۹۶۲۶۸۲
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

پشت پرده ماجرای اختلاف نیکبخت و محسن خلیلی

فرزاد آشوبی هافبک اسبق پرسپولیس از ماجرای اختلاف نیکبخت و محسن خلیلی گفت.

خبرآنلاین: پرسپولیس در لیگ ششم با افشین قطبی موفق شد به مقام قهرمانی برسد. آن زمان شایعه اختلاف بین نیکبخت و محسن خلیلی در هفته های آخر لیگ به گوش می رسید که فرزاد آشوبی درباره این شایعه در مصاحبه ای گفت:« بخشی از آن می‌تواند به خاطر این باشد که دو بازیکن دوست دارند که بیشتر دیده شوند و این کمی روی دیدگاه تیمی‌شان سایه می‌اندازد ولی این به آن معنا که اختلاف باشد، نیست و من چنین چیزی را مشاهده نکردم.

اگر بود که این تیم نمی‌توانست قهرمان شود. شما تصور کن ۵ یا ۶ بازیکن تیم نمی‌توانند باهم همکار کنند، چگونه آن تیم قهرمان می‌شود؟ به هرحال یک سری تفکرات وجود داشت ولی همه بیرون زمین بود و داخل زمین فقط یک نام مهم بود و آن هم موفقیت پرسپولیس بود. یک هدف وجود داشت و همه بازیکنان برای خودشان و تیمشان بیشترین تلاش را داشتند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هاشمی

      چرا بعضی از این بازیکن ها نمک ب حروم هستن..بااحساسات مردم.بازی میکنن.اون از امیرابادی مجیدی.اینم از ایناااا..هربازیکنی.هرمربی ب خودش اجازه میده دست ب افشاگری بزنه.اگه مرد هستین و بودین..زمانی ک اون تیم بازی میکردین..دست ب افشاگری میزدین..چرا تمام..پیشکسوتهای استقلال و پرسپولیس باید سمتی تو این دوتیم.داشته باشن..اگه نداشته باشن.دست ب تخریب میزنن..بخدا ی زره معرفت داشته باشید.مثل بچه های کلاس های ابتدایی میگن اقا اجازه.میخوام دست ب افشاگری بزنم..این کمیته اخلاق اگه یبار اینای ک این حرفهای را میزنن.ب اونجا احضار کنه راست و دورغ اینا را تا تهش بره.اگه دورغ گفته باشه از ورودش ب تمام مکان های ورزشی جلوگیری کنن..اقا مرگ ی بار شیون ی بار.‌هی هر روز یکی تهدید میکنه ب افشاگری از فرهاد مجیدی بگیر تا علی دایی بهروز رهبری فرد

    • استقلال کبیر

      برترینها این دیگه چطور پشت پرده نشان دادن است واقعا بعضی از تیترها به خود خبر ربطی ندارد. الان مشخص نشد اختلاف این دو بازیکن چبست یا چی بوده.

      پاسخ ها

      • ara6._

        کبیر....خخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج