جاباما
۹۶۲۷۶۲
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

برومند: حسینی رقیب ندارد و افت کرده

استقلال در عین شایستگی در بازی با الاهلی سه امتیاز را از دست داد تا همه نگاه‌ها متوجه قضاوت پر اشتباه داور کره‌ای شود.

ایران ورزشی: استقلال در عین شایستگی در بازی با الاهلی سه امتیاز را از دست داد تا همه نگاه‌ها متوجه قضاوت پر اشتباه داور کره‌ای شود.

فرهاد مجیدی نشان داده با وجود داشتن مصدومان زیاد اما استقلال را توانسته به روزهای اوج برگرداند و این روزها در قامت یک مربی موفق حتی پاسخ منتقدان را نیز داده است.

حالا پیشکسوتان استقلال معتقدند که این مربی جوان در لیگ و آسیا خوب کار کرده است. با پرویز برومند یکی از بازیکنان قدیمی استقلال همکلام شدیم تا در خصوص شرایط استقلال و همچنین افت شدید حسینی نسبت به سال‌های قبل با او صحبت کنیم. این روزها شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟ برومند در این خصوص اینطور می‌گوید: «استقلال به لحاظ روحی و روانی خوب شده است. با وجود اینکه استقلال این روزها مصدومان زیادی دارد اما حتی در آسیا خوب کار کرده و اگر داورحق این تیم را نمی‌خورد نتیجه خوبی در کویت می‌گرفت. به مجیدی تبریک می‌گویم که به لحاظ روحی و روانی تیمش را خوب جمع و جور کرده است.»

شما فکر می‌کنید که استقلال می‌تواند در آسیا از گروه خودش صعود کند؟ گلر سابق استقلال در پاسخ می‌گوید: «شما شک نکنید که استقلال صعود می‌کند. بازی‌های استقلال در مرحله پلی‌آف سخت‌تر بود اما الان گروه خوبی دارد. اگر داور در بازی با الاهلی حق استقلال را نمی‌خورد و یا اینکه در بازی با الشرطه شرایط زمین بد نبود استقلال امتیازات خوبی می‌گرفت.»

شرایط استقلال در لیگ برتر چطور است؟ برومند در این خصوص می‌گوید: «درست است که استقلال در لیگ از نظر امتیازی عقب افتاده اما اگر همینطور که طی چند بازی گذشته بازی کرده، بازی کند به طور حتم در لیگ نیز شرایط خوبی پیدا می‌کند و در کورس قهرمانی قرار می‌گیرد.»

نظرتان در مورد عملکرد ارسلان چیست؟ برومند در پاسخ می‌گوید: «بعد از سال‌ها استقلال یک خرید خوب داشت آن هم ارسلان است و او در بازی‌های اخیر خیلی خوب بوده است.»

به نظر می‌رسد حسین حسینی در فصل جاری افت کرده، در مورد شرایط این بازیکن صحبت می‌کنید؟ بازیکن سابق استقلال در این زمینه می‌گوید: «نداشتن یک رقیب خوب باعث شده تا حسینی در فصل جاری افت کند. حسینی به لحاظ انگیزه رقابت افت کرده و باید مربیان استقلال به فکر رقیب خوب برای او باشند.»

چند روز پیش حسینی و رحمتی در فضای مجازی علیه هم صحبت کردند، نظرتان در این خصوص چیست؟ برومند در این زمینه می‌گوید: «به نفع هیچ‌کدام نیست به خصومت ادامه دهند. از نظر شخصیتی هم برای هیچ کدامشان خوب نیست. من به هر دوی این بازیکنان پیشنهاد می‌دهم که این موضوع را جمع کنند.»

برومند در پایان در خصوص بازی استقلال که باید مقابل ذوب انجام دهد اینطور می‌گوید: «من امیدوارم تا روز بازی با ذوب استقلالی‌ها تمرین خوبی داشته باشند و با حمایت هواداران می‌توانند ذوب را راحت ببرند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد رزم ازما

      اقای حسینی خیلی افت کرده یکی باید به این اقا بگه اگر تو سال گذشته در اوج بودی دلیلش اقای رحمتی بود الانم استقلال به یک دروازه بان شش دانگ نیاز مبرم داره به نظر من که اقای حسینی از استقلال بره و اقای رحمتی برگرده و یک دروازه بان هم بگیره استقلال

      پاسخ ها

      • سهراب شمشیری

        حسینی بارقیب داشته باش حسینی خودش بهترین دروازبان هست فقط این هست که رقیب نداردبی خیال هست چون دریک بازی ده گل بخوررقیب نداره خودش شما یک تیم هست به خاطرهمین افت کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج