۹۶۱۹۷۱
۸۶ نظر
۵۰۱۳
۸۶ نظر
۵۰۱۳
پ

لاریجانی: آماده کمک به لبنان هستیم

«علی لاریجانی» رییس مجلس شورای اسلامی ایران خواهان گسترش روابط تهران – بیروت شد و آمادگی کشورمان را برای کمک به لبنان درعرصه‌های اقتصادی و تجاری، صنعتی و دارویی، علمی و فرهنگی، کشاورزی و نظامی اعلام کرد.

ایرنا: «علی لاریجانی» رییس مجلس شورای اسلامی ایران خواهان گسترش روابط تهران - بیروت شد و آمادگی کشورمان را برای کمک به لبنان درعرصه‌های اقتصادی و تجاری، صنعتی و دارویی، علمی و فرهنگی، کشاورزی و نظامی اعلام کرد.

وی در نشست خبری که دوشنبه شب در بیروت برگزار شد گفت: ایران و لبنان روابط و توافق نامه‌های فرهنگی و علمی دارند که باید تقویت و اجرا شود. ما برای همکاری دانشگاهی هیچ محدودیتی قایل نیستیم و دانشگاه‌های متعددی در ایران وجود دارد که لبنانی‌ها می‌توانند با آن‌ها ارتباط فنی، علمی و هنری برقرار کنند.

رییس مجلس افزود: روابط ایران و لبنان فعال است و این کشور که در مرحله حساس به سر می‌برد موفق شد یک گام به جلو بردارد و دولتش را تشکیل دهد و امیدواریم که این دولت بتواند مشکلات را حل و رضایت مردم را جلب کند. ایران آماده‌ی همه نوع همکاری با دولت جدید لبنان است.

خبرنگاری از لاریجانی پرسید که شما در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا آمادگی ایران را برای کمک به لبنان اعلام کردید حال آن که این کشور انتظار کمک مالی و نقدی و تجهیزاتی از آمریکا دارد و آیا این اعلام آمادگی پیام به آمریکا نیست و باعث جلوگیری از کمک‌های واشنگتن به مقام‌های بیروت نمی‌شود؟

لاریجانی: آماده کمک به لبنان هستیم

رییس مجلس پاسخ داد: ایران به عنوان کشور دوست لبنان، برای کمک اعلام آمادگی می‌کند اما اجباری درکار نیست. اجبار، کار ایران نیست، کار آمریکایی‌ها است. ملت لبنان ملت رشید و مقاومی است و ما سال های طولانی در کنار هم بودیم . وظیفه داریم بگوییم این امکانات را داریم و می‌توانیم در اختیار لبنان قرار دهیم و این رویکرد عقلانی و خیرخواهانه ایران است.

لاریجانی افزود: لبنان اکنون بحران سوخت و مشکل قطعی برق و ایران فناوری (تکنولوژی) تولید نیروی برق دارد و دولت لبنان می‌تواند برای رفع بحران و راحتی مردمش از این فناوری (تکنولوژی) استفاده کند.

وی اظهار کرد: به طور اساسی آن چه مشکل لبنان را حل می‌کند اراده و خواست خود مردم و دولت این کشور است که اگر روی پای خویش ایستادند سربلند می‌شوند و به ساحل امان می‌رسند اما اگر دستشان را به طرف آمریکا، عربستان و امارات دراز کنند بحرانشان بدون حل باقی می‌ماند.

رییس مجلس خاطرنشان کرد: اگر لبنانی ها فکر می‌کنند کرامات از آمریکا صادر می‌شود سراغ این کشور بروند اما ایران در مساله هسته‌ای متوجه شد که آمریکایی‌ها جز اذیت کردن چیزی بلد نیستند و در پی حاکم کردن اسراییل بر منطقه هستند نه کمک به لبنان.

لاریجانی گفت: تجربه‌ی ما نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها برای ملت‌های منطقه سراب نشان می‌دهند و تا آن‌ها را ذلیل نکنند چیزی نمی دهند. برای نمونه مگر گروهی از فلسطینی‌ها حاضر به مذاکره و امضای پیمان اسلو نشدند پس چرا آمریکایی ها مفاد آن را اجرا نکردند و به جایش معامله قرن را آوردند که هیچ آبرویی برایشان باقی نگذاشته و دست صهیونیست‌ها را برای الحاق کرانه باختری به اسراییل باز گذاشته است.

** رویارویی ایران و آمریکا

رییس مجلس ایران در پاسخ به این پرسش که اعتراضات مردمی در عراق و لبنان ظرف ماه های گذشته آغاز و گسترش یافت و آمریکا ایران را به نقش داشتن در این اعتراض‌ها متهم کرد، گفت: آمریکایی‌ها دچار سرگیجه سیاسی شده‌اند. در این کشورها، مردم مشکلاتی دارند و مطالباتی که ربطی به ایران ندارد.

علی لاریجانی افزود: ما ناراحتی و عصبانیت آمریکا را درک می‌کنیم چون پارلمان عراق طرح خروج نیروهای آمریکایی از این کشور را تصویب و لبنان نیز خیلی عاقلانه با موضوع اعتراض‌ها برخورد کرد.

وی اظهار داشت: ملت و دولت عراق دوست ندارند آمریکا در این کشور پایگاه بزند و مهمانشان را ترور کند. بدیهی است که مردم اعتراض می کنند و هر کشور و ملتی که غیرت ملی داشته باشد نسبت به این رفتارهای آمریکا واکنش نشان می‌دهد.

لاریجانی تاکید کرد: آمریکایی‌ها باید افکار، گفتار و رفتار آمرانه و غیرمنطقی شان را تغییر دهند. ملت‌های منطقه برده آمریکا نیستند. به نظر می رسد این کشور به آخر خط رسیده که دست به عملیات تروریستی می‌زند.

رییس مجلس گفت: ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پیش از این که قدرت آمریکا را نشان بدهد ضعف و زبونی آن کشور را آشکار کرد. نشان داد که آمریکایی‌ها برای رسیدن به اهدافشان کار دیگری نتوانستند انجام بدهند به ترور که کار کثیفی است روی آوردند.

وی با اشاره به این که ترور کار سختی نیست، خاطرنشان کرد: این کار آمریکایی‌ها برایشان نتیجه به همراه نداشت بلکه موجب خروش و عکس‌العمل مردم منطقه در محکومیت این عملیات تروریستی و اقدام آمریکا شد و ما را هم در اهداف و آرمانمان مصمم‌تر کرد.

**محور مقاومت

رییس مجلس ایران در پاسخ به اتهام تروریستی بودن که آمریکا به حزب‌الله وارد می‌کند و این که مشکل لبنان را سلاح این حزب به حساب می‌آورد، گفت: تروریست معرفی کرن حزب‌الله، درست نیست و این را فقط دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا اعلان کرده و دیگر کشورها این کار را نکرده‌اند.

وی تاکید کرد: حزب‌الله فرزند مردم لبنان و سرمایه بزرگ برای این کشور است که جلو ظلم و تجاوز رژیم اسراییل را گرفته است. اگر این حزب نبود این رژیم جنایت‌های بزرگتری انجام می‌داد.

لاریجانی گفت: ما کمک‌های خود را به حزب‌الله مخفی نمی‌کنیم اما به آن نیروگاه نمی‌دهیم یا کمک ما به آن در عرصه کشاورزی و صنعتی نیست. این کمک‌ها را به دولت لبنان ارایه می‌کنیم و این دولت می تواند از همکاری ما در عرصه های متنوع مانند معادن، فولاد، سدسازی، نیروگاه برق، ساختمان سازی، صنایع کشاورزی، دارویی و طرح های اجرایی استفاده کند.

وی محتوای این پرسش را که آمریکا و روسیه برای جلوگیری از نفوذ ایران در سوریه و عراق توافق کرده‌اند، رد و تاکید کرد: این موضوع از اساس اشتباه است زیرا ما دنبال نفوذ در این کشورها و ایجاد پایگاه نظامی نبوده و نیستیم.

رییس مجلس اضافه کرد: تنها کشور شروری مانند آمریکا است که دنبال ترور و نفوذ در کشورهای منطقه است و طالبان را در افغانستان و داعش را در عراق و سوریه به وجود می‌آورد. در مقابل، نیروهای مجاهد و فداکاری هستند که با این تروریست‌ها مقابله می‌کنند.

لاریجانی خاطرنشان کرد: ایران شبانه و دزدانه وارد عراق و سوریه نشده است. دولت های این ۲ کشور و نیز حزب‌الله لبنان از ما درخواست کمک کردند تا تروریست‌ها را خفه کنند و ما هم پاسخ مثبت دادیم.

وی با اشاره به رخدادهای یمن اظهار داشت: داستان این کشور غم انگیز است و مردم با تمدن و ریشه دار یمن گرفتار رژیم بدخیمی شده اند که زیربناهایشان را بمباران و آنان را گرفتار بحران می‌کند.

رییس مجلس اضافه کرد: مردم یمن، فقر دارند اما با شرف، رشید و با عزت هستند. به همین دلیل چند سال است که در برابر تجاوز و بحران، ایستادگی کرده‌اند.

وی گفت: ایران از ابتدا گفته که بحران یمن باید از راه گفت وگوی سیاسی حل شود اما متاسفانه برخی کشورهای منطقه فکر می‌کنند با قدرت نظامی می‌توانند آن را حل کنند.

لاریجانی با بیان این که ایران به طور کلی معتقد است که مسایل خاورمیانه با گفت وگو حل و فصل می‌شود، افزود: ما و نیروهایی در یمن با طرف‌های مختلف در حال گفت‌وگو برای حل بحران این کشور هستیم و امیدواریم به نتیجه برسد.

در کنفرانس خبری لاریجانی در بیروت، علاوه بر ایرنا، رسانه‌های المسیره وابسته به انصارالله یمن، رادیو النور و شبکه المنار وابسته به حزب‌الله، شبکه الاتجاه وابسته به عراق، شبکه‌های لبنانی ام تی وی، المیادین، الجدید، لبنان ۲۴، نیز خبرگزاری رویترز ، شین هوا چین، آ.ب.ب ترکیه و رسانه‌های زیر مجموعه اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های کشورهای اسلامی و عربی شامل العالم، الکوثر، پرس تی وی، خبر، تسنیم، فلسطین الیوم ، القدس الیوم و یونیوز حضور داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه خجالت نمیکشی بچه هشت ساله زباله گرد را سگهای ولگرد پاره کردن انوقت تو از کمک به لبنان میگی شرم بذ شما ملت خودت گرسنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا نمیدونم اینا نماینده مردم ایرانن یا مردم لبنان؟ اینا با رای مردم ایران به مجلس میرن و مردم خودشونو فراموش میکنن و به کشورهای دیگه خدمت میکنن. آخه رییس مجلس ایران چه ربطی به لبنان داره؟

    • بدون نام

      اخه خجالت نمیکشی بچه هشت ساله زباله گرد را سگهای ولگرد پاره کردن انوقت تو از کمک به لبنان میگی شرم بذ شما ملت خودت گرسنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به دلیل وجود همین مسئولان است که مردم تمایلی به شرکت در انتخابات ندارند

    • کریو

      اقای لاریجانی بگویید
      چه کسی باید به اقتصاد ویران شده ایران کمک کندبخدا گفتن این حرف توسط شما
      جای تاسف فراوان دارد.

    • بدون نام

      یکی می خواد به خودمون کمک کنه از دست این مسئولین بی وفایت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیر که درخانه رواست به مسجد حرام است .(حق ایران رانبخشیدبهدیگران)

    • بدون نام

      ازخودت مایه بگذار

    • بدون نام

      الان هدف واقعیت از گفتن اینا چیه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به هدفش رسید.

    • بدون نام

      شما از جیب کی و با اجازه کی پول این مملکت را داری حاتم بخشی میکنی ؟

    • بدون نام

      خدایا خودت رحم کن ما ایرانیا هم بندت هستیم خودت نجاتمون بده،،، تا وقتی سیاست و قدرت هست مردم کیلو چند!!!!

    • بدون نام

      بابا یک ذره به فکر ایران ،ملت باشید لبنان را ول کنید دو روز دیگر شب عید است نگذارید مردها شرمنده خانواده شان شوند

    • بدون نام

      بابا یکی هم کمک من کنه....

      پاسخ ها

      • ........shanjani......

        '''' بذل و بخشش ' اقتصادی ' علی لاریجانی ' از جیب ملت ایران' به کشورهای سوریه و لبنان ...

      • سید جعفر قائمی

        باسلام؛منظور پس از بهبود اوضاع اقتصای ایران بوده .
        انشالله.....‌

      • بدون نام

        بایدامریکاهم بماکمک کنه.

    • ایرانی

      جان هرکی میپرستی آماده کمک به مردم ایران هم باشید.چراغی که به خانه رواست به مسجد حرامه.والله بالله مردم ایران تو شرایط بدی هستن یک کاری کنید....

    • میترا

      کاشکی اینقدر که نگران لبنان و فلسطین هستید ،سر سوزنی نگران سیل زدگان شمال و سیستان و زلزلزله زدگان کرمانشاه بودید

    • بدون نام

      یکبار از دهنتون بگین آماده کمک به مردم ایران هستیم.

    • بدون نام

      لبنان که تجهیزات نظامی رو از امریکا میخره خوب شما چرا میخواهید کمک کنید برن از همون امریکا بیارن شما هر کمکی میخواهید کنید به ملت خودمون کنید ..اگه نه که برید از لبنان و فلستین ادم بیارد رای بهتون بدن اقای لاهیجانی ۴۰سال دارید کمک میکنید بسته

    • بدون نام

      شما بهتر که سیستان و بلوچستان کمک کنید.

    • بدون نام

      اقای لاریجانی از اوضاع کشور خودت خبر داری

    • khalil majidy

      بابا بیا اول به فکر مملکت خودت برس تا کمک به جاهای دیگه
      مگه اینجا تواین سرزمین مردم کم مشکل دارن به فکر لبنان افتادین واقعا

    • shohrehandy

      برقمون قطع بشه بره به لبنان بنزین بره لبنان سوخت لبنان رفاه لبنان خوب یباره خودتون هم برین لبنان

    • بدون نام

      آقا توراحدا از کیسه خلیفه نبخشید بسه ديگه خو ارملت انداختید

    • شکرالهی

      آقای لاریجانی چرا به خودمان کمک نمی کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      بسه دیگه خسته شدم از کیسه خلیفه می‌بخشید. والا ایران برای یک گروه دویست یا سیصد نفره نیست

    • رحیم

      لطفا ازکیسه خلیفه نبخشید
      از ثروت تمام نشدنی خودتان ببخشید

    • شهرام

      خودمون مشگل کم داریم مشگلات کشورهای اطرافم میرید پیدا میکنید ..جور اونا را هم ما باید بکشیم ..عجب گیری افتادیمااا

    • حسین

      پس کی قرار بفکر مردم و مملکت خودتان
      باشید فقط آماده کمک به کشورهای دیگر
      هستید آقایان مسئولین بخدا قسم یه
      خدایی هم هست

    • eSt

      چرا یکی به این بابا که متاسفانه رییس مجلس هم هست نمیگه که ما در دوره تحریم هستیم و مردم در انواع فشارهای شدید دارند دست و پا میزنند....
      چرا این داره بی شرمانه چرت میگه؟؟؟!!
      لطفا انعکاس بدید شاید به دستش برسه

    • بدون نام

      انگار که. پشت سنگر نشسته ای !چراغی که به خانه رواست به مسجد حرامه فکر زلزله زدکان وطن مان باش وکاری بکن که فراموش شده اند نه لبنان. و.....

    • بدون نام

      کاش یکی هم به ما کمک میکرد به ملت ایران همه به گدایی افدادن

    • بدون نام

      دستت درد نکنه اقای لاریجانی.حتما کمک کنید گناه دارن.مردم خودمون که از سیری دارن میترکن یکم هم به لبنانی های عزیز کمک کنید چیزی نمیشه

    • خودی

      آقای لاریجانی به من کمک کن بچه هام امشب گشنه خوابیدن جانباز شیمیایی پنج درصد بی حقوق

    • رسول

      باز مردم خودمون مایه دار شدن همه چیه ملت حل شده،آقایون بفکرکمک مالی و نظامی و ساخت مدارس و شهرک برای لبنان هستند......!!!!!!

    • بدون نام

      شما افریده شدید تا مارو حرص بدید

    • بدون نام

      آگه بیل زنید باغچه خودت رو بیل بزنین !!!!!مردم خودتون رو ول کردین و چسبیدین به یمن و سوریه و لبنان!!!!!! لاقل از عمان یاد بگیرین!!!!!

    • فرزاد

      اگه کمکی میخواهی بکنی که حرفات همش دروغه کمک به ایرانی ها کن

    • بدون نام

      واقعا خجالت داره ملت ایران داره ازگرسنگی از پا درمیان آن وقت این آقا پول ملت ومملکتو داره مبخشه به کشوری که تمام عربهای ثروتمند جهان هستند نه جانم خودمان واجبتریم تاکی تاکی...

    • امیر

      کی نوبت کمک به ایران میشه؟

    • حسین

      مردم کشور دارن از درد فقر مینالن تو به فکر کشورای دیگر

    • بدون نام

      ایران وایرانی چی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای انتخابات لازم دارن

    • مهدی

      از جیب مبارکتان یا از جیب ملت زبان بسته و تسلیم و مظلوم ؟

    • رضا

      ازجیب مردم بدبخت خوب بذل وبخشش میکنید

    • بدون نام

      سرها به فدای لاریجانی مردی درستکار و ماکدامن هست درود بر لبنان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پاکدامن درسته مجید جان:خخخخخ

    • بدون نام

      درود خدا بر لبنان

    • بدون نام

      شما همیشه آماده بودید وهستید

    • بدون نام

      اگر خیلی زرنگ و بیل زن بودی جلوی این تورم و گرانی، بیکاری توی کشور خودت می‌گرفتی بعد برو لبنان آباد کن

    • as.

      اگه مسعولیت تو این مملکت داری به مردم خودت کمک کن

    • بدون نام

      یکی میخواد بخود شما کمک کنه اگر وجود داری از کاهش پول ملی جلوگیری کن قدرت هر ملتی در ارزش پول اون ملت است

    • همسر یک شهید

      آقای عزیز از جیب چه کسی می بخشی این مملکت و این ملت چه زمانی از دست شما میخواهند نجات پیدا کنند در میبد یک کودک هشت ساله کار را سگ ها خوردند خون شهدا سد راهتان قاضی خدا

    • الهه

      نمیخاد به اونجا کمک کنید ایران خودمون اونقد محتاج و فقیر داره که حد نداره شما نفستون از جای گرم بلند میشه

    • بدون نام

      تو سیر کردن مردم خودتون موندید حالا میخواهید اونورو آباد کنید.عجب رویی به مولا

    • شبنم

      شما برفی که تو چند شهر همه شهر رو قفل کرده جمع کن نمیخواد به جایی کمک کنی

    • بدون نام

      چطوری باید بفهمیم که با ملت میجنگی

      پاسخ ها

      • ........shanjani......

        '''' ما آماده کمک ' اقتصادی '' به تمام فقیر و فقرای ' جهان ' هستیم!!!

    • بدون نام

      شما کمک به مردم ایران بکنید لبنان کجاست مردم ایران از گشنگی دارن می میرن

    • بدون نام

      از جیب خودت خرج کن اگه پولی گذاشته باشی باید خرج زباله گردی که تا کمر تو سطل آشغال دنبال غذاش می گرده خرج بشه

    • بدون نام

      زیر خط فقر هر شب یک‌نفر باید گریست
      ای خدا این همه نعمت های تو از آن کیست؟
      آن کسی که پول را پارو کند در خانه‌اش؟
      یا کسی که درد را یک دو کند در زاغه‌اش؟
      زیر خط فقر اینجا صف کشیدند مردمان
      هی اضافه می‌شود جمعیت محتاج نان
      زیر خط فقر امشب یک‌نفر جان می‌دهد

    • ارش

      از پول خودت و در امدت و حقوق خودت کمک کن مدیون ۸۰ میلیون ایرانی هستی

    • بدون نام

      چراغی که به خانه رواست به مسجد حرامه

    • بدون نام

      آقای لاریجانی ما هم آماده هستیم به ما کمک بشه

    • بدون نام

      ببخشید، یعنی تاحالا کمک نمی‌کردید؟! ..

    • بدون نام

      خبرازبدبختی مردم ایران نداری
      آخه میگن
      توایرانی نیستی.

    • علی

      یعنی الان همه مشکلات ایران حل شده فقط لبنان مونده.. واقا که

    • بدون نام

      اللهم عجل لولیک الفرج . ....خدایا صاحب اصلی مملکت رو برسون...دلسوز مردم رو برسون... یا مهدی نظری بفرما...مردم بجز تو کسی و دلسوزی ندارند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آمین

    • بدون نام

      همین دیگه ما نمایندگان مجلس راانتخاب میکنیم و رای میدیم و اونا بعد از به قدرت رسیدن به کشورهای دیگه خدمت میکنن اینا فقط مردم خودمونو برای انتخابات میخوان و بس.

    • عبدالرضا

      آقای لاریجانی دست بوست میشم اگه من هم بفرستی لبنان

    • بدون نام

      نه که تاحالا کمک نکردید خیلی عقبید

    • Yas

      نه بابا من اماده نیستم هنوز بزار شلوارمو بپوشم ، وای چقد عجله داری، از جلو اینه برو کنار ، تا تو ماشینو روشن کنی منم اماده میشم

    • صالحی

      آدم نمیتونه گریه کنه بخنده به این بخشندگی

    • mey

      کاش یه بار هم میگفتید آماده کمک به مردم کشورم هستم....

    • مجید

      سلام ،، فعلا مشکلات عدم نقدینگی سال 99 را لطف کن برطرف کنید. وبعد چندبرادرون از امول شخصی خودتان حاتم بخشی کنید حاج آقا .

    • بینام

      نمیخواد به جای دیه کمک کنی .مرد باشین بیاین سیستان و برای مردم اینجا کاری کنین

    • علی پرسپولیسی.

      مردوم خودمونو ول کردن چسبیدن ب کشورای عربی.یارانه مارو واسه چی قطع کردین خدا ازتون نگذره

    • بدون نام

      خجالت بکش حیا کن مردم ایران از گرسنگی میمرند خدا از شماها نگذره

    • بدون نام

      سید حسن و دوستانش فکر کنم دیگه از کمکهای شما جرررررر رفتند بزار اول این جرشون جوش بخوره بعد کمک کنید!

    • بدون نام

      مسعولین ما اصلا ایرانی نیستن و دشمن مردم هستن اونوقت مردم اینجور سخت از اینا حمایت میکنن

    • م

      از جیب خودت کمک کن

    • بدون نام

      این لبنان چه منافعی به مردم ایران میرسانه که این همه سران دزدی و اختلاس میکنند وبه لبنان میدهند و مردم کشور خودمون داخل فقر و نداری بسر میکنند.درسته که میگن آنها برادران مسلمانان هستن ولی به چه قیمتی؟چرا باید جیب و اینده جوانان ایرانی خالی شود تا آسایش لبنان ودیگرکشورهای مسلمان بوجود بیاید؟

    • بینام

      من و شما اینجا الکی شعار میدیم چون اینا هر کار بخان میکنن مردم کیلو چنده فقط برو رای بده خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج