جاباما
۹۶۳۰۸۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

توصیه رهبر انقلاب به مردم درباره نحوه رای دادن

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(جمعه) در اولین دقایق آغاز رای گیری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، رای خود را به صندوق انداختند.

خبرگزاری ایسنا: رهبر معظم انقلاب با حضور در شعبه اخذ رای شماره ۱۱۰ رای خود را برای دو انتخابات به صندوق های رای در حسینیه امام خمینی (ره) انداختند.

توصیه رهبر انقلاب به مردم درباره نحوه رای دادن

گفتنی است، بیش از ۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند. از این تعداد ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار نفر رأی اولی هستند. ۲۰۸ حوزه انتخابیه در کشور وجود دارد. انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان نیز همزمان در تهران، خراسان‌های شمالی و رضوی، قم و فارس برگزار می‌شود.

توصیه رهبر انقلاب به مردم درباره نحوه رای دادن

رهبر انقلاب، صبح امروز پس از رای دادن:

* روز انتخابات روز جشن ملی است‌؛ این جشن را به همه هم‌میهنان عزیز در سراسر کشور تبریک می‌گویم. ثانیاً روز احقاق حق مدنی ملت است. آنها که میخواهند رای دهند و شرکت خود در اداره امور کشور که حق آنهاست را به دست بیاورند. ثالثاً یک تکلیف شرعی است که قبلاً هم اینها را عرض کردیم.

* انتخابات متضمن منافع ملی کشور است هر کس به منافع ملی کشور علاقمند است در انتخابات شرکت کند. توصیه من این است که همه با همت حرکت کنند و بیایند و به اشخاصی که به آن رسیدند رای دهند و این کار را هرچه زودتر انجام دهند. نگذارند برای آخر وقت. این توصیه همیشگی ماست. و بعد هم در هر شهری به تعداد نامزدهای آن شهر رای بدهند.

* مثلاً در تهران اسم ۳۰ نفر را بنویسند این خیلی کمک می کند که ان‌شاالله مجلس مجلس قوی باشد. از خداوند متعال میخواهیم به مردم خیر بدهد و رحمت خود را نازل کند و این انتخابات را مایه خیر و برکت قرار دهد. از شما دوستان رسانه ای که زحمت کشیدید و باز هم زحمت خواهید کشید تشکر می کنم.

توصیه رهبر انقلاب به مردم درباره نحوه رای دادن

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج