۹۶۲۱۴۷
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

نوری: شرایط استقلال عادی نیست

پیشکسوت آبی‌پوشان با ابراز رضایت از عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: به تیمی که نصفه و نیمه به مصاف الاهلی می‌رود و چنین فوتبالی بازی می‌کند باید احترام گذاشت.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی تن به شکست داد که فرهاد مجیدی ۸ بازیکن را در اختیار نداشت.

محمد نوری در خصوص این بازی اظهار داشت: از نظر من استقلال برنده این بازی است. همین تیم با نیمی از بازیکنان ثابتش هم می‌توانست الاهلی را شکست دهد. حتی اگر پنالتی از دست رفته را هم به حساب خودمان بگذاریم، گل صد در صد سالم تیم ما را داور به اشتباه مردود اعلام کرد.

عضو پیشین کمیته فنی استقلال تاکید کرد: اگر آن اشتباه تاثیرگذار داور نبود قطعا بچه ها شکست نمی خوردند. ضمن این که فراموش نکنیم در همان نیمه اول هم یک پنالتی مسلم را که روی علی دشتی روی داد داور ندید و نگرفت.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: امیدوارم هواداران هم در چنین روزهایی که تیم نیاز به حمایت دارد بیشتر از گذشته هوای تیم شان را داشته باشند.

نوری بیان داشت: این تیم واقعا قابل احترام است. مجیدی به خوبی از عهده هدایت تیم بزرگ استقلال بر آمد. یادمان باشد که ما با چالش بازیهای فشرده و با سونامی مصدومیت مواجه هستیم و به هیچ وجه شرایط تیم عادی نیست. باوجود همین شرایط غیر عادی هم این تیم در لیگ و آسیا مدعی است و برای همین باید گفت کار بچه ها و کادر فنی ستودنی است.

مدافع پیشین آبی پوشان تاکید کرد: امیدوارم نتیجه این بازی در روحیه بازیکنان تاثیر نگذارد و آنها با روحیه در دیدارهای پیش رو در لیگ و آسیا به میدان بروند. دیدارهایی که روی سرنوشت تیم و تک تک بازیکنان تاثیر گذار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیسه کش حالا بکش سال گذشته که پرسپولیس بازیکن نداشت و التماس میکرد که بخاطر فشردگی بازی آسیایی بازی در لیگ چند روزی عقب بیفته ولی شما ی کیسه کش مخالفت می کردی و فدراسیون را به طرفداری از پرسپولیس بزرگ متهم میکردی .خدا جای حق نشسته.

    • فیروزکوهی

      من پرسپولیسی ام ولی معتقدم استقلال با برنامه وخوب بازی میکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج