۹۶۲۰۳۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

شاهرودی: امشب با دو گل می‌بریم

رضا شاهرودی بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی از شرایط متفاوت بازیکنان پرسپولیس برای دیدار مقابل الشارجه در دیدار دوم مرحله گروهی‌شان حرف می‌زند و نقطه نظرات فنی خودش را بر زبان می‌آورد.

ایران ورزشی: رضا شاهرودی بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی از شرایط متفاوت بازیکنان پرسپولیس برای دیدار مقابل الشارجه در دیدار دوم مرحله گروهی‌شان حرف می‌زند و نقطه نظرات فنی خودش را بر زبان می‌آورد.

چرا در بازی مقابل الدحیل خصوصاً در 20 دقیقه ابتدایی تحت تأثیر تیم قطری با ترس بازی کردیم؟

گاهی اوقات فشار بازی بازیکنان یک تیم را تحت فشار قرار می‌دهد. بازیکنان پرسپولیس هم در ۱۵ دقیقه اول تا حدودی تحت تأثیر این موضوع قرار داشتند اما در بقیه لحظات بازی خیلی خوبی را انجام دادند و حتی در نیمه دوم چند فرصت گل هم داشتند که اگر دقت می‌کردند حداقل با یک امتیاز میدان را ترک می‌کردند اما بازی با الدحیل دیگر تمام شده و ما دیگر نباید در فکر آن دیدار باشیم و با یک ذهن و روح از هر لحاظ ریکاوری شده به مصاف تیم الشارجه برویم، کاری که من اطمینان دارم آقا یحیی و حمید مطهری حتماً به بازیکنان گوشزد کرده و بازیکنان همه موارد را کاملاً برای دیدار مقابل الشارجه توجیه شده‌اند.

مقابل الشارجه پیروز می‌شویم؟

من فکر می‌کنم کادر فنی ما حتماً نقاط قوت تیم الشارجه که وینگرهای تند و تیز خارجی این تیم هستند را برای بازیکنان به خوبی آنالیز کرده‌اند تا عناصر قدرت تیم اماراتی را از کار بیندازیم و با استفاده از نقاط ضعف این تیم که مدافعانش هستند الشارجه را شکست دهیم.

پیش‌بینی‌تان از ترکیب پرسپولیس برای بازی با الشارجه ترکیب محتاطانه است یا ترکیب تهاجمی؟

ما نمی‌توانیم در این‌ خصوص حرف خاصی بزنیم. کادر فنی پرسپولیس با تیم‌شان زندگی می‌کنند و آنها خیلی خوب می‌دانند که چه بازیکنانی و چه روشی در تیم‌شان بهتر جواب خواهد داد. پرسپولیس هواداران میلیونی دارد و به همین دلیل حتماً کادر فنی روشی اتخاذ خواهند کرد که بازیکنان پرسپولیس در آن بهترین کارآیی را داشته باشند و پیروز شوند و من فکر می‌کنم پرسپولیس با ارائه یک بازی حساب شده حتماً حریف را شکست داده و با دو گل از سد تیم الشارجه می‌گذرد.

خط دفاع پرسپولیس در مقابل تیم الدحیل روز خوبی نداشت، در آن دیدار اگر سید‌ جلال به واسطه تجربه‌اش بازی می‌کرد بهتر نبود‌؟

ما نمی‌توانیم از راه دور برای کادر فنی پرسپولیس بازیکن تعیین کنیم چون کادر فنی همه چیز را می‌بیند و بر اساس آن تصمیم آخر را می‌گیرد. شاید در بازی مقابل الدحیل هم کادر فنی این تیم ترجیح داده که به سید جلال استراحت بدهد و در بازی دیگر از وجود او استفاده کند.

در بعضی از پست‌ها به نظر می‌رسد یحیی با تردیدهایی برای چینش در ترکیبش مواجه است مثلاً یکی از این پست‌ها دفاع چپ است و دیگری مهاجم؟

در پست دفاع چپ نادر و انصاری هستند که هر کدام از آنها خصوصیات خاص خودشان را دارند و بازیکنان قابلی هستند. ضمن اینکه محمد نادری جدا از بازی در پست دفاع چپ می‌تواند در پست دفاع میانی بازی کند و محمد نادری هم بازیکن دونده و باتکنیکی است. در مورد استوکس هم باید بگویم او مهاجمی با تجربه و گلزن است که سرمربی تیم بر اساس روش و نوع بازی حریف از وی استفاده می‌کند.

فکر نمی‌کنید از بازیکنی مانند عالیشاه باید بیشتر استفاده شود؟

عالیشاه بازیکنی است که خیلی راحت می‌تواند بازیکن مقابل را از سر راه بردارد، به همین دلیل معتقدم عالیشاه باید بیشتر بازی کند چون می‌تواند در کارهای تهاجمی بیشتر به تیم کمک کند.

صحبت از این است که رادو امروز جایگزین بیرانوند می‌شود، چه بسا بعضی از کارشناسان معتقدند بیرانوند در دربی و بازی مقابل الدحیل عملکرد چندان خوبی نداشته؟

بیرانوند زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده اما هر بازیکنی ممکن است در مقطعی با افت مواجه شود. رادو هم بازیکن خیلی خوبی است و هر بار که بازی کرده ‌توانسته برای تیم ما مفید واقع شود، با این وجود گفتم ما از بیرون نمی‌توانیم در مورد بازیکن نظر بدهیم و بگوییم این بازیکن بهتر از بازیکن دیگر است چون هیچ‌کس بهتر از مربی خیر و صلاح تیمش را نمی‌داند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج