جاباما
۹۶۳۱۴
۱ نظر
۵۰۲۱
۱ نظر
۵۰۲۱
پ

فقط ادعا می‌کنیم که داوران‌مان بین‌المللی هستند

معروف: اگر فحش دادم به زبان آذری بود!

کاپیتان تیم والیبال متین ورامین گفت: در دیدار برابر میزان از الفاظ رکیک استفاده نکردم، اگر هم فحشی دادم به زبان آذری بود و کسی متوجه آن نمی‌شد!

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم والیبال متین ورامین گفت: در دیدار برابر میزان از الفاظ رکیک استفاده نکردم، اگر هم فحشی دادم به زبان آذری بود و کسی متوجه آن نمی‌شد!

سعید معروف پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش برابر میزان خراسان در نشست خبری حاضر شد و در مورد این موضوع اظهار داشت: هر ۴ تیم حاضر در مرحله نیمه‌نهایی ۲۵ درصد شانس برای رسیدن به قهرمانی دارند و هیچ تیمی از امتیاز یا برتری خاصی برخوردار نیست. فشار زیادی روی تیم ما است که بازیکنان باتجربه وظیفه دارند این فشار را کاهش دهند.

وی در مورد شرایط قضاوت داور در این مسابقه خاطرنشان کرد: داوری خوب نبود اما این به آن معنا نیست که به نفع تیم خاصی سوت زده باشد و یا تمایلی به برد متین داشته باشد. من فکر می‌کنم عامل مهم در ضعف داوری‌ها مدیریت است که داوران ایران اصلاً مدیریت را بلد نیستند.

کاپیتان تیم والیبال متین ورامین ادامه داد: ادعا می کنیم که داورانمان بین‌المللی هستند اما در واقعیت بسیار ضعیف عمل می‌کنند. این موضوع را تأیید می‌کنم که تیم‌ها در این بازی اسیر اشتباهات داوری شدند اما باید بگویم ما حاصل زحمات خود را گرفتیم و پیروز شدیم.

معروف در پاسخ به این سوال که چرا در برخی از صحنه‌ها الفاظ رکیکی را بیان می‌کرد، تصریح کرد: من الفاظ رکیکی به کار نبردم و بیشتر به زبان آذری صحبت می‌کردم. اگر هم فحاشی کرده باشم به زبان آذری بوده و کسی متوجه آن نمی‌شد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Helen

      خخخخ!الان مثلا کارخوبی کردی که فحشات آذری بوده؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج