۹۶۲۲۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فال روزانه ۱۷ / ۱۲ / ۱۳۹۲

فال روزانه 17 / 12 / 1392




فال روزانه 17 / 12 / 1392


فال روزانه متولدین فروردین

امروز دوست دارید به روشی دیگر غیر از حرف زدن خود را برای دیگران توصیف کنید. به طور مثال، به جای واژه های عاشقانه دوست دارید شریک زندگی خود را در آغوش بگیرید و به این ترتیب محبت خود را به او نشان دهید. به طور کلی، بیان حس های درونی خود را با رفتار و نگاه و کارهای جالب نشان خواهید و بسیار بیشتر از حرف زدن نیز مورد استقبال اطرافیان قرار خواهد گرفت. از طرف اطراف نزدیک و همسز/نامزد خود نیز مورد محبت واقع می شوید و این باعث می شود تا حس بهتری داشته باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

یک روز عالی در انتظار شما است. اگر مرد هستید، بدانید که یک رابطه بسیار خوب با فردی که دوستش دارید برقرار خواهید کرد. بیشتر از هر زمان دیگر با اطرافیان همفکری دارید و این موجب می شود تا رابطه بسیار خوبی با آنها - به ویژه نزدیکان خود - داشته باشید. امروز از آن وقت هایی است که می توانید برای خود اعتبار بسیاری میان اطرافیان کسب کنید. امروز سوپرایزی خواهید داشت که می خواهید در مورد آن به همه بگویید. اما باید رازدار باشید. اما به طور کلی روز شاد و پر انرژی ای در کنار فرد مورد علاقه تان خواهید داشت.

فال روزانه متولدین خرداد

بخش خودخواه و خودپسند امروز کمی غیرقابل تحمل می شود . بهتر است خودتان را گول نزنید که دیگران متوجه آن نمی شوند یا اینکه بخواهید احساسات دیگران را نادیده بگیرید. این را بدانید امروز اطرافیان بسیار حساس هستند. آنها چیزی جز گوش شنوا نیاز ندارند تا دردل هایشان را گوش کنید. کمی از خودخواهی دست بردارید و شانه ای برای گریه های آنها باشید. امروز کمی خیال پرداز هم می شوید و این موجب می شود تا احساساتی تر باشید. به واسطه این احساسات شاید با فرد مورد علاقه تان بحث و مشاجره ای هم داشته باشید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز متوجه می شوید ارتباط برقرار کردن برای شما سخت ترین کار برای اطرافیان است. همیشه عادت دارید شخصیت دیگران را زیر سوال ببرید و از اصل داستان که خودتان هستید، غافل می شوید. بهتر است بر ویژگی های اخلاقی خود تمرکز کنید و به جای تحلیل دیگران کمی به ترک عادت های بد خود فکر کنید. اگر دوست دارید بهترین باشید باید برای آن تلاش کنید. امروز فرد مورد علاقه تان کمی از شما دور است و احساس تنهایی خواهید داشت. اما می توانید به او نشان دهید تا اچه اندازه او را دوست دارید. شاید با کمی فرصت دادن و فاصله گرفتن از او بتوانید موجب خوشحالی اش شوید.

فال روزانه متولدین مرداد

از انرژی های امروز نهایت استفاده را ببرید. می توانید امروز از انرژی ها و مهارت های درونی خود نهایت استفاده را ببرید و لحظه های شاد و خوبی را برای خود و اطرافیان مهیا کنید. اگر در کار خود کمی شک دارید و نمی دانید کدام روش درست است، بهتر است به هوشیاری درونی خود رجوع کنید و با خلاقیت های عالی همه چیز را به نفع خود و درآمد بیشتر هدایت کنید. امروز این فرصت را دارید تا به فرد مورد علاقه خود نشان دهید تا چه اندازه به او علاقه دارید و دغدغه های او برایتان مهم است.

فال روزانه متولدین شهریور

حس ششم شما بسیار قوی است. به ذات درونی و اعتماد کنید. امروز با فردی ویژه در زندگی خود ارتباطی قوی خواهید داشت که به شما کمک خواهد کرد تا روابط خود را توسعه دهید. به چیزهایی که شما را قویا به اخلاقیات خود نزدیک می کنند اعتماد کنید. پاسخ اصلی پیش روی شماست؛ نیازی نیست که برای پیدا کردن پاسخ خیلی دور بروید. امروز حس عجیبی دارد. باید کمی مکث کنید و اجازه ندهید چیزی شما را غافلگیر کند. باید این کار را به راحتی انجام دهید. آرام باشید. از تصویر پیش فرض خود کمی فاصله بگیرید. دیگران به دنبال احساسات شوکه کننده هستند، این فرصت را به آنها ندهید. لبخند بزنید، حتی اگر چیزی جز خوشحالی احساس نمی کنید.

فال روزانه متولدین مهر

از روند روزانه خود کمی فاصله بگیرید. ممکن است احساس کنید که در پیکار برای ماجراهای جدید ارتشی را باید راهبری کنید. مطمئن شوید که امروز کمی مکث کنید تا مقداری استراحت کنید. از این لحظه استثنائی استفاده کنید تا وقت برنامه حمله خود را بریزید تا مطمئن شوید که درست پیش می روید. باید امروز کاری را که مدت ها منتظر انجام آن بودید انجام دهید. امروز روز تحول است، باید به عشق خود در زمینه این تحول بزرگ اعتماد کنید. به معیارهای نصفه نیمه اعتماد نکنید و با اطمینان کامل پیش بروید. لحظه ای که منتظر آن بودید فرا رسیده، عینک خوشبینی را به چشم بزنید و بدانید که در بهترین حالت خود هستید.

فال روزانه متولدین آبان

کلید اصلی شما این است که تا حد ممکن از درام روزانه خود بکاهید و کمی چیزها را ساده تر بگیرید. شاید متوجه نباشید که چطور با اغراق در همه ابعاد زندگی خود را عقب نگه داشته اید. سعی کنید کمی از توجه بیش از حد خود به چیزهای کم اهمیت کم کنید. حسادت و غیبت درباره زندگی دیگران در دنیای شما کاملاً بی فایده است. ئبه نظر می رسد که دیگران ظرفیت شما را برای تحت تأثیر قرار دادن دیگران را دستکم گرفته اند. اکنون این فرصت را دارید که نشان دهید چقدر می توانید به یک شخص خاص توجه نشان دهید. مبهوت شدن واژه مناسبی نیست، مهم نزدیک شدن است، اما هر کاری که انجام می دهید، فرار نکنید. این فرصت بیش از حد گرانبها است.

فال روزانه متولدین آذر

مراقب این باشید که خود را زیادی قدرتمند و توانمند نشان ندهید. توجه کنید که قوی ترین کارگر در کار بیشترین وزن را روی دوش خواهد کشید. احساسات شما از آنچه فکر می کنید قوی تر است، بیش از آنکه به دیگران نشان می دهید. درباره آنچه احساس می کنید صادق باشید و به جای آنچه تصور شماست آنچه واقعیت است نشان دهید. امروز فرصت این را دارید که مشکل خود را از یک زاویه خاص بررسی کنید. زاویه دید شما درباره بازگشت رابطه شما بسیار مهم است. همه چیز درباره خوشبینی شما است. امروز چیزی درباره طرف مقابل خود در خواهید یافت که پیش از این نمی دیدید. به جای سرزنش دیگران خود را مورد بخشش قرار دهید.

فال روزانه متولدین دی

امروز همه مسابل با کمترین تلاش در جریان مناسبی قرار خواهد گرفت. اگر هر نزاعی به وجود آمده، به این معنا نیست که شخص مقابل شما همان شخص مناسبی است که مناسب اعتماد است. مشکلات احساسی سخت ترین معضلاتی است که می توان با آن ها کنار آمد، اما این نباید شما را از ادامه راه باز دارد. شما توانایی این را دارید که بر مشکلات موجود فائق آیید. چینش مسائل حال حاضر چیزهای زیادی برای شما به ارمغان خواهد آورد. سورپرایزها پیش روی شما هستند، هر چند که غافلگیری کوچکی برای شما داشته باشند. امید و فقدان امید، عشق و ترس از دل باختن به عشق... شما در فضایی خالی معلق هستید که باید توانایی غلبه بر آن را پیدا کنید. ممکن است که احساس کنید سوار بر یک ترن وحشت هستید، کمی آرام باشید؛ این سواری برای لذت شما ترتیب داده شده است و همه چیز مرتب خواهد شد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز قرار است روزی خوب و آرام کننده باشد بنابراین از آن لذت ببرید. نیازی نیست که استراتژی بزرگی ترتیب بدهید. کمی همه چیز را راحت بگیرید و کمی از استرس خود بکاهید. الان وقت آن است که از زندگی لذت ببرید. سعی کنید که ذهن خود را مشغول تجزیه و تحلیل بیش از حد همه چیز نکنید. فارق از این که نتیجه چه خواهد بود وقت خود را بگذرانید. ممکن است امروز کمی احساس ماهی ای را داشته باشید که از آب بیرون افتاده باشد و در فضایی قرار گرفته اید که به آن تعلق ندارید. نیازی نیست که برای جلب توجه مخاطب خاص خود کار خاصی انجام دهید. راه های دیگری هم هستند که خیلی هم خاص و مشکل نیستند. شاید نوشتن یک نامه عاشقانه و توصیف احساسات خود راه بهتری برای آغاز باشد. اجازه دهید احساساتتان جریان پیدا کنند.

فال روزانه متولدین اسفند

طبیعت احساساتی شما به سرحد خود خواهد رسید و خود را در میان لحظه های احساساتی ای خواهید یافت که شما را با حس آرامشی در کنار دیگران قرار خواهد داد. از آرامش خود استفاده کنید تا در وضعیت هایی بلغزید که به شما حس آزادی را القا خواهد کرد. زندگی باید همانند یک شعر عاشقانه باشد که توسط یک استاد بزرگ نگاشته شده است. انرژی مثبتی را که سر راه شما قرار گرفته در آغوش بگیرید. امروز احساسات قوی فوران خواهد زد. شما احساس های مختلفی را از وجود خود بیرون خواهید راند. امروز خواهان هیجان خواهید بود و دوست دارید به مکان هایی با ضرب‌اهنگ تند بروید. اگر احساس می کنید که شخص خاصی شما را از حرکت باز می دارد، می توانید به راحتی به آن ها بگویید که رهایتان کنند. امروز به فضای بیشتر نیاز دارید؛ اما خیلی هم بدون فکر عمل نکنید


فال روزانه 17 / 12 / 1392


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج