۹۶۲۳۹۱
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

تور اروپایی دراگان اسکوچیچ برای دیدار با لژیونر‌ها

دراگان اسکوچیچ، بعد از سروصداهای فراوان و جست‌وجوهای مکرر درنهایت به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد تا برنامه‌های این تیم دوباره از سر گرفته شود.

فرهیختگان: دراگان اسکوچیچ، بعد از سروصداهای فراوان و جست‌وجوهای مکرر درنهایت به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد تا برنامه‌های این تیم دوباره از سر گرفته شود. با این حال همین انتخاب هم کم سروصدا نداشته و بعد از حضور این مربی کروات در راس سکان هدایت تیم ملی فوتبال برخی اخبار حکایت از شکایت باشگاه صنعت نفت آبادان از این مربی به فیفا داشت تا دوباره تحولات پیرامون تیم ملی ایران داغ شود.

تهدید نفتی‌ها

«درصورتی که امروز اسکوچیچ اقدامی به پرداخت غرامت خود نکند، ما به فیفا شکایت خواهیم کرد. او متعهد شده که این پول را بدهد. تیم ما اکنون دچار مشکل شده است.» این صحبت‌های نصراصفهانی، مدیرعامل نفت آبادان بود. وی تهدید کرد که تا آخرین ریال غرامت را از اسکوچیچ می‌گیرند چون به تیم‌شان ظلم شده است. مدیرعامل نفت مدعی شده که اسکوچیچ مدت‌ها بود به آنها اعلام می‌کرد بیماری پوستی دارد. در آبادان بیمارستان نفت که یکی از بهترین بیمارستان‌هاست به او معرفی شد و نزد متخصصان رفت اما معتقد بود آنها خوب نیستند.

حتی به این مربی پیشنهاد داده شد به مدت ۱۰ روز به خرج باشگاه به اروپا برود که هم خودش را درمان کند هم به خانواده‌اش سر بزند، اما قبول نکرد. نصراصفهانی همچنین تاکید کرد برای تیم ملی و شخص او در تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنند و دوست دارند تیم ملی موفق شود و قطعا به خاطر تیم ملی خود را سانسور کرده‌اند وگرنه اگر پای تیم ملی وسط نبود، با اسکوچیچ طور دیگری برخورد می‌کردند.

وی همچنین ادعای اسکوچیچ در نشست خبری را مبنی‌بر اینکه باشگاه نفت فقط مخالف رفتن وی به تیم‌های باشگاهی بود و مشکلی با حضورش در تیم ملی نداشت هم تکذیب و اعلام کرد طبق توافق قرار شده او درصورت جدایی و فسخ قرارداد غرامت ۱۴۰ هزار دلاری پرداخت کند و تاکید هم کرده‌اند که طرف حساب‌شان شخص مربی کروات است.

طرف حساب صنعت کیست؟

همان‌طور که در بالا نوشتیم، باید اسکوچیچ ۱۴۰ هزار دلار به نفت آبادان غرامت بدهد و این درحالی است که طبق ادعای مدیرعامل نفت، آنها در این خصوص با شخص اسکوچیچ طرف حساب هستند. حتی نصراصفهانی نیز در گفت‌وگویی درباره اینکه گفته می‌شود فدراسیون فوتبال در این خصوص با باشگاه صنعت نفت مذاکره خواهد کرد، تاکید کرده بود که در این خصوص با فدراسیون طرف حساب نیستند و باید مربی کروات شخصا این پول را پرداخت کند.

با این حال برخی اخبار پشت‌پرده، حکایت از آن دارد که درخصوص مطالبات نفت از مربی کروات، فدراسیون فوتبال طبق قولی که به اسکوچیچ داده (شنیده می‌شود این قول و قرار در قرارداد طرفین مطرح نشده و به صورت شفاهی بوده) با باشگاه جنوبی طرف حساب شده و آنها این مبلغ ۱۴۰ هزار دلار را به نفت آبادان پرداخت می‌کنند، هرچند احتمال دارد در مذاکراتی که هنوز انجام نشده، از مدیران نفت تخفیف هم گرفته شود.

اسکوی مارکوپولو!

طبق بررسی‌های به‌عمل‌آمده کادرفنی، مقرر شد دراگان اسکوچیچ به صورت فشرده برنامه بازی‌های آینده نمایندگان ایران در آسیا، بازی تیم‌های باشگاهی داخلی و لژیونرها را زیرنظر بگیرد و این درحالی است که او دو شب پیش و در همین راستا بازی استقلال و الاهلی را در کویت و دیشب بازی پرسپولیس و الشارجه را در امارات از نزدیک تماشا کرد و امروز راهی بلژیک می‌شود تا با حضور در تمرینات باشگاه‌های یوپن، شارلروا و خنت، در روز یکشنبه آینده دیدارهای تیم‌های لژیونرهای ایرانی و به‌طور خاص دیدار شارلروای و یوپن در مقابل حریفان را از نزدیک تماشا کند.

سرمربی تیم ملی در ادامه دوشنبه راهی کرواسی می‌شود و بعد از یک استراحت چهارشنبه آینده از باشگاه صادق محرمی یعنی دیناموزاگرب بازدید می‌کند و همان شب برای تماشای عملکرد سردار آزمون در ترکیب زنیت در دیدار مقابل لوکوموتیو که شنبه دو هفته آینده برگزار می‌شود راهی روسیه خواهد شد.در ادامه سرمربی تیم ملی راهی انگلیس خواهد شد و احتمالا تا قبل از آغاز کمپ جدید تیم ملی، این مربی سری هم به قطر خواهد زد تا عملکرد بازیکنان ایرانی شاغل در این کشور را بررسی کند.

نکته قابل‌توجه اینکه احتمالا دستیار اسکوچیچ لژیونرهای پرتغالی را از نزدیک زیرنظر می‌گیرد تا سرمربی تیم ملی در تور اروپایی خود برنامه‌ای برای حضور در این کشور نداشته باشد.اولین بازی تیم ملی با دراگان اسکوچیچ، هفتم فروردین‌ماه سال آینده مقابل هنگ‌کنگ برگزار خواهد شد و ملی‌پوشان، یک هفته قبل از این بازی، اردویشان را آغاز خواهند کرد. با توجه به آنکه بازی‌های هفته بیست‌وچهارم، ۲۸ اسفند به پایان می‌رسد، اردوی تیم ملی از ۲۹ اسفند شروع خواهد شد تا بازیکنان برای دیدار با هنگ‌کنگ آماده شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پول مفت بابا حال کن

    • بدون نام

      پول مفت بابا حال کن

    • بدون نام

      توخواب هم نمی‌دید که با خون مردم ایران تفریح کند..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج