۹۶۱۹۸۴
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

فیلتر جدید توئیتر برای مبارزه با تصاویر مستهجن

افزونه جدید توئیتر با نام "Safe DM" در تلاش است تا یک روش جدید را برای مبارزه با تصاویر مستهجن و ناخواسته در این شبکه اجتماعی مورد آزمون قرار دهد.

انتخاب: افزونه جدید توئیتر با نام "Safe DM" در تلاش است تا یک روش جدید را برای مبارزه با تصاویر مستهجن و ناخواسته در این شبکه اجتماعی مورد آزمون قرار دهد.

این ابزارجدید به منظور مسدود کردن و حذف تصاویر برهنه ناخواسته در پیام های توئیتر خصوصی افراد طراحی شده است.

یک توسعه دهنده توئیتر به نام برسلر این ابزار هوش مصنوعی را طراحی کرده و در کل بیش از ۴۰۰۰ تصویر دریافت کرده و امیدوار است این افزونه را به سایر سیستم عامل های شبکه های اجتماعی منتقل کند. هدف از این کار مسدود کردن و حذف عکسهای ناخواسته ارسال شده از طریق پیام مستقیم روی سیستم عامل است.

همانطور که اشاره شد این توسعه دهنده از هوش مصنوعی برای ساخت این افزونه استفاده کرده و الگوریتم خود را بر روی تصاویر مستهجن که با استفاده از یک فراخوان در توئیتر درخواست شده آموزش داده است. بیش از ۴۰۰۰ عکس در این فرایند ارسال شده است ، و فعالیت توئیتر Safe DM نشان می دهد که هنوز هم تا پایان ماه گذشته تصاویر بیشتری از داوطلبان دریافت می شده است.

در حال حاضر این افزونه فقط برای پیام های مستقیم توئیتر است ، اما برسلر گفته است که در حال مذاکره اولیه با یک شرکت بزرگ دیگر شبکه های اجتماعی است تا افزونه را برای استفاده در سیستم عامل خود تطبیق دهد. وی گفت: "ما می خواهیم این موضوع را در سایر سیستم عامل های شبکه های اجتماعی به کار گیریم و در حال بحث و گفتگو درخصوص آینده آن هستیم.

برسلر مدعی است که که این نرم افزار از میزان موفقیت ۹۹٪ برخوردار است و کامرون ویلسون ، گزارشگر BuzzFeed ، صحت آن را آزمایش کرد. اگرچه آزمونگر متوجه یک تاخیر دو یا سه دقیقه ای شد. اما به نظر می رسد این ایده جواب می دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درست ترین کار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج