۹۶۲۰۹۸
۵ نظر
۶۲۶۷
۵ نظر
۶۲۶۷
پ

سریع‌ترین راه برای سیکس‌پک‌دار شدن

افراد به دلایل زیادی باشگاه می‌روند. بعضی‌ها می‌خواهند برای مسابقات آماده شوند و بعضی‌ها هم قصد کاهش وزن دارند. بعضی‌ها هم فقط می‌خواهند سبک زندگی سالمی داشته باشند. ورزش کردن مهم است و فرقی هم نمی‌کند چه نوع ورزشی را انتخاب می‌کنید. اما خیلی از افراد نه تنها می‌خواهند احساس خوبی داشته باشند بلکه می‌خواهند خوش اندام هم باشند.

برترین‌ها: افراد به دلایل زیادی باشگاه می‌روند. بعضی‌ها می‌خواهند برای مسابقات آماده شوند و بعضی‌ها هم قصد کاهش وزن دارند. بعضی‌ها هم فقط می‌خواهند سبک زندگی سالمی داشته باشند. ورزش کردن مهم است و فرقی هم نمی‌کند چه نوع ورزشی را انتخاب می‌کنید.

سریع‌ترین راه برای سیکس‌پک‌دار شدن

اما خیلی از افراد نه تنها می‌خواهند احساس خوبی داشته باشند بلکه می‌خواهند خوش اندام هم باشند. این افراد دوست دارند عضلات خوش فرم خود را نمایان کنند و حتی شاید برای این منظور دست به هر کاری هم بزنند تا مثلا سیکس پک‌شان را نمایان کنند. اما چه باید بکنید اگر با ورزش و تمرین به چیزی که می‌خواهید نرسید؟

برای خیلی از زنان و مردان، سیکس‌پک‌ دار شدن یک رویاست که هرگز به آن نمی‌رسند، حتی اگر تغذیه خوب و درستی داشته باشند و به طور مرتب هم ورزش کنند. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه می‌توانید رویای سیکس‌پک‌دار شدن‌تان را به واقعیت تبدیل کنید.

شما سیکس‌پک‌ دارید، اما مخفی است

سریع‌ترین راه برای سیکس‌پک‌دار شدن

خیلی از افراد تصور می‌کنند تمرین دادن میان تنه، خصوصا شکم، بهترین راه سیکس‌پک‌دار شدن است. آن‌ها کرانچ و دراز و نشست و اسکوات انجام می‌دهند تا عضلات زیبای شکم خود را ظاهر کنند. هر چند این تمرینات بدون تردید اهمیت دارند و موثرند، اما مشکل اصلی را حل نمی‌کنند و مشکل اصلی این است که نمایان شدن سیکس‌پک‌به از بین رفتن تمام چربی‌های اطراف شکم‌تان بستگی دارد.

چربی زیر پوستی که به آن چربی نرم هم می‌گویند، دور کمر و شکم می‌نشیند و با بالا رفتن سن، این تجمع چربی گسترش پیدا کرده و نتیجه‌ای را که قرار است از تمرین و ورزش و تلاش‌مان بگیریم تحت تاثیر قرار می‌دهد. به همین دلیل خیلی از آن‌هایی که سعی دارند سیکس پک‌شان را نمایان کنند، در نهایت شکم‌شان به جای شش تکه شدن، چهار یا سه تکه می‌شود! این افراد ممکن است نتیجه‌ی تمرین خود را در نیم تنه بالا ببینند، اما قسمت پایین شکم همچنان بدون فرم است؛ بنابراین رژیم غذایی شما بیشتر از ورزش در آب کردن این چربی‌های نرم دور شکم و کمر نقش دارد. اما گاهی حتی رژیم غذایی و ورزش درست هم کافی نیست. اگر مشکل شما هم همین است پس وقت آن است که سراغ پیکرتراشی سرد بروید تا سیکس‌پک‌پنهان‌تان را نمایان کنید.

عضلات شکم‌تان را با پیکرتراشی سرد بتراشید

سریع‌ترین راه برای سیکس‌پک‌دار شدن

پیکرتراشی سرد جایگزینی برای لیپوساکشن در حذف چربی‌هاست. پیکرتراشی سرد برخلاف لیپوساکشن، غیرتهاجمی است و باعث افتادگی و آویزان شدن پوست نمی‌شود. در پیکرتراشی سرد از کرایولیپولیز برای هدف گرفتن و فریز کردن سلول‌های چربی استفاده می‌شود.

با پیکرتراشی سرد می‌توان چربی اضافی اطراف ران‌ها، پهلو‌ها و شکم را برطرف کرد. سلول‌های چربی زیر پوستی به مرور از بین می‌روند و ضایعات آن توسط بدن دفع می‌شود. در هر سیکل از پیکرتراشی سرد، تقریبا ۲۰ درصد از سلول‌های چربی از منطقه‌ی مورد نظر حذف می‌شوند و نتیجه‌ی تمرینات شما زودتر نمایان می‌شود.

آیا پیکرتراشی سرد راهکار مناسبی برای شماست؟

پیکرتراشی سرد برای نمایان کردن سیکس‌پک‌شما جادو نمی‌کند و به این معنی نیست که باید تمرین و باشگاه رفتن را متوقف کنید. بلکه پیکرتراشی سرد به شما کمک می‌کند از تلاش‌های‌تان بهتر و زودتر نتیجه بگیرید و به رویایتان برسید.

با کاهش چربی‌های اطراف شکم و کمر به شما فرصتی داده می‌شود تا به هدف‌تان برسید و سیکس پک‌تان را ظاهر کنید. نتایج پیکرتراشی سرد فورا خود را نشان نمی‌دهند و ممکن است بدن شما به دو تا سه ماه زمان نیاز داشته باشد تا بتواند سلول‌های چربی را کاملا از بین ببرد. پیکرتراشی سرد، درست مانند هر هفته باشگاه رفتن‌تان، یک پروسه است و وسیله‌ای است تا شما را به هدف‌تان برساند.

ام اسکالپت یا EMS چیست؟

سریع‌ترین راه برای سیکس‌پک‌دار شدن

شاید در مورد ام اسکالپت نیز چیز‌هایی شنیده باشید، اما اطلاعات‌تان در مورد آن کافی نباشد. ام اسکالپت روشی جدید از پیکرتراشی بدن است که روی فرم دهی و تقویت عضلات متمرکز است و شامل نواحی شکم، باسن، ران‌ها، پا‌ها و بازو‌ها می‌شود. با ام اسکالپت می‌توانید علاوه بر شکم، ران ها‌ی تان را نیز خوش فرم کرده و باسن‌تان را نیز فرم دهی و لیفت کنید.

ام اسکالپت چگونه عمل می‌کند؟

حالا حتما مشتاق هستید بدانید ام اسکالپت چگونه عمل می‌کند. ام اسکالپت با انرژی پُرشدت الکترومگنتیک، بافت عضله را تحریک می‌کند. جریان الکترومگنتیک به بافت عضله نفوذ کرده و فیبر‌های عضله را وادار به انقابض می‌کند. این انقباضات بسیار قدرتمندتر و پُرسرعت‌تر از انقباضاتی هستند که شما با انجام تمرینات بدنسازی به طور ارادی می‌توانید انجام دهید، مثلا با کرانچ یا لانگز.

یک جلسه ام اسکالپت که تنها ۳۰ دقیقه طول می‌کشد، بیش از ۲۰۰۰۰ انقابض در حد ماکسیمم ایجاد می‌کند. شما برای اینکه همین اندازه انقباضات با همین شدت را از طریق تمرین ایجاد کنید باید ۲۰۰۰۰ تکرار برای دراز و نشست یا لانگز و یا اسکوات داشته باشید.

آیا ام اسکالپت واقعا مفید است؟

شما حالا می‌دانید ام اسکالپت چیست و چگونه عمل می‌کند. سوال بعدی‌تان احتمالا این است که آیا واقعا ام اسکالپت موثر است؟ پاسخی که به شما می‌دهیم هم بر اساس شواهدی است که عکس‌های «قبل» و «بعد» ارائه می‌دهند و هم بر اساس مرور علمی نتایج این شیوه. هر دو منبع، پاسخ مثبت به شما می‌دهند؛ بله ام اسکالپت موثر است و خوب هم جواب می‌دهد. انقباضات پُرشدتی که در عضلات ایجاد می‌شوند، فیبر‌های عضله را به خوبی به کار می‌گیرند و وادارشان می‌کنند خود را با تمرینات پُرشدت تطبیق دهند. این فیبر‌ها در واکنش به انقباضات، غنی و بازسازی اساسی می‌شوند.

یافته‌های بالینی از مطالعات گوناگون نشان می‌دهند این شیوه از پیکرتراشی می‌تواند فیزیک و اندام شما را واقعا خوش فرم و عضلات‌تان را قوی کند:

  • توده عضله در عرض یک ماه بعد از درمان به طور متوسط ۱۶ درصد افزایش می‌یابد.
  • این افزایش توده عضلانی در عرض شش ماه بعد از درمان به ۱۸ درصد می‌رسد.
  • ۸۰ درصد از افرادی که ام اسکالپت شده‌اند، در ناحیه‌ی باسن شاهد لیفت چشمگیری بوده‌اند.

آیا ام اسکالپت، چربی‌ها را کاهش می‌دهد؟

هر چند ام اسکالپت به این معروف است که عضلات را تراشیده و تقویت می‌کند، اما چربی‌ها را نیز کاهش می‌دهد. انقباضات پُرشدت در این شیوه بسیار قوی هستند و نیاز به انرژی زیادی برای ایجاد شدن دارند. برای سوخت رسانی به این انقباضات شدید، بدن ناچارا سراغ سلول‌های چربی دم دست می‌رود تا انرژی مورد نیازش را تامین کند.

ام اسکالپت با افزایش سرعت سوخت و ساز می‌تواند میزان چربی در ناحیه‌ی مورد درمان را در عرض ۶ ماه تا ۲۳ درصد افزایش بدهد. ضمنا در ارزیابی‌های بالینی مشاهده شده که ام اسکالپت منجر به ۵۰۰ درصد افزایش در متابولیسم چربی می‌شود. ام اسکالپت در صورتی که روی شکم انجام شود می‌تواند دور کمر را ۴.۴ سانتیمتر کاهش بدهد.

آیا ام اسکالپت برای من مناسب است؟

شیوه ام اسکالپت در صورتی برای شما مناسب است که نزدیک به وزن ایده آل‌تان هستید، اما می‌خواهید عضلات برجسته داشته باشید یا باسن خود را لیفت کنید و فعالیت بدنی دارید، اما برای رسیدن به نتیجه به کمک نیاز دارید.

ام اسکالپت در شرایط زیر برای شما مناسب نیست:

نزدیک محل مورد نظر، فلز، ضربان ساز یا دفیبریلاتور قلبی نصب کرده‌اید، مشکلات یا سابقه حمله قلبی دارید، باردار هستید، فتق دارید، یا به تازگی در نزدیکی محل مورد نظر عمل جراحی داشته‌اید و یا می‌خواهید مقدار قابل توجهی وزن کم کنید.

با لیپوماتیک چگونه می‌توان سیکس‌پک‌را نمایان کرد

سریع‌ترین راه برای سیکس‌پک‌دار شدن

در این روش از دستگاه لیپوماتیک مورد تایید FDA استفاده می‌شود. دستگاه لیپوماتیک (Lipomatic) با استفاده از یک کانول ارتعاشی مخصوص، طراحی شده است تا به طور موثر چربی‌های ناخواسته شکم را برطرف سازد و شکل برجسته‌ای به عضلات زیرین بدهد.

در طول عمل سیکس پک، بیمار تحت بی‌حسی موضعی قرار می‌گیرد. به این معنی که بطور کامل بیدار خواهد بود و این باعث می‌شود کل این پروسه بسیار ایمن‌تر شود و همچنین بهبود را سریع‌تر می‌کند. معمولا این عمل یک ساعت طول می‌کشد و در طول عمل جراح از طریق برش‌های ۳ میلیمتری به چربی‌های ناحیه شکم دسترسی پیدا می‌کند و با خارج کردن آن‌ها از ناحیه شکم و پیکرتراشی، آن چیزی که مدنظر بیمار است فراهم می‌شود.

مزایای ایجاد سیکس‌پک‌six pack با لیپوماتیک

  • عضلات شکم بیشتر برجسته می‌شوند.
  • کاهش چربی شکم
  • حداقل تهاجم و حداقل آسیب
  • جای زخم کمتر
  • بهبود سریع‌تر در مقایسه با سایر روش‌ها

عوارض سیکس‌پک‌با لیپوماتیک

  • از دست دادن موقت احساس روی پوست شکم
  • احتمال عفونت که با داور قابل کنترل است.
  • از دست دادن دائمی احساس روی پوست شکم که بسیار نادر است.

منابع: esteemmedicalspa ،juliaedelmanmd

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا زنده بمونیم کرونا نگیریم بعدش میریم سیکس پک میزنیم

    • بدون نام

      مسخره
      فقط تبلیغات بلدید

      پاسخ ها

      • ضحا

        کی چی بشه؟!مگه هرکس سیکس پک نکردمرد؟یاسلامتی خودشوازدست داد؟

      • بدون نام

        تازه فكر كن اينا نميتونن لارجرباكس و اين چيزا رو تبليغ كنن!

    • بدون نام

      چرا چرت و پرت تحویل مردم میدید شما یه سال رژیم غذایی درست رو رعایت کن و هرروز ورزش اگه سیکس پک در نیاوردی بیا بزن تو گوش من

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج