جاباما
۹۶۲۷۵۰
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

فال روزانه ۰۱/ ۱۲/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۱/ ۱۲/ ۱۳۹۸

فال روزانه 98/12/01

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سال‌هایی که تاکنون زندگی کرده‌اید با موانع زیادی روبرو بوده‌اید و این وضعیت باعث شده تا سال‌‌های عمر باارزش‌تان یکی‌پس‌از دیگری بدون دستاورد چشمگیری سپری شود. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید زمان مناسبی است که این رویکرد را تغییر دهید و در این سال موانع را پشت‌سر بگذارید و مسیر موفقیت را هموار کنید. به‌خاطر داشته باشید که امید و آرزو بدون عمل هیچ دستاوردی به دنبال نخواهد داشت و سال تولدتان را به گونه‌ای به پیش ببرید که فاصله شما با امید‌ها و آرزوهای‌تان روز‌به‌روز کوتاه‌تر شود. در اسفند ماه که با تولدتان شروع شده است، فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا خواهید کرد. این فرصت را به بهانه‌ای برای آمادگی جهت روزهای پرتلاش ماه‌های آینده تبدیل نمایید. مهر ماه سال‌ آینده ایده‌های جدیدی به ذهن شما می‌رسد، این ایده‌ها را دست‌کم نگیرید و با تمام توان به آنها جامه‌عمل بپوشانید. آبان ماه سالی که از راه می‌رسد زمان کمک شما به دیگران است. در این سال فردی از شما درخواست کمک دارد و هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای ایشان انجام دهید. دی‌ ماه سال آینده زمانی است که کارهای شما ثبات پیدا می‌کند و در این ماه به دستاورد چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. دوستان و آشنایان را در شادی خود سهیم کنید و به آنها ثابت نمایید که خواستن توانستن است. سالی که با تولدتان شروع کرده‌اید را با برنامه‌ای جدی و اجرایی آغاز نمایید و این سال را به‌گونه‌ای به پایان برسانید که در انتهای سال، تجربه‌های زیادی به کوله‌بار زندگی خود افزوده باشید.

فال روزانه ۰۱/ ۱۲/ ۱۳۹۸

روزهای سخت و پرتلاشی را گذرانده‌اید و حسابی خسته و کوفته شده‌اید، امروز زمان مناسبی است که کمی به خودتان استراحت دهید و با انجام کارهای مورد‌علاقه‌تان، خستگی روزهای گذشته را از تن بیرون نمایید. امروز پولی به دست شما می‌رسد، اما این پول راحت و آسان فراهم نمی‌شود و زحمت‌هایی که در گذشته کشیده‌اید موجبات فراهم شدن این پول را آماده کرده است. پولی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را به راحتی از دست ندهید و با کنار گذاشتن قسمتی از آن، برای روز مبادا آماده باشید. مشکلات را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان نمی‌گذارید و این رویکرد باعث شده تا فشار زیادی تحمل کنید، قبل از اینکه این وضعیت شما را از پا در بیاورد، امروز قسمتی از مشکلات و گرفتاری‌های خود را با عشق‌زندگی‌تان درجریان بگذارید و مطمئن باشید که ایشان شما دست شما در مشکلات خواهد گرفت. زحمت‌هایی که در زندگی‌ کشیده‌اید امروز در نظر اهل منزل جلوه می‌کند و اعضای خانواده قدردانی شایسته‌ای را از شما به‌عمل خواهند آورد. امروز با فرد یا افراد جدیدی ملاقات خواهید کرد. این ملاقات زمینه آشنایی شما با این افراد را فراهم می‌کند و در آینده آشنایی با این افراد تأثیر زیادی در موفقیت‌های شما خواهد گذاشت. عازم سفر هستید اما زمان مناسبی را برای سفر انتخاب نکرده‌اید و در صورت امکان، این سفر را به آینده موکول کنید.

فال روزانه ۰۱/ ۱۲/ ۱۳۹۸

امروز بعدازظهر قرار است به همراه دوستان برای گردش و تفریح بیرون بروید و حسابی خوش بگذرانید، این فرصت را مغتنم بدانید اما از آنجایی که احتمال ولخرجی شما زیاد است، مواظب باشید که بیش‌از‌حد ولخرجی نکنید و پولی که به هزارویک زحمت به‌دست می‌‌آورید را به راحتی به باد فنا ندهید. یکی از دوستان یا آشنایان امروز به شما هدیه‌ای خواهد داد تا با تقدیم هدیه به شما ثابت کند که چقدر خاطرتان برای ایشان عزیز است. نگرانی‌های زیادی در زندگی دارید و اضطراب و آشفتگی‌‌ذهنی، لحظه‌ای شما را راحت نمی‌گذارد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و نگرانی‌های خود را با فردی که وی را به‌عنوان سنگ‌صبور قبول دارید، در میان بگذارید و اضطراب‌های بی‌مورد را کاهش دهید. امروز در محل‌‌کار یا منزل با فردی اختلاف‌نظر پیدا می‌کنید، اجازه ندهید این اختلاف‌نظر موجبات دلخوری میان شما و این فرد را فراهم کند و با‌گذشت و بزرگواری این اختلاف‌نظر را خاتمه دهید. از رویارویی با مشکلات هراس دارید و حل مشکلات دشوار را به آینده موکول می‌کنید، این وضعیت چیزی به غیر از افزایش نگرانی و ناراحتی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان خوبی است که تصمیم بگیرید هرگز مشکلات را به آینده موکول نکنید و با اراده‌ و اعتماد‌به‌نفس، مشکلات را یکی‌پس‌از دیگری از سر راه بردارید.

فال روزانه ۰۱/ ۱۲/ ۱۳۹۸

روز را با امید و سرزندگی‌ شروع کرده‌اید و احساس می‌کنید که هیچ مانعی سد راه شما نخواهد بود. این روحیه را به فال نیک بگیرید و مشکلات امروز را راحت‌تر از همیشه از سر راه بردارید. انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده دارید، این روحیه اشکالی ندارید به‌شرط اینکه جانب احتیاط را در کمک‌های مالی به اطرافیان حفظ کنید و مواظب ثبات مالی‌ خود باشید. مطابق نظر اهل منزل زندگی نمی‌کنید و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده است. امروز زمان مناسبی است که با اعضای خانواده صحبت کنید و از آنها درخواست نمایید که اعمال‌‌نظر بی‌از‌حد و بی‌جا را کنار بگذارند و به شما اجازه بدهند که سکان زندگی خود را در اختیار بگیرید. منتظر موقعیت‌های جدیدی هستید و آرزو می‌کنید که شرایط بهتری داشته باشید، اما به خاطر بسپارید که برای رسیدن به شرایط بهتر باید آستین بالا بزنید و به جای انتظار برای رسیدن موقعیت‌های مناسب،‌ به دنبال این موقعیت‌ها بگردید و بهترین فرصت‌ها را برای خودتان ایجاد کنید. امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا دمی با خودتان خلوت کنید و به کارهای موردعلاقه‌تان بپردازید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روز بسیار عاشقانه‌ای را آغاز کرده و امروز از همیشه بیشتر عاشق شما است، این فرصت را به فال نیک بگیرید و شب‌و‌روزی عاشقانه را به همراه عشق‌زندگی‌تان تجربه نمایید.

فال روزانه ۰۱/ ۱۲/ ۱۳۹۸

انسان بدبینی هستید و شرایط را همیشه از چیزی که هست، دشوارتر می‌بینید. قبل از اینکه این رویکرد شما را به فرد منفی‌بافی تبدیل کند، امروز تصمیم بگیرید که عینک بدبینی را کنار بگذارید و با روحیه‌ای مثبت‌گرا به زندگی و مشکلات نگاه کنید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را شروع کرده‌اید و از جانب یکی از اعضای فامیل که سن‌وسالی از ایشان گذشته، پولی به شما می‌رسد و نگرانی‌های مالی‌تان خاتمه پیدا خواهد کرد. یکی از اعضای منزل رازی در سینه نهفته دارد و امروز این راز را با شما درمیان خواهد گذاشت، این راز را به کسی نگویید و به این فرد ثابت نمایید که سنگ‌صبور قابل‌اطمینانی برای وی هستید. رفتار ناشایستی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان داشته‌اید و این رفتار، زمینه دلخوری ایشان را فراهم کرده است. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و در پی جبران این رفتار باشید. وعده‌های پوشالی زیادی می‌دهید و اهل وفا به عهد نیستید. این رویکرد شما را به فرد غیرقابل اطمینانی درمیان دوستان و آشنایان تبدیل کرده است، در نتیجه از امروز به گونه‌ای قول بدهید که حتی اگر سرتان رفت، قول‌تان نرود. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از همکاران یا همسایه‌ها وجود دارد، نفت به آتش این مشاجره نریزید و به گونه‌ای رفتار کنید که این مشاجره ختم به خیر شود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان آن‌گونه که انتظار دارید به شما رسیدگی نمی‌کند و این رفتار زمینه دلخوری شما را فراهم کرده است. امروز زمان مناسبی است که با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و توقع‌های خود را با وی درمیان بگذارید.

فال روزانه ۰۱/ ۱۲/ ۱۳۹۸

امروز مشکل بزرگی سر راه شما قرار می‌گیرد، اما اعتماد‌به‌نفس خود را در برخورد با این مشکل از دست ندهید و این مشکل را با تدبیر و اراده پشت‌ سر بگذارید. به مهمانی دعوت شده‌اید، اما حوصله حضور در این مهمانی را ندارید. بهتر است هر طور که شده در این مهمانی حضور پیدا کنید و مطمئن باشید در این مهمانی حتی از چیزی که حتی فکرش را بکنید بیشتر به شما خوش خواهد گذشت. امروز هزینه‌ای گزاف برای تحصیل خود یا یکی از اعضای خانواده متقبل خواهید شد، این هزینه به لحاظ مالی شما را در مضیقه قرار خواهد داد، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که کسی تاکنون از هزینه برای درس و تحصیل ضرر نکرده است. انسان خوش‌گذرانی هستید و شب‌ها تا دیروقت به همراه دوستان و رفقا بیرون از منزل سپری می‌کنید. این وضعیت نه تنها به لحاظ مالی ثبات شما را بر هم زده، بلکه دوستان نابابی پیدا کرده‌اید و اعتبارتان در میان اعضای خانواده و آشنایان زیر سؤال رفته است. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز تصمیم بگیرید که خوش‌گذرانی را کنار بگذارید و با دوستان سالم و مبادی آداب،‌ نشست‌و‌برخاست کنید. انسان مستبدی هستید و همیشه نظرها‌ی‌تان را در منزل یا محل‌کار به دیگران تحمیل می‌کنید. قبل از اینکه این رویکرد شما را به فرد خودخواه و مستبدی تبدیل کند، این رفتار را کنار بگذارید و به اطرافیان اجازه ابراز نظر بدهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از اینکه وقت مناسبی را با ایشان سپری نمی‌‌کنید از شما گله‌مند و دلخور است. امروز به هر قیمتی که شده فرصتی را برای بودن در کنار عشق‌زندگی‌تان فراهم کنید و به ایشان ثابت نمایید که از هر لحظه‌ای برای بودن در کنار وی استفاده می‌کنید.

فال روزانه ۰۱/ ۱۲/ ۱۳۹۸

انسان حسودی هستید و چشم دیدن موفقیت اطرافیان را ندارید، این روحیه به مذاق اطرافیان خوش نمی‌آید و رفته‌رفته شما را تنها گذاشته‌اند، امروز زمان خوبی است که حسادت را کنار بگذارید و به اطرافیان ثابت نمایید که از دستاوردهای آنها در زندگی از صمیم‌قلب خوشحال می‌شوید. روحیه‌ای انتقادگرا دارید و از زمین و زمان اشکال می‌گیرید، چنین رویکری زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کرده و کسی دل خوشی از شما ندارد. این اخلاق ناپسند را ترک کنید و از انتقادهای نابجا و ناشایست دوری بگیرید. احترام همسر یا عشق‌زندگی‌تان را نگه نمی‌دارید و با گفتار و رفتار خود، ایشان را از خودتان دلخور کرده‌اید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، احترام بیشتری به ایشان داشته باشید و به وی ثابت نمایید که جایگاه خاصی در قلب شما دارد. انسان باذوق و استعدادی هستید و دستی در هنر یا نویسندگی دارید. اما تاکنون کسی قدر هنرهای شما را ندانسته و استعداد‌تان شکوفا نشده است. امروز شرایطی مهیا می‌شود تا هنرنمایی کنید و استعداد‌های خود را به رخ دیگران بکشید.

فال روزانه ۰۱/ ۱۲/ ۱۳۹۸

امروز با مشکلی روبرو می‌شوید و ممکن است این مشکل صبر شما را لبریز کند، اما صبر کلید حل این مشکل است و با شکیبایی و تدبیر فکری به حال این مشکل بردارید. مدتی است که برای دریافت وامی ثبت‌نام کرده‌اید اما تاکنون قرعه به نام شما نیافتاده است، امروز بخت با شما یار است و قرعه این وام به نام‌تان خواهد افتاد. با این وام هزینه‌های عقب‌افتاده زندگی را پوشش دهید و در صورت امکان قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. امروز خبر خوشایندی به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و زمینه شادی و خوشی آنها را فراهم کنید. قولی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان داده‌اید و امروز قرار است که به این قول وفا کنید، اما از عهده انجام این قول بر نخواهید آمد و این شرایط زمینه دلخوری عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کند. از این شرایط درس بگیرید و در آینده قولی بدهید که مطمئن هستید از عهده انجام آن بر خواهید آمد. از شغلی که به آن مشغول هستید، رضایت کامل ندارید و به دنبال کار جدیدی می‌گردید، امروز زمان مناسبی است تا سوابق‌کاری و تجربه‌های خود را برای شرکت‌های معتبر ارسال کنید و مطمئن باشید در کمتر از زمانی که فکرش را بکنید پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی برای شغلی جدید دریافت خواهید کرد. زحمت‌های زیادی در زندگی کشیده‌اید، اما دستاورد چندانی ندارید و این وضعیت زمینه افسردگی و ناامیدی شما را فراهم کرده است. غم به دل‌تان راه ندهید چرا که این شرایط ادامه پیدا نخواهد کرد و در آینده تلاش و زحمتی که کشیده‌اید به بار خواهد نشست.

فال روزانه ۰۱/ ۱۲/ ۱۳۹۸

نگرانی‌های زیادی در زندگی دارید و ذهن‌تان به اندازه‌ای مشغول این نگرانی‌ها است که فرصتی برای فکر به موفقیت و پیشرفت پیدا نمی‌کنید. قبل از اینکه این شرایط شما را به فرد افسرده‌ای تبدیل کند، رویکرد خود را به زندگی تغییر دهید و با نگاه به رویدادهای مثبت زندگی، امید و انگیزه پیدا کنید و مشکلات را از سر راه‌تان بردارید. مدتی پیش پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، امروز سایه همای سعات بر سر شما خواهد افتاد و از محل این سرمایه‌گذاری، سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. انسان صلح‌طلبی هستید و همیشه بین اطرافیان صلح و صفا برقرار می‌کنید. این روحیه امروز به کمک شما خواهد آمد و مشاجره‌ای که میان اعضای خانواده در گرفته را به صلح و آشتی تبدیل نمایید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز روز عاشقی شما است و با فردی روبرو خواهید شد و در اولین نگاه به این فرد دل می‌بازید. امروز به خودتان وعده داده‌اید که فرصتی را برای تفریح و استراحت کنار بگذارید، اما نقشه‌های‌تان نقش بر آب خواهد شد و اعضای منزل درخواست‌هایی از شما دارند که باید وقت استراحت خود را به انجام خواسته‌های ایشان اختصاص دهید.

فال روزانه ۰۱/ ۱۲/ ۱۳۹۸

اهل ورزش و تحرک نیستید و این رویکرد زمینه کسالت شما را فراهم کرده است، امروز زمان مناسبی است که با شرکت در کلاس‌های ورزشی و تحرک بیشتر، جلوی کسالت و خستگی را بگیرید و با انرژی بیشتری زندگی را ادامه دهید. امروز خرج پیش‌بینی‌نشده‌ای به گردن شما می‌افتد و این خرج، ثبات مالی‌تان را به هم می‌ریزد. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی، به‌گونه‌ای زندگی کنید که وضعیت مالی‌تان ثبات بیشتری داشته باشد. دخالت‌های بی‌جایی در کارهای اطرافیان دارید و این روحیه شما را به فرد فضولی در میان اعضای خانواده تبدیل کرده است. اجازه ندهید اهل منزل و اطرافیان شما را با چنین صفت‌هایی بشناسند و با کنار گذاشتن دخالت‌های بی‌جا، رویکرد اطرافیان را نسبت به خودتان تغییر دهید. کارهای عقب‌مانده زیادی دارید و به جای اینکه وقت خود را به انجام کارهای مهم اختصاص دهید، سرتان را به کارهای پیش‌پاافتاده و غیرضروری بند می‌کنید. این وضعیت به غیر از ناکامی شما در زندگی چیزی به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که با اولویت‌بندی کارها و انجام کارهای مهم و ضروری، یک سر و گردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید. قصد شراکت با فردی را دارید و برنامه‌های زیادی برای این شراکت ترتیب‌ داده‌اید، اما روز خوبی را برای آغاز شراکت انتخاب نکرده‌اید و بهتر است قبل از هرگونه شراکت، یک‌بار دیگر جوانب این کار را بررسی نمایید و نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را جویا شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده و قصد دارد تا امروز به یکی از عاشقانه‌ترین روزهای زندگی‌تان تبدیل کند.

فال روزانه ۰۱/ ۱۲/ ۱۳۹۸

حواس‌‌تان به دخل‌و‌خرج‌تان نیست و بی‌مهابا خرید می‌کنید، قبل از اینکه این رویکرد زمینه ورشکستگی شما را فراهم کند، نظارت بیشتری بر دخل‌و‌خرج‌تان داشته باشید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید. مدتی است که از یکی از دوستان قدیمی که در غربت زندگی می‌کند خبری ندارید و حسابی دلتنگ‌اش شده‌اید، امروز این دوست دیرینه با شما تماس می‌گیرید و دلتنگی‌تان را از بین می‌برد. اعتمادبه‌نفس سرشاری دارید و مشکلی که امروز به آن بر می‌خورید را به لطف این روحیه از سر راه بردارید. عازم سفر هستید، اما این سفر به‌ غیر از خستگی و حوادث ناگوار چیزی برای شما به ارمغان نخواهد داشت، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این سفر را به آینده موکول کنید و اگر چاره‌ای به غیر از سفر ندارید، شش‌دانگ حواس‌تان را در این سفر جمع کنید تا گزندی به وجود نازنین‌تان وارد نشود.

فال روزانه ۰۱/ ۱۲/ ۱۳۹۸

از سلامت خود غافل شده‌اید و ادامه این رویکرد کار شما را به بستر بیماری خواهد کشاند. امروز روز خوبی است که به خودتان قول بدهید از امروز به بعد بیشتر مواظب سلامتی‌تان باشید و به خاطر داشته باشید که سلامتی سلطنت ناپیدا است. به لحاظ مالی رویکردی آینده‌نگرانه ندارید و اندوخته‌ای کنار نگذاشته‌اید، قبل از اینکه این وضعیت ثبات مالی شما را از بین ببرد، از امروز مبلغی را برای روز مبادا کنار بگذارید. اهل منزل با مشکلی روبرو شده‌اند و به کمک شما نیاز دارند، هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای اعضای خانواده انجام دهید و به آنها ثابت نمایید که در خوشی‌ها و سختی‌ها کنارشان هستید. فرصتی برای عاشقی انتظار شما را می‌کشد، این فرصت را به فال نیک بگیرید و عشقی گرم و آتشین را تجربه نمایید. کار مهمی در دست انجام دارید، اما برای پایان این کار امروز و فردا کرده‌اید و این کار مهم را ناتمام گذاشته‌اید. امروز بهترین فرصت برای اتمام این کار است و مطمئن باشید به پایان رساندن این کار مهم، موفقیت چشمگیری را برای شما به دنبال خواهد داشت. امروز یکی از همکاران یا همسایه‌ها سفره دلش را پیش شما باز می‌کند و مدت زیادی از وقت‌تان را به گفتگو با ایشان سپری خواهید کرد.

فال روزانه ۰۱/ ۱۲/ ۱۳۹۸

پولی برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید اما راه‌و‌چاه کار را بلد نیستید و این وضعیت شما را در سردرگمی نگه داشته است. امروز وقت خوبی برای سرمایه‌گذاری است و اندوخته خود را در بازار مسکن و مستغلات سرمایه‌گذاری کنید و مطمئن باشید سودچشمگیری از این سرمایه‌گذاری عاید شما خواهد شد. مدتی است که به یکی از دوستان قدیمی سر نزده‌اید، امروز فرصت فراغتی دست می‌‌دهد تا سری به این دوست بزنید و در کنار ایشان خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید. امروز احساس می‌کنید که کودک درون‌تان بیدار شده و روزی سرشار از نشاط و شادی‌های کودکانه را آغاز کرده‌اید، این احساس را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. به همراه همسر یا عشق‌زندگی‌تان عازم سفری تفریحی هستید. در این سفر بیشتر از چیزی که حتی فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت و فرصت‌های زیادی برای عاشقی پیدا خواهید کرد. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و در کارهای‌تان به موفقیت چشمگیری می‌رسید. به مهمانی رسمی یا جلسه کاری مهمی دعوت شده‌اید، به هر قیمتی که شده در این مراسم شرکت کنید و با گسترش دامنه دوستان و آشنایان خود، درهای بیشتری را به روی موفقیت باز نمایید.

فال روزانه ۰۱/ ۱۲/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اراجیف مینویسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج