۹۶۲۰۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رسوایی جدید برای بارسلونا؟

شبکه SER اسپانیا اسنادی را منتشر کرد که نشان می‌دهد بارسلونا به ریاست خوسپ ماریا بارتومئو از طریق شبکه‌های اجتماعی قصد تخریب برخی از بازیکنان کنونی و افراد سابق در این باشگاه را داشته است.

ایسنا: به نقل از آس، عصر دیروز (دوشنبه) خبری عجیب در رابطه با بارسلونا منتشر شد که ساعاتی بعد باشگاه کاتالانی آن را تکذیب کرد. شبکه SER کاتالونیا در یک برنامه اعلام کرد بارسا با یک شرکت به نام I۳ Ventures قرارداد امضا کرده است که اکانت‌هایی برای ضربه زدن به چهره‌هایی همچون لیونل مسی، جرارد پیکه، خوان لاپورتا (رییس سابق بارسلونا) یا ویکتور فونت (نامزد سابق ریاست باشگاه) ایجاد کند.

بر اساس اعلام این شبکه I۳ Ventures در دو بخش فعالیت می‌کند. این شرکت از چهره هیات مدیره باشگاه که ریاست آن را خوسپ ماریا بارتومئو بر عهده دارد حمایت می‌کند و چهره برخی دیگر از افراد یا موسسه‌های مربوط به این باشگاه را خدشه‌دار می‌کند.

قرارداد تیم کاتالانی با I۳ Ventures توسط خائومه ماسفر، مشاور بارتومئو در سال ۲۰۱۷ در آرژانتین به امضا رسید. باشگاه بارسا نزدیک به یک میلیون یورو به این شرکت پرداخت کرد که از شش قرارداد ۲۰۰ هزار یورویی تشکیل می‌شود. I۳ Ventures شش اکانت در فیس بوک ایجاد کرد و بر اساس اعلام برنامه آنها Més que un club (۶۶ هزار فالوور)، Respeto y Deporte (۵۶ هزار فالوور)، Alter Sports (۲۷ هزار فالوور)، Sport Leaks (۲۱ هزار فالوور)، Justicia y Diálogo en el Deporte ( ۸ هزار و ۵۰۰ فالوور) و Jaume, un film de terror (۵ هزار فالوور) هستند.

بارسلونا در یک بیانیه این موضوع را رد و اعلام کرد با هیچ شرکتی در ارتباط نبوده است تا پیام‌های منفی در رابطه با افراد وابسته به باشگاه در شبکه‌های اجتماعی منتشر کند. سپس شرکت I۳ Ventures نیز خبر شبکه SER را رد کرد.

با این حال برنامه ال لارگرو شبکه SER اسنادی را منتشر کرد که نشان می‌دهد این شرکت پشت اکانت‌های غیررسمی بارساست که به قدرتمند کردن چهره بارتومئو و ضربه زدن به بازیکنان کنونی، سابق و روسای پیشین می‌پردازد.

شبکه اسپانیایی به ۳۶ صفحه پرونده دسترسی دارد که توسط Nicestream مالک I۳ Ventures به امضا رسیده و برای باشگاه بارسا به صورت روزنامه فرستاده شده است. در این اسناد می‌توان اطلاعاتی را دید که مربوط به فیس‌بوک است و تنها ادمین‌های این اکانت‌ها به آنها دسترسی دارند.

دیگر موضوعی که شبکه اسپانیایی به آن پرداخت در رابطه با Respeto y Deporte است. این اکانت‌ها با یک سایت همکاری می‌کنند که متعلق به شرکت I۳ Ventures است. در این سایت می‌توان پیام‌هایی را دید که Respeto y Deporte در فیس‌بوک آنها را منتشر کرده است.

رسوایی جدید برای بارسلونا؟

رسوایی جدید برای بارسلونا؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج