جاباما
۹۶۳۱۳۹
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

۴ مربی ایرانی، ۴ بازی و فقط یک امتیاز!

نمایندگان باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان آسیا در هفته دوم ۴ بازی انجام داده‌اند که سر جمع فقط یک امتیاز گرفته‌اند! این در حالی است که سرمربیان هر ۴ نماینده فوتبال کشورمان در این رقابت‌ها ایرانی هستند.

خبرورزشی: دوشنبه گذشته و در آغاز هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا دو نماینده از کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند؛ شهرخودرو و استقلال تیم‌هایی بودند که به میدان رفتند و در کمال تأسف هر دو تیم تن به شکست دادند. شهرخودرو دومین شکست متوالی خود را تجربه کرد و استقلال هم بعد از ناکامی در کسب پیروزی مقابل تیم گمنام عراقی اولین باخت خود در این فصل لیگ قهرمانان را متحمل شد.

تیم شهرخودرو که برای نخستین بار حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند در ۲ دیدار ابتدایی خود شروع مطلوبی نداشته و شکست خورده است. شهرخودرو در دومین دیدار خود به مصاف پاختاکور ازبکستان رفت که در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر باخت سنگینی را تجربه کرد.

سرمربی این تیم مجتبی سرآسیابی است که اولین تجربه سرمربیگری خود را در شهرخودرو و آسیا تجربه می‌کند!
استقلال در دومین دیدار خود مقابل الاهلی عربستان قرار گرفت که این دیدار به میزبانی حریف عربستانی در کشور کویت برگزار شد. حکایت استقلال با شهرخودرو متفاوت بود.

آبی‌ها یک تیم کامل مصدوم و غایب داشتند که می‌توان به شیخ دیاباته، مهدی قائدی، فرشید اسماعیلی، علی کریمی، فرشید باقری، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، میلیچ و... اشاره کرد. با این وجود تیم نصفه و نیمه فرهاد مجیدی نسبتاً عملکرد خوبی داشت و اگر اشتباه داوری نبود می‌توانست حداقل با یک امتیاز زمین را ترک کند.
سه‌شنبه، اما دو سرمربی معروف فوتبال ایران هم نتوانستند مقابل حریفان خود برنده شوند. امیرقلعه‌نویی که کی‌روش استنلی ستاره خط حمله تیمش، محمد ایرانپوریان، عزت پورقاز و جورج ولژیانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت با شکست سنگین ۳ بر صفر برابر السد کشور قطر را ترک کرد. سپاهان اصفهان در حالی در قطر شکست خورد که هفته اول موفق شده بود با نتیجه ۴ بر صفر العین امارات را ببرد. همچنین پرسپولیس نماینده اول ایران در لیگ قهرمانان آسیا پس از باخت ۲ بر صفر مقابل الدحیل قطر در امارات هم برابر شارجه نزول کرده تن به تساوی ۲-۲ داد.

یحیی گل‌محمدی که خیلی‌ها قبل از امیر قلعه‌نویی او را گزینه اول سرمربیگری تیم ملی ایران می‌دانستند هنوز نتوانسته پرسپولیس را به دوران برانکو برگرداند و نتایج قابل قبولی کسب نکرده است. با یک حساب سرانگشتی متوجه می‌شوید نمایندگان باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان آسیا در هفته دوم ۴ بازی انجام داده‌اند که سر جمع فقط یک امتیاز گرفته‌اند! این در حالی است که سرمربیان هر ۴ نماینده فوتبال کشورمان در این رقابت‌ها ایرانی هستند.
مخلص کلام؛ آقایانی که اصرار به انتخاب سرمربی ایرانی برای تیم ملی بزرگسالان و جانشینی کارلوس کی‌روش داشتند حالا با دقت نتایج ۴ نماینده کشورمان را از نظر بگذرانند. لطفاً و حتماً!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید جهان

      حتی تیم پرسپولیس مانند زمان کالدرون هم الان نیست ضعیفتر شده است

    • بدون نام

      بخدا مربی ایرانی بدرد تیم نمیخوره به کی بگیم

    • بدون نام

      بخدا مربی ایرانی بدرد تیم نمیخوره به کی بگیم

    • بدون نام

      بخدا مربی ایرانی بدرد تیم ملی ایران نمیخوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج