۹۶۲۳۸۰
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

فال روزانه ۳۰/ ۱۱/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۳۰/ ۱۱/ ۱۳۹۸

فال روزانه 98/11/30

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. روحیه‌ای نگران و مضطرب دارید و همیشه غصه می‌خورید، سالی که با تولدتان شروع می‌شود بهترین زمان برای تغییر روحیه است و در این سال نگرانی‌ها را کنار بگذارید و با فراغ بال در مسیر پیشرفت و ترقی گام بردارید. در ماه اسفند با مشکلاتی روبرو خواهید شد و این مشکلات زمینه ناراحتی و عصبانیت شما را فراهم می‌کند، اما اجازه ندهید این مشکلات شما را از مسیر موفقیت دور کند و تا می‌توانید با خونسردی و آرامش به حل این مشکلات مشغول شوید. در تیر ماه سال آینده فرصتی برای شادی و تفریح شما فراهم می‌شود. این فرصت را غنیمت بدانید و خاطره‌های خوش این ماه را برای همیشه در ذهن‌تان ماندگار کنید. در ماه آبان سالی که از راه می‌رسد فرصتی برای مشارکت در کارهای خیرخواهانه و انسان‌دوستانه فراهم خواهد شد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و در این ماه لحظه‌ای از کمک به اطرافیان فارغ نشوید. در سالی که با تولدتان شروع کرده‌اید حاشیه‌های زندگی را کنار بگذارید و به جای اینکه خودتان را مشغول به انجام کارهای پیش‌پاافتاده کنید، عمر با‌ارزش خود را به کارهای مهم و ضروری اختصاص دهید و این سال را به یکی از موفق‌ترین سال‌های زندگی خود تبدیل نمایید.

فال روزانه ۳۰/ ۱۱/ ۱۳۹۸

مشکلی قدیمی و دیرینه دارید و این مشکل مدت‌های زیادی است که فکر و ذهن شما را مشغول کرده است، امروز زمان مناسبی است تا یک‌بار برای همیشه این مشکل را حل کنید و موکول کردن مشکلات به آینده را کنار بگذارید. امروز فردی از شما درخواست پول خواهد کرد، با این فرد رودربایستی نداشته باشید و به ایشان پاسخ منفی بدهید. قرار است مهمانی ترتیب دهید و دوستان و آشنایان را دعوت کنید، این مهمانی به خوبی و خوشی برگزار می‌شود و بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. کار مهمی در پیش‌رو دارید، اما روز خوبی را برای انجام کارهای مهم شروع نکرده‌اید و قدرت تصمیم‌گیری‌تان را از دست داده‌اید. غم به دل خودتان راه ندهید چرا که این وضعیت بهبود پیدا می‌کند و در آینده این کار مهم را راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهید داد. قدر لحظه‌های با‌ارزش عمر خود را نمی‌‌دانید و اجازه داده‌اید که موقعیت‌ها یکی‌پس‌ازدیگری از پیش چشم شما عبور کند. ادامه این وضعیت دورنمای روشنی در پیش شما قرار نمی‌دهد. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این وضعیت بردارید و با مدیریت زمان و برنامه‌ریزی، جلوی هدررفتن عمر باارزش‌ خود را بگیرید.

فال روزانه ۳۰/ ۱۱/ ۱۳۹۸

روز بسیار خوبی را شروع کرده‌اید و امروز یکی از اطرافیان پیشنهاد وسوسه‌انگیزی را برای افزایش درآمد با شما درمیان خواهد گذاشت، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید که اجرای آن به افزایش درآمد شما منجر خواهد شد. مهره مار دارید و اطرافیان به‌سرعت جذب شما می‌شوند. این ویژگی امروز به کمک‌تان می‌آید و برای حل مشکلی که با آن روبرو هستید، از اطرافیان کمک بگیرید. روزی عاشقانه و رمانتیک را آغاز کرده‌اید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز هدیه‌ای به شما می‌دهد تا ثابت کند که از همیشه بیشتر دوست‌تان دارد. کارهای عقب‌مانده زیادی دارید و انجام‌ ندادن این کارها به لحاظ فکری شما را مشغول کرده است، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و امروز به هر قیمتی که شده کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و از امروز به خودتان قول بدهید که کاری را به فردا واگذار نکنید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما نیاز دارد، کمک به این فرد وقت و انرژی زیادی از شما خواهد گرفت، اما دست رد به سینه این فرد نزنید و مطمئن باشید که این فرد زحمت‌های شما را فراموش نخواهد کرد و در آینده به کمک‌تان می‌آید.

فال روزانه ۳۰/ ۱۱/ ۱۳۹۸

رژیم‌غذایی سالمی ندارید و با پرخوری و مصرف خوراکی‌های مضر، سلامت‌تان را به‌خطر انداخته‌اید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و امروز به خودتان قول بدهید که با رژیم‌غذایی سالم و تعادل در خوردن غذا، سلامت‌تان را تضمین نمایید. امروز مهمان ناخوانده‌ای به منزل شما می‌آید و از آنجایی که آمادگی مهمان ندارید، برنامه‌های‌تان به هم می‌ریزد. اما به خودتان سخت نگیرید چرا که پذیرایی از این مهمان و هم صحبتی با ایشان، زمینه نشاط و شادی شما و دیگر اعضای خانواده را فراهم می‌کند. فردی عاشق شما شده و امروز این عشق را با شما درمیان می‌گذارد، اما با عشق نافرجام طرف هستید که عاقبت خوشی برای شما نخواهد داشت. در نتیجه دست رد به سینه این فرد بزنید و مواظب باشید تا در دام عشق گرفتار نشوید. انسان رازداری نیستید و رازهای کاری‌تان را با اطرافیان درمیان می‌گذارید. این رویکرد جلوی پیشرفت شما را گرفته و ایده‌های نابی که در سر دارید را نمی‌توانید اجرا کنید. از امروز رازداری در پیش بگیرید و سفره دل‌تان را پیش هر کس و ناکسی باز نکنید. روز بسیار شلوغی را آغاز کرده‌اید و کارهای زیادی برای انجام‌دادن دارید، اما کارها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید، انجام می‌شود و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا خواهید کرد.

فال روزانه ۳۰/ ۱۱/ ۱۳۹۸

به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را شروع کرده‌اید و امروز پولی چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. این موقعیت را به فال نیک بگیرید و قسمتی از این پول را برای روز مبادا کنار بگذارید. به مشکلی برخورد کرده‌اید و به تنهایی کاری از دست‌تان برای حل این مشکل بر نمی‌آيد، اما اهل درمیان گذاشتن مشکلات با اطرافیان و اعضای خانواده نیستید و می‌خواهید به هر قیمتی که شده این مشکل را یک‌تنه از سر راه بردارید. چنین رویکردی دردی از دردهای شما دوا نمی‌کند و امروز این مشکل را با اعضای خانواده در میان بگذارید و مطمئن باشید که دست یاری برای کمک به شما دراز خواهند کرد. مدتی است که با اعضای خانواده بیرون نرفته‌اید و در کنار آنها فرصتی را سپری نکرده‌اید، قبل از اینکه این وضعیت زمینه دلخوری اهل منزل را فراهم کند. فرصتی را برای بیرون رفتن و گشت‌و‌گذار در بازار کنار بگذارید و به همراه اعضای خانواده حسابی خوش‌بگذرانید. یکی از اعضای فامیل که احتمالاً از بستگان همسر یا عشق‌زندگی‌تان است، دخالت‌های بی‌جایی در زندگی شما دارد، امروز این فرد را شناسایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که هیچ کسی حق دخالت‌های بی‌جا در زندگی‌‌تان را ندارد.

فال روزانه ۳۰/ ۱۱/ ۱۳۹۸

روز را با خستگی و کسالت آغاز کرده‌اید و حوصله کارکردن ندارید، اجازه ندهید این روحیه روز شما را خراب کند و دل به کارها بدهید و مطمئن باشید، در طول روز انگیزه و انرژی لازم را پیدا خواهید کرد. امروز احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد، در نتیجه روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که زمینه دلخوری کسی را فراهم نکنید. امروز معامله تجاری یا عقد قراردادی را در پیش دارید، روز بسیار خوبی را برای عقد قرارداد انتخاب کرده‌اید و مطمئن باشید معامله‌ای که امروز انجام می‌دهید در آینده سودسرشاری روانه جیب شما خواهد کرد. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان حسابی بهانه‌گیر شده است و امکان دارد که چیزهای پیش‌پاافتاده و معمولی موجبات ناراحتی شما و ایشان را فراهم کند. در چنین شرایطی تاجایی که می‌توانید رفتاری توأم با احتیاط و احترام با عشق‌زندگی‌تان در پیش بگیرید و از هرگونه مشاجره‌ای پیش‌گیری نمایید. اهمیت لازم را به انجام کارها نمی‌دهید و این وضعیت باعث شده تا در میان اهل منزل یا همکاران به عنوان فرد بی‌مسئولیتی شناخته شوید، قبل از اینکه چنین رویکردی آسیب‌های زیادی برای شما به دنبال داشته باشد، از امروز به خودتان قول بدهید که با اهمیت بیشتری سراغ کارها بروید و با دقت و تمرکز به‌گونه‌ای کار کنید که اطرفیان تحت‌تاثیر شما قرار بگیرند.

فال روزانه ۳۰/ ۱۱/ ۱۳۹۸

روزی سرشار از امید و انرژی را آغاز کرده‌اید و هیچ دری را پیش‌روی خود بسته نمی‌بینید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و کارهای روزانه را راحت‌تر از همیشه انجام دهید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و بار سنگین مسئولیت‌های خانواده شما را تحت‌فشار قرار داده است. امروز زمان مناسبی است که با اعضای خانواده صحبت کنید و با تقسیم مشکلات، بار مسئولیت‌های سنگین خود را سبک‌تر نمایید. هدیه‌ای برای همسر یا عشق‌‌زندگی‌تان خریده‌اید و امروز قصد دارید با تقدیم این هدیه، عشق‌‌ بی‌پایان‌تان را نثار وی کنید. اما روز خوبی را برای این‌کار انتخاب نکرده‌اید چرا که عشق‌زندگی‌تان بی‌حوصله است و حتی با هدیه شما نیز خوشحال نخواهد شد. در چنین شرایطی به عشق‌زندگی‌تان زمان بدهید و بگذارید تا گذر زمان روحیه ایشان را بهتر کند. انسان تلاشگری هستید و لحظه‌ای از کار و تلاش دست بر نمی‌دارید، این روحیه امروز در محل‌کار یا منزل به دید همکاران یا اعضای خانواده خواهد آمد و مزد تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان را خواهید گرفت. قرار است با دوستان قدیمی بیرون بروید و حسابی خوش‌ بگذرانید، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و در کنار رفقای دیرینه، خاطرات خوش گذشته را زنده کنید.

فال روزانه ۳۰/ ۱۱/ ۱۳۹۸

امروز یکی از آشنایان شما نیاز به کمک دارد، دست این فرد را بگیرید و هر کاری که از دست‌تان برمی‌آيد را برای کمک به ایشان انجام دهید. فرصت‌های مختلفی برای افزایش درآمد و گسترش کسب‌و‌کارتان دارید، در تصمیم‌‌‌گیری برای انتخاب این فرصت‌ها عجله نکنید و با مشورت با افرادی که تجربه بیشتری از شما دارند، سودآور‌ترین و مطمئن‌ترین فرصت را انتخاب نمایید. علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای تنهایی دست می‌دهد تا دمی با خودتان بنشینید و حسابی خلوت کنید. اهل کمک در انجام کارهای منزل نیستید و این رویکرد زمینه دلخوری اهل خانه را فراهم کرده است، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز با همکاری در انجام کارهای منزل، به اهل خانه ثابت کنید که هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای رضایت آنها انجام خواهید داد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده و قصد دارد امروز را به روزی عاشقانه تبدیل کند، این فرصت را غنیمت بدانید و شب‌‌ورزی سرشار از عشق و محبت را در کنار عشق‌زندگی‌تان سپری نمایید.

فال روزانه ۳۰/ ۱۱/ ۱۳۹۸

امروز بی‌حوصله و کسل از رختخواب بلند شده‌اید و حس‌و‌حال انجام کارهای روزانه را ندارید، بیش‌ازحد به خودتان سخت نگیرید و امروز کمی استراحت کنید و انرژی لازم برای روزهای آینده را بدست آورید. به لحاظ مالی روز خوبی را شروع کرده‌اید و از طرف یکی از آشنایان پولی به دست شما می‌رسد. کارهای عقب‌افتاده‌ زیادی در منزل دارید و مدتی است که دستی به سروروی خانه نکشیده‌اید، امروز زمان مناسبی است تا کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و به وضع منزل‌تان رسیدگی کنید. فردی به شما پیشنهاد شراکت داده و برنامه‌ریزی‌های زیادی برای گسترش کار و تجارت خود در نظر گرفته‌اید، اما قبل از آغاز هرگونه شراکت، جوانب کار را یک‌بار دیگر بررسی نمایید و بی‌گدار به آب نزنید.

فال روزانه ۳۰/ ۱۱/ ۱۳۹۸

روز را با ناراحتی شروع کرده‌اید و اعصاب ندارید، در چنین شرایطی احتمال زیادی وجود دارد که با مشکلات پیش‌پاافتاده و معمولی از کوره در بروید. در نتیجه تا می‌توانید جوانب احتیاط را در رفتار و گفتارتان در نظر بگیرید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل اطرافیان تکان نخورد. اهل پس‌انداز نیستید و ولخرجی‌های زیادی در زندگی انجام می‌دهید. قبل از اینکه این رویکرد شما را به ورشکستگی بکشاند، از امروز تصمیم بگیرید که بیشتر مواظب‌ خرج‌ها‌ی‌تان باشید و با پس‌انداز و صرفه‌جویی، آینده مالی‌تان را تضمین نمایید. یکی از آشنایان که احتمالاً سن و سال کمتری از شما دارد، نیازمند کمک شما است، دست این فرد را بگیرید و به ایشان ثابت نمایید که برای حل مشکلات هرگز وی را تنها نمی‌گذارید. ایده بکری در سر دارید اما نگران موفقیت این ایده هستید و این قضیه باعث شده تا فکر بکری که به ذهن‌تان خطور کرده را اجرا نکنید. از انجام این ایده هراسی نداشته باشید و مطمئن باشید که اجرای آن سود و موفقیت چشمگیری را به دنبال خواهد داشت. به همسر یا عشق‌زندگی‌تان اعتماد ندارید و این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما ایجاد کرده است. قبل از اینکه این فاصله از چیزی که هست عمیق‌تر شود، با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و نگرانی‌های خود را با ایشان درمیان بگذارید.

فال روزانه ۳۰/ ۱۱/ ۱۳۹۸

روز را با اعتماد‌به‌نفسی پولادین آغاز کرده‌اید و هیچ‌ مشکلی را سد راه خود نمی‌بینید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و مشکلات را راحت‌تر از همیشه از سر راه بردارید. قصد انجام کار جدیدی را دارید اما به لحاظ مالی سرمایه‌ لازم برای انجام این کار فراهم نشده و این وضعیت شرایط اجرای این کار جدید را مهیا نکرده است. امروز زمان خوبی است که شرایط خود را با دوستان و آشنایان درمیان بگذارید و از آنها درخواست کمک کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را از صمیم‌قلب دوست دارید، اما عشق‌تان را به زبان نمی‌آورید و این وضعیت باعث شده تا عشق‌زندگی‌تان احساس کند که مانند سابق ایشان را دوست ندارید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با رفتار و گفتار به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که همیشه عاشقش هستید. روز خلوتی را آغاز کرد‌ه‌اید و کارها راحت‌تر از همیشه انجام می‌شوند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و مشغول انجام کارهای عقب‌افتاده شوید.

فال روزانه ۳۰/ ۱۱/ ۱۳۹۸

روز بسیار شلوغی را در پیش‌رو دارید، اما به هر قیمتی که شده کارها را به پایان برسانید و فرصتی در انتهای روز برای خود و اهل منزل کنار بگذارید و با بودن در کنار اعضای خانواده، خستگی‌های این روز شلوغ را از تن بیرون کنید. پولی برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید اما فرصتی برای سرمایه‌گذاری پیدا نمی‌کنید. امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و موقعیتی چشمگیر برای سرمایه‌گذاری پیدا می‌کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و مطمئن باشید این سرمایه‌گذاری در درازمدت سود چشمگیری را روانه حساب‌های بانکی شما خواهد کرد. انسان شوخ و بذله‌گویی هستید و این روحیه شما را به فرد محبوبی در میان اطرافیان تبدیل کرده است. این روحیه را ادامه دهید و دامنه دوستان خود را بیشتر کنید. احتمال مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، از آنجایی که ریشه این مشاجره در مشکلات مالی نهفته است، قبل از اینکه میان شما و عشق‌زندگی‌تان فاصله‌ای ایجاد شود، فکری به حال مشکلات مالی خود بردارید و از امروز به بعد، اجازه ندهید که مشکلات مالی زمینه مشاجره و دلخوری میان شما و عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند.

فال روزانه ۳۰/ ۱۱/ ۱۳۹۸

انسان سخت‌کوش و پرتلاشی هستید، اما قبل از اینکه کار و تلاش شبانه‌روزی شما را از پا بیاندازد، کمی به خودتان مرخصی دهید و با انجام کارهای موردعلاقه‌تان، به لحاظ فکری و روحی به آرامش برسید. قضاوت‌های عجولانه‌ای در خصوص اطرافیان انجام می‌‌دهید و این رویکرد زمینه دلخوری دوستان و آشنایان را فراهم کرده است. امروز زمان مناسبی است که به این رفتار خود فکر کنید و از امروز تصمیم بگیرید که تنها به قاضی نروید و تا جایی که می‌توانید قضاوت درباره اطرافیان را کنار بگذارید. یکی از آشنایان که فکر می‌کنید خیرخواه شما است، پشت‌سر شما نقشه‌های شومی برای‌تان کشیده و امروز قصد دارد تا گزندی به شما وارد کند. قبل از اینکه این فرد فرصتی برای اجرا کردن این نقشه شوم پیدا کند، دستش را رو کنید و حسابش را کف دستش بگذارید. در آینده نیز این فرد را از فهرست آشنایان خود خط بزنید و در انتخاب دوستان و رفقا، دقت بیشتری به‌خرج دهید.

فال روزانه ۳۰/ ۱۱/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج