۹۶۲۳۴۹
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

حلالی:

چند پرسپولیسی اصول اولیه فوتبال را رعایت نمی‌کنند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از بازیکنان پرسپولیس توقع داریم اصول اولیه فوتبال را که به سرمربی هم ربطی ندارد در زمین رعایت کنند.

خبرگزاری میزان: اسماعیل حلالی در گفت‌وگویی در خصوص تساوی ۲ بر ۲ پرسپولیس ایران مقابل الشارجه امارات اظهار داشت: یکی از مشکلات اصلی پرسپولیس این است که در خط دفاعی آسیب‌پذیر شده است. شاید الشارجه در این بازی ۶، ۵ موقعیت بیشتر نداشت، اما همه آن موقعیت‌ها ۱۰۰ درصد بود و امکان داشت به گل تبدیل شود.

وی افزود: گل اول الشارجه که به نظرم آفساید بود. با این حال باید بیشتر روی بازی تمرکز داشته باشیم. پرسپولیس در دقایق بدی از بازی گل خورد و کار برای این تیم سخت شد. یکی دیگر از مشکلات پرسپولیس هم این است که نمی‌تواند از کناره‌های زمین به خوبی استفاده کند. درست است تیم مدام در سفر و خسته است، اما برخی ایراد‌ها مربوط به بازیکنان است و ارتباطی به کادرفنی و سرمربی ندارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: این بازیکنان یک ماه پول‌شان دیر می‌شود، کلی سروصدا راهی می‌اندازند و تمرین نمی‌کنند. نمی‌گوییم آنها نباید حق خود را بگیرند، اما حداقل توقع داریم اصول اولیه فوتبال را که به سرمربی هم ربطی ندارد در زمین رعایت کنند. همه چیز را که کادرفنی نباید بگوید. بازیکن باید بداند چگونه در زمین بایستد، چگونه پاس دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی منصوری

      نورالهی خیلی بد بازی میکنه،،یه پاس سالم نمیتونه بده،انصاری تو جناح چپ اصلا خوب نیست،،اصلا یه سانتر سالم نمیتونه رو ی دروازه به مهاجم برسونه،،شجاع هر توپی راحت ازش رد میشه،،اه اه،،

    • بدون نام

      احسنت بر اسماعیل هلالی

    • ناشناس

      چند پرسولیسی فقط؟
      همشون بابا .....اه

    • حکمی

      گلمحمدی مربی نیست.

    • بدون نام

      بابا پرسپولیسیها اصول اخلاقی رو رعایت نمیکنن چه برسه به اصول فوتبالی

      پاسخ ها

      • fateme@@@

        نه فقط استقلالیها اصول اخلاقی رعایت میکنند

    • بدون نام

      نقطه قوت پرس پلیس یعنی دفاع ودربازبان در زمان یحیی شده پاشنه آشیل تیم هافبک هام ونم شدن فاجعه نورالهی ومهدی ترابی خیلی بد تر از فاجعه شدند حتی یه پاس ۵ متری سالم نمیتونن بدن اینا تقصیر مربی تیمه چون جاهاشونو عوض کرده در پست غیر تخصصی استفاده میکنه و بلد نیست چطوری ازشون بازی بگیره

    • بدون نام

      پرسپولیس بعد از برانکو و مدت کمی که کالدرون بود در دفاع پرقدرت و کم نقص عمل میکرد ولی الان پر اشتباه است و در دروازه بی رمق پرسپولیس زمان این دو مربی خیلی سخت گل میخورد و اگر سخت گل میزد حداقل از گل زده مرقبت میکرد ولی دفاع الان مثل پنیر سویسیه چون اقتدار مربیان خارجی به ایستادگی به پرخاشگران درون تیمی تا نیمکت نشینی و بالاتر اخراج محترمانه از تیم بود ولی الان هر کی بیشتر داد بزنه بیشتر بازی میکنه این کادر فنی که بقولی همه پرسپولیسی هستن برای پیک نیک که نیامده اند پس چه مشکلی از پرسپولیس حل میکنند ۴ گل خورده در ۲ بازی آسیایی که تیم الشارجه ضعیف ترین تیم گروه است و با هر حمله ستون دفاعی تیم میلرزید در بازیهای گروهی میباید از بازی گذشته درس گرفت و تکرار نکرد ولی در پرسپولیس انگار چشمها بسته و مغزها کار نمیکند و با این وضعیت که تیم کامل و بدون نقص تحویل سرمربی شده بر عکس زمان برانکو که با ۸ بازیکن اصلی و تعدادی بازیکن جوان تا فینال رفتیم امیدی به صعود به مراحل بالاتر نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج