلی با این ضعیف بودنش تونست استقلال را شکست بده
      این بود فوتبال هجومی مجیدی!!!!!

    • فردوسی

      کجای الاهلی کامل بود از 3تا مهاجم خارجی یکیشون نبود البته کیسه کلا عروس اسیاست

    • بدون نام

      شرم بر فوتبالیستهای استقلال که از الاهلی شکست خورد
      تیمی که همیشه دستگرمی پرسپولیس بوده

    • بدون نام

      کیسه کشا پودراشونو خورده بودن یا نه

    • بدون نام

      مجیدی باید هرچه زودتر اخراج بشه
      با این بازی ضعیف و بی رمق

    • بدون نام

      کجاش تمام ال اهلی بود.......

    • بدون نام

      حق استقلال بیشتر از اینا بود ولی به هر حال خسته نباشن دربرابر میلیاردر های حوضه خلیج فارس اینجوری نتیجه میگیرن

    • بدون نام

      دمشان گرم خوب بود داوری افتضاح بود

    • شادمهر

      زنده باد الاهلی

    • بدون نام

      منظور از تمام الاهلی یعنی چی تیمی که مربی نداشته دو تا دفاعش محروم بودن و مهاجمش اجازه بازی نداشت تمامه چرا جفنگ تیتر میزنید

    • بدون نام

      خداجایه حق نشسته کسایی که اون روز فینال آسیا پدرژاپنی شده بودن واز مصدومیتهایه تیم ایرانی پرسپولیس خوشحال بودن امروز مثل سگ زوزه کشیدن وتا مغزاستخونشون سوت کشیدتابفهمن وطن فروشی عاقبتش اینه امیدوارم دوانگل آسیا کیسه وشله زرده پدرژاپنی هرچی زودتر ازصحنه آسیا محوونابودبشن وبه امیدموفقیت دوتیم ایرانی پرسپولیس تهران وشهرخودرومشهدمقدس

    • ج

      حیف شد حق استقلال باخت نبود.

    • بدون نام

      تمام الاهلی کجا بود.تیمی بدون سرمربی و بازیکنای کلیدی.

    • بدون نام

      البته گل صدر درصد استقلال رو داور نگرفت مثل همیشه داور به ضرر تیم ایرانی مقابل عرب کثیف گرفت

    • بی نام

      تخصص اینا عروس شدن تواسیاس خخخخخخخخ اینا میخواستن ابروی ایران باشن خخخخخخخ خاک برسرتون دوپینگی های شل مغز

    • بدون نام

      داور بیشرف!!!!!!

    • بدون نام

      نصف استقلال

    • رامینم

      خدایا قربونت این ایتقلال هم تو ایران هم خارج از ایران مظلوم آفریدی

    • بدون نام

      استقلال رو فقط باید برد خونه

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال دو قهرمانی آسیا⭐⭐

      خاک بر سر وریا که همیشه تو لحظه های حساس پنالتی ها را خراب می کنه! حداقل می شد مساوی کرد! با این حال برای گول زدن هوادارا باید گفت داور مفصر بود! خخخخخ

    • همیشه بهار

      اشکال نداره دمتون گرم با این بضاعت خوب بود

    • بدون نام

      به نظر شما اون تیمم کامل بود ایا

    • بدون نام

      استقلال گند زد

    • سادی

      برادر من
      الاهلی هم با کلی مصدوم و محروم و بدون سرمربی به این بازی اومد

    • علی

      چطور سال گذشته کسی فکر تیم نصف ونیمه پرسپولیس نبود که هم از پنجره نقل وانتقالات محروم بود هم بازیکن مسدوم کم نداشت فقط فکر تیم لوس وننر استقلال هستید !!!!!!

    • چستقلال

      فقط لوکاس لیما تو بازی بود از خارجیاشون .

    • بدون نام

      AFC پرسپولیسیه!!

    • سعید

      طرفداران تیمی به تیم تاج کبیر اتهام دوپینگ میزنند که کاپیتانشون چهار سال پیش به جهت استفاده از دوپینگ کشته شده ، نوروزی ... روحش شاد....

    • بدون نام

      تمام الاهلی؟بابا الاهلی سرمربیش قبل بازی اخراج شد بازیای قبلیشم باخته بود.باشه شما بخودت دلداری بده

    • صالح

      این تیتر کاملا اشتباهه ادمین جان خواهشن تعصبات رنگی رو بزارید کنار اخه این تیم تمامه الاهلی بود تیمی که چهرساعت قبل بازی سرمربیش اخراج میشه و سه تا بازیکن گرانقیمت و خارجیشم نداره ؟

    • ناشناس

      هنوز نمیتونم درک کنم چرا گل دومش رو قبول نکردن با اینکه پرسپولیسی ام ولی دلم واقعا سوخت.

    • ناطق

      خسته نباشید!

    • بدون نام

      نصف بقیه اش حتما پودر جک تری دی بود

    • ناشناس

      یادتون نره ما هیچ وقت پرچم عربستان به ورزشگاه نمی اوریم

    • سمیه سنجیده

      چ متنتون بده برترین ها . بازی رو دیدین .عجب

    • 13dey

      اسدقلال با وجود دوپینگ نصفشم خیلیه

    • بدون نام

      بهانه کافی است

    • بدون نام

      استقلال کبیر نه شانس داره نه پارتی

    • مهدی

      نصف استقلال درست ولی اونا که نصفو نیمه تر بودن، حتی مربی نداشتن!!

    • بدون نام

      تیتر کاملا اشتباه ،
      تمام الاهلی با کمکداور تونستن حریف نصف استقلال بشن

    • بدون نام

      سه مهاجم اصلی الاهلی غایب بودند و هر سه تعویضش هم با مصدومیت بازیکنان کلیدی وبالاجبار انجام شد حالا کدوم بی منطقی این تیتر رو زده که نصف استقلال در مقابل (تمام) الاهلی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج