۹۶۲۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

علی پروین: هواداران پا پس نکشند

وی افزود: بازی خیلی خوبی بود، انشاءالله استارتی زدیم تا با کمک ۱۰۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی به دیدار صبای قم برویم. آفرین به تعصب این بچه‌ها.

علی پروین درباره پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس مقابل فجرسپاسی اظهار داشت: بعد از اینکه نتوانستم همراه پرسپولیس به شیراز بروم کمی ته دلم ناراحت بود به همین دلیل چهارچشمی مقابل تلویزیون نشستم تا این بازی را ببینیم و خداوکیلی مردم و زنده شدم تا بازی تمام شد و پرسپولیس پیروز شد.

وی افزود: بازی خیلی خوبی بود، انشاءالله استارتی زدیم تا با کمک ۱۰۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی به دیدار صبای قم برویم. آفرین به تعصب این بچه‌ها. آفرین به این علی کریمی و تعصب مثالی‌زدنی اش. همچنین وحید هاشمیان و کلیه بازیکنان پرسپولیس که واقعاً‌ در آن شرایط خاص خوب دویدند و جنگیدند و نتیجه‌اش هم یک پیروزی دلچسب بود.

پروین خاطرنشان کرد: در خط دفاعی عالی کار کردیم اما یک مسئله را باید بگویم که اگر فجرسپاسی دومیلیون بار کاشته بزند آن طور که توپ وارد دروازه پرسپولیس شد، گل نخواهد شد. تازه اگر همه ‌هم کنار بروند این اتفاق نمی‌افتد پس معلوم است حمید استیلی بدشانس است مگر می‌شود این طور توپ داخل دروازه شود اما به حمید هم تبریک می‌گویم چون تلاشی زیادی کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع همه خوب بودند این پیروزی مبارک تک تک بازیکنان باشد و انشاءالله استارتی زدیم تا به بالای جدول برسیم. من امیدوارم که هواداران پا پس نکشند و پرنگ‌تر از این پرسپولیس حمایت کنند. می‌بینیم که بازیکنی مثل علی کریمی چطور می‌جنگد تا پرسپولیس موفق شود. این یک دنیا ارزش دارد اما من بازهم به تک تک بازیکنان پرسپولیس و کادر فنی‌اش را تبریک می‌گویم یک خسته‌نباشد، هم به فجرسپاسی می‌گویم که واقعاً تیم بسیار خطرناک و جویای نام نشان داد.

منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

علی پروین: هواداران پا پس نکشند


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج