جاباما
۹۶۲۸۶۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فعالیت سامانه بارشی از امروز در کشور

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.

صادق ضیائیان گفت: بر اساس نقشه‌های آینده نگری با فعالیت سامانه بارشی امروز (پنجشنبه) در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، سواحل شمالی، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از مرکز، جنوب و به تدریج در شمال شرق بارش پیش بینی می‌شود که بارش در مناطق سردسیر و مرتفع به شکل برف و در مناطق جنوبی با رعد و برق همراه است.

وی با بیان اینکه شدت بارش همراه با احتمال ریزش تگرگ در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و مناطقی از غرب کشور است، گفت: همچنین تا ظهر امروز در استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی با گرد و خاک رخ می‌دهد.

ضیائیان ادامه داد: جمعه این سامانه در شمال شرق کشور موجب بارش برف و باران و در سواحل شرقی دریای خزر موجب بارش پراکنده باران شده و به تدریج از کشور خارج می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از بعد از ظهر شنبه تا اواسط یکشنبه با عبور سامانه به نسبت ضعیف و سریع بارشی، در مناطقی از شمال غرب، غرب و دامنه‌های البرز غربی بارش پراکنده برف و باران روی می‌دهد، گفت: از بعدازظهر دوشنبه با ورود یک سامانه بارشی فعال دیگر در غرب شاهد بارش برف و باران در دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی، مرکز و جنوب غرب کشور خواهیم بود که البته شدت آن بر روی دامنه‌های زاگرس مرکزی و غرب کشور خواهد بود.

وی افزود: از ظهر پنجشنبه تا ظهر جمعه در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در برخی نقاط شرق و جنوب شرق با گرد و خاک همراه خواهد بود و نواحی مرکزی خلیج فارس نیز از بعدازظهر پنجشنبه و روز جمعه مواج است.

ضیائیان در مورد وضعیت هوای تهران نیز با بیان اینکه دمای تهران افزایش می‌یابد، گفت: برای روز پنجشنبه آسمانی ابری همراه با بارش باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود همچنین در روز جمعه آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج