جاباما
۹۶۲۲۰۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مرادمند: چوب بی‌تجربگی‌مان را خوردیم

مدافع تیم شهرخودرو گفت: متاسفانه با اینکه از نظر امکانات شرایط خوبی داشتیم، اما چوب بی‌تجربگی‌مان را خوردیم.

ایسنا: حسین مرادمند در خصوص عملکرد شهرخودرو در برابر پاختاکور، اظهار کرد: بازی‌ در لیگ قهرمانان آسیا شرایط بسیار متفاوتی با لیگ برتر و بازی‌های داخلی دارد. به معنای واقعی کلمه در رقابت‌های آسیایی بی‌تجربه بودیم و همین بی‌تجربگی کار دست‌مان داد. اگر در گذشته در این رقابت‌ها به میدان رفته‌بودیم قطعا می‌توانستیم به نتایج بهتری دست یابیم.

وی افزود: از حمیداوی، مالک باشگاه تشکر می‌کنم زیرا امکانات خیلی خوبی در سفر به تاشکند و البته سفرهای برون‌مرزی قبل برایمان مهیا کرد. از پرواز بیزینس چارتر تا هتل مناسب، چه در تاشکند و چه در مرحله پلی‌آف همه چیز عالی بود، اما متاسفانه نتوانستیم به آنچه که برایش می‌جنگیدیم دست یابیم و شکست خوردیم.

مرادمند گفت: در سخت‌ترین گروه ممکن قرار گرفتیم. قهرمان عربستان و آسیا، قهرمان ازبکستان و صدرنشین فعلی لیگ امارات در گروه ما قرار دارند و حتی می‌بینیم استقلالی که هر سال در آسیا به میدان می‌رود و از تجربه کافی برخوردار است، در گروهی به مراتب بهتر از ما، نتایج خوبی کسب نکرده‌است. بازی در آسیا و در برابر تیم‌هایی که علاوه بر ستاره‌های خود، در اندیشه جذب بزرگانی مثل فالکائو هستند، سخت و دشوار است.

مدافع تیم شهرخودرو خاطرنشان کرد: امیدوارم در ادامه راه بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم، اما به هواداران قول می‌دهیم که در لیگ برتر دوباره به سهمیه آسیا دست یابیم و در بازی‌های آتی برابر نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس به پیروزی برسیم.

مدافع تیم شهرخودرو با اشاره به تفاوت سطح تیم‌های ایرانی و خارجی گفت: از همه نظر رقبا در حال تلاش و کار هستند و می‌بینیم که هر روز پیشرفت می‌کنند. نمی‌توان راحت در خصوص برد مقابل تیمی که چندین میلیون یورو قیمت دارد، صحبت کرد.

وی تاکید کرد: شاید اگر کمی تجربه بیشتری داشتیم، می‌توانستیم مقابل پاختاکور موفق‌تر عمل کنیم، اما نباید فراموش کنیم این تیم با ۲۰ امتیاز اختلاف به قهرمانی در لیگ ازبکستان دست یافته و تیم باتجربه و گران‌قیمتی است. به هر حال امیدوارم در ادامه با همدلی و تلاش بیشتر به بهترین نتایج ممکن دست یابیم.

مدافع تیم شهرخودرو گفت: سرآسیایی، سرمربی جوان و آینده‌داری‌ست و ارتباط خیلی خوبی با بازیکنان دارد. مطمئنم با دانش و تلاشی که او دارد، به زودی یکی از مربیان موفق فوتبال ایران می‌شود. فراموش نکنیم که با او توانستیم از مراحل سخت پلی‌آف عبور کنیم و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج