۹۶۲۵۲۹
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

خلیل‌زاده: استقلال بازی را به داور باخت نه الاهلی

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: من و اعضای هیئت مدیره همچنان از کادرفنی حمایت می‌کنیم.

خبرگزاری میزان: اسماعیل خلیل‌زاده درباره شکست ۲ بر یک تیم فوتبال استقلال ایران مقابل الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: واقعا ما این بازی را به داور باختیم نه تیم الاهلی عربستان. داور یک پنالتی برای ما نگرفت و سوت‌های زیادی هم به نفع تیم عربستانی زد.

وی در مورد گل ارسلان مطهری در دقایق پایانی بازی که مردود اعلام شد، گفت: دانشگر جلوی دید دروازه‌بان را نگرفته بود و گرفتن چنین خطایی به نظرم تا الان بی‌سابقه بوده است. یک فرد عربستانی هم گفته بود که زور عرب‌ها در AFC به دیگر کشور‌ها می‌چربد و آنها هزینه زیادی می‌کنند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال تصریح کرد: البته ما هم در این بازی بدشانسی آوردیم و یک پنالتی هم گل نکردیم. تیم الاهلی در این دیدار موقعیت‌های گل زیادی نداشت و ما آنها را خیلی تحت فشار گذاشته بودیم. از طرفی ۷ بازیکن کلیدی خود به نام‌های دیاباته، قائدی، باقری، غلامی، یزدانی، میلیچ و کریمی را در اختیار نداشتیم و از بازیکنان ذخیره استفاده کردیم. هم کادرفنی و هم بازیکنانی که بازی کردند در این بازی عملکرد خوبی داشتند، ولی زور تیم حریف به شکل‌های عجیبی به ما چربید و با داوری بازی را به نفع خود کردند.

خلیل‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: کادرفنی عملکرد خوبی داشته و اگر به عقب برگردیم باز هم انتخاب ما برای هدایت استقلال، مجیدی است. او با بازیکنان راحت و البته مربی توانمندی است. باخت استقلال مقابل الاهلی ناعادلانه بود. من و اعضای هیئت مدیره همچنان از کادرفنی حمایت می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مملی

      همتون مثل همید و از هم بدتر فقط زبون میاید ک بیرونتون نکنن

    • بدون نام

      اقای خلیل زاده استقلال به مدیران بی لیاقتی مثل شما باخت نه کس دیگه،لطفا پشت داور خودتون و قایم نکنید،وقتی که شما عرضه ندارید ی زمین تمرین و چند تا توپ واسه تیم اماده کنید دیگه هوادار چه انتظاری از تیم داشته باشه

    • jalil. salari

      به بی عرضه ای شما باختیم اقایان بی سواد

    • بدون نام

      استقلال بازی را به مدیران بی لیاقت مثل شما وزیر لعنتی که دست از براستقلال برنمیدارید الان چندین وقته واسه انتخاب مدیر عامل امروز و فردا میکنید

    • استقلال کبیر

      اقای خلیل زاده استقلال به مدیران باشگاه باخت اگر استقلال تمرین کافی کرده بود وبدن بچه ها اماده بود اینقدر مصدوم نمیدادیم وبا اختلاف چهار پنج گل میبردیم دیگر داور چکار میکرد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج