۹۶۲۷۵۶
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

قرارداد دیاباته ۲ساله و بدون حق فسخ است

استقلال در این مدت اخیر با حاشیه‌ها و مشکلات زیادی مواجه بوده که هنوز با برخی از آنها دست به گریبان است

فرهیختگان: استقلال در این مدت اخیر با حاشیه‌ها و مشکلات زیادی مواجه بوده که هنوز با برخی از آنها دست به گریبان است هرچند به عقیده سرپرست این باشگاه بسیاری از این اخبار و حواشی از بیرون به‌منظور آزردن خاطر هواداران استقلالی منتشر می‌شود و شرایط این تیم از دیدگاه وی بسیار خوب است. درخصوص اتفاقات اخیر باشگاه استقلال و اخباری که پیرامون این باشگاه مطرح است، از جمله موضوع بازیکنان خارجی این تیم، بحث سرپرستی و عضو جدید هیات‌مدیره استقلال که گفته می‌شود متواری شده است با اسماعیل خلیل‌زاده هم‌صحبت شدیم. گفت‌وگو با سرپرست باشگاه استقلال را در ادامه می‌خوانید.

از شیخ دیاباته چه خبر؟ کی بر می‌گردد؟

ان‌شاءالله این بازیکن امروز در تهران است.

عنوان شده بود برخی مدیران باشگاه معتقدند مطهری از شیخ بهتر است و با وجود او و قائدی دیگر نیازی به تمدید قرارداد شماره ۷ نیست و احتمالا قراردادش در پایان فصل تمدید نخواهد شد. صحت دارد؟

نمی‌دانم چرا این صحبت‌ها مطرح می‌شود و چرا می‌خواهند هواداران را آزار بدهند. دیاباته با استقلال قرارداد دو ساله دارد و هیچ شرط و بندی هم برای جدایی او در قراردادش ذکر نشده است. اینکه گفته می‌شود باید در پایان فصل قرارداد این بازیکن تمدید شود هم جالب است چون او برای فصل بعد قراردادی دارد که حتی شرط فسخ هم در آن نیست و نیازی به تمدید قرارداد وجود ندارد.

موضوع میلیچ به کجا رسید؟

پول او را هم را پرداخت کردیم و مشکل حل شد.

استقلال مصدومان زیادی دارد و همین موضوع به برخی شایعات دامن زده است؟

به هیچ وجه در کویت حق‌مان باخت نبود. علی کریمی سرما خورده بود و در مجموع هفت بازیکن کلیدی خود را جلوی الاهلی نداشتیم. با این حال تا دقیقه ۹۰ مقابل این تیم جنگیدیم و دو گل هم زدیم و یک پنالتی هم که علیه ما اعلام شد، اصلا پنالتی نبود. گل ما را تمام دنیا دیدند که سالم بود. حتی سعد الحارثیِ خودشان هم توئیت زد که زور عربستان به AFC و تیم ایرانی و داور بازی چربید و اعتراف کرد که نفوذشان در کنفدراسیون فوتبال آسیا زیاد است. در هر صورت همه دیدند که چطور حق ما را ناحق کردند.

درنهایت هم که به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض کردید.

اعتراض سفت و سختی هم داشتیم و آن را هم پیگیری می‌کنیم. من اگر حرفی بزنم پایش می‌ایستم. ما اعتراض کردیم و باید این موضوع بررسی شود چون سر ما را در کویت بریدند.

بحث بازی‌های برگشت به کجا رسید؟ کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمانت برگزاری بازی‌های استقلال را در تهران داده است؟

قطعا بازی‌های برگشت در تهران خواهد بود. هم این موضوع را استعلام کردیم و هم‌ AFC در سایتش میزبان را ورزشگاه آزادی اعلام کرده است.

شرایط تیم چطور است؟

بسیار عالی است.

اما فرهاد مجیدی هفته گذشته برخی گلایه‌ها را مطرح کرده بود.

از چه بابت؟

شاید مشکلات مالی یا لجستیکی!

در این مدت تمام پروازهای ما چارتر بود و از هر لحاظ سعی کردیم برای تیم کم نگذاریم.

بحث سرپرستی استقلال به کجا رسید؟ گویا قرار است سعید رمضانی برگردد؟

فعلا برای بازی بعدی هم آقای سلطانی سرپرست است ولی بعد از بازی با ذوب‌آهن، احتمالا جلسه‌ای با رمضانی برگزار می‌کنیم و صحبت‌های لازم را خواهیم داشت.

درخصوص مهدی شریفی عضو هیات‌رئیسه استقلال که متواری شده است توضیح می‌دهید که چه اتفاقی افتاد؟

نه اینکه چون الان ایشان متواری هستند این حرف را بزنم، اما با همه احترامی که برای او قائل هستم، نه شریفی را دیده‌ام و نه می‌شناسم و فکر نمی‌کنم سایر اعضای هیات‌مدیره استقلال هم او را بشناسند. من رئیس هیات‌مدیره هستم و اگر وزیر برای کسی حکمی بزند قطعا به من ابلاغ می‌شود در حالی که هیچ ابلاغیه‌ای از طرف وزیر برای او درخصوص اینکه عضو هیات‌رئیسه هستند به ما نرسید که بر همین اساس نه او را به جلسات دعوت کردیم و نه اصولا نامه‌ای در این خصوص به ما رسید که اگر می‌رسید این نامه روی سایت ما می‌رفت. حتی نام وی در هیچ‌کدام از صورتجلسه‌های ما وجود نداشت. اصلا او را به‌عنوان عضو هیات‌مدیره نمی‌شناسم. هر داستانی که دارند یا الان پیش آمده را نمی‌دانم اما هیچ حکمی از طرف وزیر برای او ابلاغ نشده است. حتی حکم آقای موسوی به من ابلاغ شد اما درخصوص مهدی شریفی چیزی به ما نرسید. من نه ایشان را می‌شناسم و نه رزومه‌اش را می‌دانم، فقط می‌دانم که وی کار تجارت و پتروشیمی می‌کند. اصلا هم این‌طور نیست حالا که این اتفاق افتاده بخواهیم چیزی را مخفی کنیم، بلکه اگر از کل باشگاه سوال کنید همه می‌دانند که حکمی برای او زده نشده است.

حکم مطهری هم که به نفع او و استقلال صادر شد.

درست است. خدا را شکر که ثابت شد ما تخلفی در جذب او انجام ندادیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدعلی

      گراز برم ههههه

    • محمدعلی

      گراز برم ههههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج