جاباما
۹۶۲۰۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اوبلاک: لیورپول فقط صلاح، مانه و فرمینو نیست

یان اوبلاک، دروازه بان اتلتیکومادرید لیورپول را تنها مختص به مثلث خط حمله اش نمی داند.

ورزش سه: اتلتیکومادرید که از بحران مصدومیت رنج می برد، امشب در اولین بازی دور حذفی لیگ قهرمانان در استادیوم واندا متروپولیتانو پذیرای لیورپول خواهد بود. مثلث خط حمله لیورپول در این فصل نیز عملکرد درخشانی داشته و در آمادگی کامل به سر می برد، اما یان اوبلاک مدعی شد همه بازیکنان لیورپول خطرناک به شمار می آیند.

یان اوبلاک وی در مورد سوال خبرنگارن در رابطه با رویارویی با مثلث محمد صلاح، سادیو مانه و روبرتو فرمینو گفت: "ما همه چیز را در مورد حریف تجزیه و تحلیل کرده ایم. آنها هر سه بازیکنان فوق العاده ای هستند، اما لیورپول فقط معطوف به آنها نیست. همه بازیکنان لیورپول در سطح بالایی قرار دارند، به علاوه آنها در حال حاضر در فرم بسیار خوبی قرار دارند و همه آنها مرا نگران می کنند. ما باید در مقابل تیم لیورپول بازی کنیم، نه فقط در برابر سه بازیکن خوب.

من معتقدم وقتی یک تیم در طول فصل تنها در یک بازی مغلوب شده، لیاقت عنوان بخت اول کسب عنوان قهرمانی را داراست. البته این بدان معنا نیست که ما تسلیم شده ایم، شانس ما برای صعود به دور بعدی هنوز هم وجود دارد و ما می خواهیم تا حد امکان نمایش خوبی ارائه داده و تلاش کنیم.

آلیسون بکر یکی از آماده ترین دروازه بان های دنیا محسوب می شود که به عنوان بهترین سنگربان سال نیز برگزیده شد. من برای آلیسون بهترین ها را آرزو می کنم، اما امیدوارم در دیدار مقابل لیورپول ما به اندازه کافی خوب باشیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج