جاباما
۹۶۲۷۴۴
۱۷ نظر
۵۰۰۱
۱۷ نظر
۵۰۰۱
پ

فوتبالیست مشهور ۳۲ سکه گرفت تا به تلویزیون بیاید!

هزینه حضور سلبریتی‌ها در تلویزیون هر سال افزایش پیدا می‌کند، به‌طوری که بسیاری از برنامه‌ها از پرداخت آن ناتوان هستند.

روزنامه فرهیختگان نوشت: «تلویزیون بودجه خاصی برای دعوت از سلبریتی‌ها دارد که از آن پول باید به ما بدهند»؛ این جمله‌ای است که یکی از مربیان خارجی مطرح به یکی از تهیه‌کنندگان سازمان صدا‌وسیما برای حضور در یک برنامه گفته بود، چون چنین اطلاعاتی را به وی منتقل کرده بودند.

بودجه‌ای که در عمل وجود ندارد، اما تهیه‌کنندگان برای بیشتر دیده شدن برنامه‌هایشان آن را پرداخت می‌کنند. هزینه حضور سلبریتی‌ها در تلویزیون هر سال افزایش پیدا می‌کند، به‌طوری که بسیاری از برنامه‌ها از پرداخت آن ناتوان هستند و به همین دلیل برخی برنامه‌های تلویزیونی سراغ پیشکسوتان کمتر معروف رفته‌اند تا با حضورشان در برنامه‌ها به دنبال تیترسازی باشند.

این هزینه‌ها برای جلب‌توجه مخاطبان انجام می‌شود، اما به قدری محرمانه هستند که دستیابی به مبلغ دقیق هزینه‌ها تقریبا غیرممکن است. یکی از برنامه‌های تلویزیونی پایه‌گذار پرداخت چنین هزینه‌هایی بود و بسیاری از تهیه‌کنندگان اعتقاد دارند برنامه مذکور، قیمت‌ها را بالا برد.

سلبریتی‌ها درحال بالا بردن قیمت

چندی پیش بود که در برنامه نوروزی شبکه پنجم سیما، احمدرضا عابدزاده میهمان یک برنامه تلویزیونی بود و همان زمان رسانه‌ها اعلام کردند که طبق شایعات، مبلغی حدود ۵۰ میلیون تومان دریافت کرده است. مبلغی که هرچند تایید رسمی نشد، اما واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی به همراه داشت. شرایط، اما هرگز بهتر نشد و قیمت سلبریتی‌ها افزایش پیدا کرد.

به‌عنوان مثال شنیده‌ایم که یکی از گلر‌های مطرح فوتبال برای حضور در برخی برنامه‌های تلویزیونی مبلغی حدود ۳۰ میلیون تومان طلب می‌کند. مهم‌ترین اتفاق، اما در یکی از برنامه‌های تلویزیونی اخیر اتفاق افتاده است. بنابر اخباری که ما کسب کردیم، یکی از ستاره‌های تیم ملی فوتبال که جزء لژیونر‌های جوان و نسبتا موفق ما نیز محسوب می‌شود برای حضور در این برنامه ۳۲ سکه تمام‌بهار آزادی دریافت کرده است.

این یعنی او حدود ۱۵۰ میلیون تومان پول گرفته تا مقابل مجری معروف برنامه بنشیند و به سوالات او پاسخ دهد. رقمی که اگر بی‌سابقه نباشد حتما کم‌سابقه است. اوضاع برخی برنامه‌ها، اما متفاوت است؛ مثلا شنیده‌ایم که یکی از برنامه‌های مطرح دیگر تلویزیون برای حضور هر میهمان سرشناس، مبلغی حدود ۱۰ میلیون تومان پرداخت می‌کند.

سهم پررنگ «هماهنگی میهمان»

شرایط درحال حاضر به‌گونه‌ای شده که ورزشکاران معروف برای حضور در برنامه‌های تلویزیونی به صورت رایگان حاضر نمی‌شوند که این به اعتبار تلویزیون لطمه زده است. به‌طوری که هر میهمان مبلغ مشخصی دارد و هر برنامه بسته به اعتبار میهمانان، مبالغی را هزینه می‌کند. مبالغی که نه‌تن‌ها به حساب میهمانان می‌رود بلکه بخشی از آن نیز به حساب افرادی افزوده می‌شود که به واسطه رفاقت‌شان، می‌توانند سلبریتی‌ها را به برنامه‌های تلویزیونی ببرند و اصطلاحا سمت «هماهنگی میهمان» را دارند.

جالب است بدانید این افراد در ماه چیزی حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان درآمد دارند و کارشان همواره رونق دارد. همین نکته باعث می‌شود سلبریتی‌ها از این برنامه به آن برنامه بروند و کسب‌وکار دلالان حضورشان در برنامه‌های تلویزیونی را رونق ببخشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پارساطولابی

      میخوان یارانه مردم بدبخت راقطع کنن همین پولها رابه قشرکم درامد بدید زندگیشون دگرگون میشه این پولها را خرج کسانی کنید که دخترش بخاطرنبودجهیزیه مونده فرزند طرف دربیمارستان است قدرت خرید دارو رانداره وفرزندش داره درد میکشه نکه بدید به میلیاردها که این پول توجیبی بچه اش هم نمیشه نمیدونم درج میفرمائی یانه مردومردونه تصمیم بگیرخدائی کار کن

    • استقلال کبیر

      این همه یک نوع از فساد. خبرهایی که عقل از سر هر بیننده ای میبرد یک کارگر ویا کارمند در ماه بین یک تا دو میلیون میگیرد اما یک دلال وهماهنگ کننده میهمان ماهیانه 15تا20میلیون میگیرد جالبتر اینجاست که میهمان برای جواب چند سوال مجری یک برنامه 150 میلیون میگیرد. در زمانی که بالای پنجاه درصد مردم کشور دجار فقر مطلق هستند وزیر بار مشکلات کمرشان خم شده چنین پول هایی برای نیم ساعت سرگرم کردن همین مردم بیچاره که نه وقت دیدن چنین برنامه هایی دارند ونه حال وحوصله ان را. خرج میکنند. مگر این پول بیت المال ومال همین مردم نیست که اینگونه وبادست ودلبازی پرداخت میشود؟ ایا حکومت اسلامی وحکومت عدل علی همین است؟ یعنی زمان خلافت حضرت علی هم همین کارها رواج داشته؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه جک تری دی بوده

    • بدون نام

      احتمالا منقار بوده.خخخخخخخخ

    • بدون نام

      پول مفت و دل بی رحم منبعنوان یک بیننده از یک ریالی که خرج این بی مصرفها بشه رضایت ندارم

    • بدون نام

      صداسیما عادت کرده به مفت خوری فکر کرده حق پخش باشگاهها رو میخوره پس بمیتونه و باید همه رو استثمار کنه

    • بدون نام

      صداسیما عادت کرده به مفت خوری فکر کرده حق پخش باشگاهها رو میخوره پس بمیتونه و باید همه رو استثمار کنه

    • بدون نام

      صداسیما عادت کرده به مفت خوری فکر کرده حق پخش باشگاهها رو میخوره پس بمیتونه و باید همه رو استثمار کنه

    • بدون نام

      من سی روز از صبح تا شب کار میکنم 3 میلیون درآمد ندارم ولی این کثافتها نیم ساعت میرن زر میزند که هیچ سودی برای این مردم نداره پول بیت المال را هدر میدن

      پاسخ ها

      • وطن پرست ایرانی

        مثلااکه فوتبال یافبلم نباشه دنبانمیچرخه تازه خب ابناباشه اماچرابایداین پولهاروبدهندبرای این آقایان وخانمهابخداهفتادمبلبون تومن خونه ام روفروخته ام والان اجاره میشینم چون بخشی ازخونه ریخته بودحالااینابرای بک ساعت یاچنددقبقه ابن پولهای مردم راحیف ومیل میکنند الان نگاه کن خدا نکنه یک فردازطبقه متوسط کرونابگیره حتی پول دکتررفتن نداره چه برسه به درمانش اونوقت این بی وجدانهاپولهاروخرج اینجورادمامیکنندمسعولان هم چون خودشون مفت مبخورندکاری ندارندمباداپای خودشون کشیده بشه وسط

    • بدون نام

      خاک تو سر کسی که اینطور پول حروم میکنه از جیب باباش که نمیده

    • بدون نام

      اینها همه ادعای مردمی بودن دارن و میگن همه چیز شون از مردمه ولی در عمل مثل سگ دروغ میگن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • هه

      خدا بده شانس .والا من که تو قسطام موندم ماهی ۴ میلیون قسط میدم خرجی خونه و ...هم هست ۲ تا هم بچه دارم واقعا شرایط سختی دارم خدا لعنت کنه باعث و بانیشو انشالله که حال و روز مارو بچشن ببینم چ حالی پیدا میکنن

    • احمد حیدری

      مثل گوشت سگ حرامه همینه ک خدا نابود مون کرده میخایم عین السد بزنیم میزنیم هواپیما ی خودمو خیط و خجالت شدیم اون از حادثه منا حادثه کرمان اختلاس دزدی گرانی تورم بد بختی این همه سکه که به یه سلبریتی نادرست میدن تقسیم کنند بین چنتا که واسه نان شب مهتاجن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکر فردا باشین رای ندین

    • بدون نام

      الهی که از گلوتون پایین نره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج