جاباما
۹۶۳۲۰۲
۵۱ نظر
۵۷۲۱
۵۱ نظر
۵۷۲۱
پ

تجربه یک کاربر؛ چرا از اینترنت ثابت ایرانسل استفاده نمی‌کنم؟

در متن زیر تجربه یک کاربر درباره استفاده از اینترنت ثابت ایرانسل را بخوانید.

برترین‌ها: در متن زیر تجربه یک کاربر درباره استفاده از اینترنت ثابت ایرانسل را بخوانید.

سلام. من م.ص هستم از کاربران سایت برترین ها. قصد دارم در این یادداشت تجربه تلخ و ناراحت کننده استفاده از خدمات اینترنت ثابت ایرانسل را با شما به اشتراک بگذارم که چند روز تمام من زمان و انرژی را اتلاف و امور کاری و شخصی من را دچار اخلال کرده است.

چه شد که مجبور به انتخاب ایرانسل شدم؟

تلفن منزل من، به دلیل اختلال در سیم کشی مخابرات قطع شد و من مجبور شدم به خاطر فوریت همیشگی استفاده از اینترنت، سریعاً یک سرویس اینترنت ثابت دیگر جور کنم. چند گزینه در بازار وجود داشت که من به دلیل دسترسی نزدیک تر، همان روز اینترنت ثابت ایرانسل را انتخاب کردم و از یکی از نمایندگی های نزدیک محل کار نسبت به خرید مودم و بسته اولیه اینترنت کردم، مودمی که فقط با سیم کارت ایرانسل کار میکرد ولاغیر. کاری ندارم که با قیمت مشابه همین مودم میشد از بازار مودمی خریداری کرد که هم با اینترنت ایرانسل و هم با سیم کارت های دیگر کار کند. اما خب، این اولین اشتباه من بود که به دلیل فوریت مرتکب آن شدم. نمایندگی محترم ایرانسل، با حسن نیت، بعد از چک کردن محل سکونت اعلام کرد که کیفیت اینترنت در محل زندگی من خیلی خوب است و می توانم با خیال راحت نسبت به خرید اقدام کنم.

تجربه کار با اینترنت

من در طی دو سال اخیر از یک سرویس عادی ADSL مخابرات استفاده میکردم و سرعت معقولی داشت. اولین شوک استفاده از ایرانسل، سرعت پایین اینترنت ثابت ایرانسل علی الخصوص در ارتباط با سایت های خارجی و شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام بود! باورم نمیشد که برای دیدن اینستاگرام تقریباً بدون استثنا باید مرتباً منتظر لود شدن باشم! اساساً مفهوم سرعت برای سایت های خارجی (هر سایتی که سرور آن بیرون از ایران بود) معادل با کندی بود. در هر حال من با این مساله باید کنار می آمدم تا سیم کشی مخابرات درست شود.

در نهایت بعد از اتمام بسته اولیه اینترنت، تصمیم گرفتم برای اینکه از ریز مصرف روزانه اینترنت آتی خود بی خبر بودم، بسته اینترنت نامحدود خریداری کنم و در پایان دوره، بعد از مرور ریز مصرف، نسبت به خرید بسته مناسب اقدام کنم و این شروع تمام مشکلات بود! بسته اینترنت نامحدود فقط اسمش نامحدود بود و کندی در این بسته بی داد میکرد. تقریباً هر تست مقایسه ای روی اینترنت (و نه شبکه ملی اطلاعات) گرفتم، اینترنت نامحدود بازی را به اینترنت های رقیب (موبایل خود ایرانسل، اپراتورهای دیگر، وای فای های شرکت های دیگر) واگذار کرد!

تمام شدن بسته اینترنت نامحدود و شروع مشکلات بزرگتر

بسته یکماهه اینترنت نامحدود من تمام شد و چشمتان روز بد نبیند! اولین کار این بود که ببینم چقدر مصرف داشته ام تا نسبت به خرید بسته جدید متناسب با مصرفم اقدام کنم. ایرانسل در این مورد هیچ کمکی به شما نمی کند! با پشتیبانی تماس گرفتم و گفتند شما فقط مصرف بسته های فعالتان را می توانید ببینید و متاسفانه کمکی در این زمینه نمیتوانیم بکنیم! بسته ای که تمام شده، تمام شده!

در بسته های فعال هم، ریز مصرف روزانه را نمی بینید! کل مصرف تا آن روز را می بینید! چیزی که شما در ساده ترین سرویس های ADSL کشور هم امروز در داشبورد خود می توانید مشاهده کنید، در اصطلاحاً بزرگترین اپراتور داده کشور نخواهید داشت! از این ماجرا هم گذشتیم و شب به منزل آمدم و تصمیم گرفتم بزرگترین بسته حجمی ماهانه را انتخاب کنم تا بلکه سرعتش بهتر باشد. اولین نکته ای که متوجه شدم این بود که اگر اینترنت شما تمام شود، باید خداوند یاریگر شما باشد تا بتوانید با همان مودم ایرانسل به سایت ایرانسل وارد شوید و سپس لاگین کنید! به شدت کند و طاقت فرسا!

این موضوع را در روزهای بعد بارها امتحان کردم و دیدم واقعاً مشکل از ایرانسل است. از این هم بگذریم. با اینترنت موبایلم وارد سایت شدم و بسته ای را خریداری کردم و پس از پرداخت به سایت ایرانسل برگشتم و رسید صادر شد. اما بعد که مودم را خاموش و روشن کردم تا از اینترنت استفاده کنم، دیدم اینترنتی وجود ندارد! با پشتیبانی تماس گرفتم، گفتند وضعیت بسته شما نامعلوم است و فعلاً بسته فعالی ندارید و تا ۲۴ یا حداکثر ۴۸ ساعت وضعیت مشخص می شود و حداکثر تا ۷۲ ساعت یا فعال می شود و یا پول به حساب شما برگردانده می شود! گفتم، من بدون اینترنت کسب و کارم متوقف می شود و چه کار دیگری می شود کرد و ... که گفتند هیچی و عرض کردیم که باید منتظر بمانید. گفتم نیاز من به اینترنت مبرم است، پشتیبانی ناراحت شد که من حرف نمی فهمم و در نهایت هم پشتیبانی که احتمالاً از نرم افزارهای آماده ای استفاده میکرد، به مکالمه پایان داد و از چت خارج شد!

با یک پشتیبان دیگر تماس گرفتم و موضوع را توضیح دادم. این پشتیبان پس از پرسیدن برخی از اطلاعات من اعلام کرد با وجود ثبت ایمیل و تمام مشخصات من در سیستم، سیستم ورود با ایمیل ایرانسل مشکل دارد و فعلاً کاری نمی توانید انجام دهید! امروز چند روز از آن ماجرا میگذرد و هنوز من به دلیل اشکال در سیستم ورود با ایمیل (ارسال بسیار دیرهنگام ایمیل و قادر نبودن به ورود به حساب کاربری)، نتوانسته ام وارد حساب کاربری اینترنت ثابت خود شوم تا نسبت به تمدید اقدام کنم. در نهایت با گرفتن چند روزه ی وقت و انرژی و حوصله من، ایرانسل نه تنها کار ما را راه ننداخت، بلکه تصویری زشتی از نام تجاری خود را برای یک کاربر حرفه ای اینترنت به رخ کشید.

مرور اشکالات اینترنت ایرانسل

من در طی تجربه کمتر از دو ماهه خود با اینترنت با دیدن این اشتباهات بزرگ، واقعاً متعجب شدم که چطور ممکن است یک شرکتی خود را بزرگترین اپراتور داده کشور بخواند اما از کوچکترین اپراتورهای اینترنت کشور نیز، خدمات ضعیف تری ارائه کند؟ در پایان اشکالات مهم اینترنت ثابت ایرانسل را مرور می کنم و کاربران را به همین دلایل دعوت به عدم استفاده از این سرویس می کنم:

یک) سرویس اینترنت ثابت ایرانسل و به طور خاص اینترنت ثابت نامحدود، واقعاً برای مرور کردن سایت های خارجی سرعت پایینی دارد (از روز اول و نه بعد از رد کردن مصرف به اصطلاح منصفانه). اگر سرعت برایتان اهمیت بالایی دارد، این اینترنت مناسب شما نیست.

دو) اگر اینترنت ثابت تان به پایان برسد، روزگارتان سیاه است! شانسی برای ورود به حساب کاربری خود ندارید و پشتیبانی هم کمکی به شما در این مورد نمیکند! روی منوهای مختلف که می زنید (حساب کاربری مثلا) وارد صفحات نامشخص و نامفهومی می شوید که اثری از حساب کاربری در آن نیست و فقط شما را سرگردان در سایت می چرخاند!

سه) سایت ایرانسل به شدت مشکل تجربه کاربری دارد. در هر گوشه از سایت می خواهد به زور اپلیکیشن ایرانسل من را روی گوشی مردم نصب کند. اپلیکیشنی که دو سال پیش آن مشکل بزرگ در نقض حریم خصوصی کاربر از آن سر زد و با توجیهات عجیبی همراه شد که عذر بدتر از گناه بود و من پس از آن دیگر هرگز از آن اپلیکیشن استفاده نکردم! اما واقعاً ایرانسل وسط هر کاری روی سایتش، به نوعی این اپلیکیشن را می خواهد به کاربران تحمیل کند. به جای این تلاش های سردرگم کننده (برای کاربران)، برای افزایش سهم بازار فروش مستقیم اپلیکیشن ایرانسل من از شارژ، کاش رویه ورود به حساب کاربری اینترنت ثابت و ارائه خدمات را تسهیل میکرد تا کاربران (مشتریان) فعلی خود را خوشحال تر کند!

چهار) پشتیبانی ایرانسل ضعف دارد. وقتی وارد گفتگو (چت) با پشتیبانی ایرانسل می شوید، مشابه با شرکت های خصوصی نام کوچک پشتیبان نوشته می شود و مکالمه با ادبیات آماده سیستمی که محترمانه و زیباست شروع می شود. اما در خلال پشتیبانی متوجه می شوید که چقدر رویه پشتیبانی شبیه به سازمان های دولتی که در نهایت خودتان باید به نوعی گلیم خودتان را از آب بیرون بکشید!

پنج) ایرانسل هیچ حسی از اپراتور داده بودن ندارد! امروز اینترنت مثل برق می ماند، اگر نباشد زندگی بسیاری از ما (همچون من) مختل می شود. گفتن این جمله که طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده وضعیت مشخص خواهد شد، بیانگر بی تدبیری در شناخت نیازهای کاربران در این زمینه است.

شش) نگاه ایرانسل به فروش مودم های ۴G و امثالهم در نمایندگی ها نباید سود از فروش مودم باشد! در بسیاری از نقاط دنیا گوشی های همراه و مودم ها با تسهیلات به کاربران داده می شود تا کاربران تشویق به استفاده از اینترنت آن اپراتور شوند و در میان مدت و بلند مدت سود اپراتور حاصل شود! شاید ایرانسل می داند که کیفیت سرویس بالایی ندارد و سعی می کند در فروش مودم ها نیز، به سود فکر کند.

هفت) من مشکل را در تویئتر هم گفتم. روابط عمومی ایرانسل (اگر واقعاً اکانت ایرانسل باشد)، زیر توئیت من جواب داد! گفت نام و کد ملی و ... را دایرکت کنید برای ما! گفتم این شماره مودم من است، اگر واقعاً روابط عمومی ایرانسل هستید، من همه مشخصات و گفتگوهایم در سیستم شما ثبت و ضبط شده است. یعنی ایرانسل به اطلاعات مشتریان خودش هم دسترسی ندارد؟ نمی تواند متوجه شود یک مودم با این شماره، متعلق به کیست و چه گفتگوهایی داشته است؟! توجه شما را به کوچک ترین استارت آپ های کشور جلب می کنم که حتی آنها هم، اطلاعات مدون تری از مشتریان خود نگهداری می کنند.

در پایان آرزو می کنم، نه ایرانسل بلکه هر شرکت ایرانی، با درک بازار بزرگ کشور، همواره به ارائه خدمات بهتر بیاندیشد و صبر نکند تا بعد از وقوع این مشکلات تیم های روابط عمومی آن دوان دوان به دنبال حل مقطعی مسائل بروند و باز هم چیزی در زیرساخت ارائه خدمات این شرکت ها تغییر نکند. با اینکه سال هاست، اینترنت گوشی موبایلم ایرانسل بوده است (و نه شماره تماسم)، اما به دلیل مشکلات پیش آمده که زیرساختی ست و نه مقطعی، فعلاً تا اطلاع ثانوی، من از خدمات ایرانسل استفاده نخواهم کرد و همان اپراتور شماره تلفنم را جایگزین خواهم کرد. موفق باشید.

اطلاعات این کاربر جهت پیگیری نزد برترین‌هاست. ضمن آنکه حق درج توضیحات و پاسخ به این موضوع برای شرکت ایرانسل محفوظ است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد خوش سیما

      منم اینترنت ثابت ایرانسل رو استفاده کردم. سرعت فوقالعاده داره و میتونی همه جا که پوشش هست ازش استفاده کنی. من که راضیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قشنگ کارمند ایرانسلیا :))))

    • بدون نام

      عدم بازرسی و شفافیت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من دو ساله مودم ایرانسل دارم ،هم از سرعتش راضی هستم هم از مبلغ پرداختی در بسته ها وسر سال هم بسته ام تمدید میشه وهیچ مشڪلی هم ندارم

      • بدون نام

        احتمالا اونی که این متن رو نوشته از کارمندان همراه اول بوده
        چون من در همدان هستم ،واز کیفیت ،سرعت و خرید بسته ایرانسل کاملا راضی هستم،البته ممکنه بعضی از سایتها هم به خاطر تبلیغ وپول وخراب ڪردن وجه یک اپراتور همچین متنهائی رو بنویسند
        به قول قدیمی ها پول قبله رو برمیگردونه ،این که مودم ایرانسله

    • بدون نام

      منم داشتم کلا بی خیالش شدم گذاشتم داخل کمد حیف پول

    • علی

      اصلا اینطور نیست من هم اینترنت همراه ایرانسل و هم ثابت ایرانسل را دارم که سگش شرافت داره به بقیه اینترنتا چه از نظر کیفیت چه از نظر کمیت و قیمت و چه از نظر قیمت

    • بدون نام

      کاش ماهم خط تلفن داشتیم تا مجبور ب استفاده از بسته های گرون نصف روزانه نصف شبانه ایرانسل نمیشدیم چندبارم اقدام کردیم ولی مخابرات بزور فیبر نوری میدن اونم از یک میلیون به بالا که اگه اینترنت بخری تلفنم داری والا هیچی تلفنم بلااستفادست.

    • رضا

      دوستان واقعاً بهترین اپراتور برای استفاده اینترنت در منزل کدومه راهنمایی کنید لطفاً

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم سوالم همینه، اینترنت چی استفاده کنیم؟

      • رزقرمز

        شرکت شاتل عالیه٬هم سرعت داره هم قیمتهاش مناسبه وهم جشنواره های مختلف باتخیف های مناسب میزاره ماکه چندساله شاتل داریم چندتاخانواده خیلی راضی هستیم

    • بدون نام

      خدا رو شکر بیانات گهر بارعاری از سو نیت شما به آخر رسید.نفهمیدیم.پیشنهاد استفاده چی را دادید...

    • بدون نام

      من دوسال دارم استفاده میکنم ولی هیچکدوم از این مشکلات شما رو ندارم.خیلیم راضیم.به راحتی میشه بسته خرید.وقتیم تموم میشه راحتر از اون میشه شارڗش کرد.تنها عیبی که من دیدم که تو بقیه اپراتورهام هست بسته ها سریعتر تموم میشه نسبت به قبل.
      دلیل اینهمه سیاه نمایی رو متوجه نمیشم!!!؟؟؟

    • alireza mortazavi

      اگر شفافیت در امور بالا رود بسیاری از مشکلات کمتر خواهد شد.فقط متاسفانه معنای شفافیت و معجزه آن با فرهنگ جاری کشور تناسبی ندارد.

    • بدون نام

      از اولم انتخابت اشتباه بوده. الان فهمیدی ایرانسل بدرد نمیخوره؟

    • بدون نام

      اولا که مطلب خوبی بود ضعفاشونو گفتید فقط بیاید ضعفای رایتل یا همراه اولم بگید که اگه نگید انگار قصدی داشتید برای تخریب.که البته خداییش این ضعفا فقط مختص ایرانسل نیست بقیه اپراتورام کم و بیش دارن این داستانارو

    • وحید

      من خودم یکساله از اینترنت ثابت ایرانسل td-lte استفاده میکنم ،انصافا بد نیست ! سرعتش نمیگم عالیه چون منطقه ی ما انتن دهیش ضعیفه یکمقدار تو‌نقشه ی سایتشونم دقیقا مشخصه! ولی تنها ایرادش یکمقدار قیمت تعرفه هاشه ، که گرونتره نسبت به adsl ، ولی چون دسترسی به تلفن نداریم مجبوریم ، اما در کل بد نیست اگر قیمت تعرفه ها مناسب باشه راضی کنندس ، این دوستمونم نظر داده خیلی بی رحمانه نوشته!! اما کندی یکمقدار تو اینستاگرام هست که چند ماهه بعد قطعی اینترنت کلی کشور اتفاق افتاد هنوز هست! فکر کنم اونم دلیل دیگه ای شاید داشته باشه

    • بدون نام

      در هر چیزی وه انحصار و رانت وجود داشته باشه نتیجه همین میشه ، فقط و فقط بازار رقابتی سالم هست که میتونه همه مشکلات را رفع کنه ، این شرکت ها اصلا انگیزه ای برای اصلاح مشکلات ندارند چون میدونند مشتری ها مجبورند از بین گزینه های محدود موجود استفاده کنند که همه با همن

    • بدون نام

      چه جالب که نظر مخالف من ثبت نشد!!!؟
      متاسفم واستون.من دو سال استفاده میکنم به خیییلیم راضین.دلیل اینهمه سیاه نمایی رو نمیفهمم.
      اینبارم اگه نظرم ثبت نشه کاملا مشخص دارین تبلیغات منفی میکنین.از برترین هام خیلی وقته استفاده میکنم واسه عجیب بود این حرکتتون.اعتبار خودتون بردین زیر سوال

    • سعادت

      ممنون که اطلاع دادید
      میخاستم بخرم تجدید نظر کددم

    • بدون نام

      افتضاحه سرعتش

    • بدون نام

      ایرانسل خیلی وقته داغونه

    • بدون نام

      فقط نظرایی که دوست دارین میزارین.واقعا که فک نمیکردم تا این حد داغون باشین!!!!!؟

    • بانام

      منم از دست ایرانسل به سمت همراه اول فرار کردم. همراه اول خیلی بهتره

    • بدون نام

      من اینترنت ثابتش رو استفاده نکردم ولی پشتیبانی آنلاینشون برای کار های دیگه افتضاح بود اولش یه سری متن های آماده شده مودبانه میفرستن ولی اونجا که باید کارت رو راه بندازن فقط میگن نمیشه و شما نمیفهمید و آخرش هم با یه پیام آماده شده کلا قطع میکنن

      پاسخ ها

      • شاهرخ

        آي پِي گوشي تان رادر گوگل سرچ كنيد متوجه خواهيد .
        شد چگونه اعتبار بسته تمام ميشود.
        تعجب نكنيد

    • ادی

      موافقم.. اینترنت ایرانسل چه مودمش چه خود گوشیش.. داغونن.. خودم خیلی تجربه دارم در این مورد.. ایرانسل اصلانم اپراتور بزرگ دیتای کشور نیس چون معلومه این لقب رو فقط با پول خریده. و چیزی که در عمل میبینیم.. یه چیزی تو مایه های کوچکترین و بدترین اپراتور یک ناحیه هم نیس چه برسه کشور

    • بدون نام

      کیفیت اینترنت از همه مشکل داره، منم شاتل دارم که سالهاس جایزه بهترین ارائه دهنده سرویس رو کسب میکنه ولی سرعتش مدت‌هاست افتضاح شده، بعدم که تماس میگیریم میگن سراسریه و مشکل خارج از شبکه‌ی شاتل هست

    • بدون نام

      کاری به خوب یا بد بودنه اینترنت ایرانسل ندارم اما مشخصه که این مطلبو برترینها ازخودش نوشته و اون کاربر فرضی خوده برترینهاست، که در اینصورت اوج عقده و حقارت شمارو نشون میده. میشه به شما فقط خندید

    • بدون نام

      منم خیلی ناراضی هستم هم سرعتش خیلی پایینه هم چند بار با اینکه بسته اینترنت داشتم ولی تا یک هفته به اینترنت وصل نمیشد

    • امیردینارزی

      متاسفانه عین مشکل برای بنده پیش آمد مجبورشدم انترنت ثابت با دستگاه ایرانسل وسیمکارت خوربگیرم یعنی سرعت نتش از ۲جی پایین تربودمجبورشدم دستگاه روبه زیرقیمت بازاربفروشم ضرری بهم خوردوحشتناک متاسفم

    • خسرو کندازی

      با سلام
      دوست عزیز بنده هم از اینترنت شاتل استفاده میکنم. متاسفانه مشکلات فراوانی با این شرکت دارم. نهایت به من اعلام کردن که از تلفن ثابت استفاده نکن. لب تاب رو وشن نکن. یا اینترنت رو خاموش کن. نهایت سرعت هم ۶ مگ میتونی داشته باشی.
      زمان ثبت نام میگفتن منزل شما مشکل نداره و حداکثر سرعت رو پوشش میده

    • فرهاد

      با تشکر از بهترینها و انتشار این مقاله و درد دل این هموطن خوبمان واقعا ستودنی و بینظیر و قابل تامل.ممنون و با آرزوی سربلندی و موفقیت شما عزیزان.

      پاسخ ها

      • رای دادن افتخار است

        اینترنت همراه اول چنان کند و مدام قطع و وصل میشود که نگو
        ولی ایرانسل اینترنت قوی و آماده ای دارد که به درد ادم‌ایرانی نمی خورد
        او همراه اول را انتخاب کرد که هنگام قطع و وصل کمی ایتراحت‌کند

      • رای دادن افتخار است

        خخخخخخخخخخخ
        راست میگه از اینترنت همراه اول استفاده کنید
        اینترنت همراه اول تا بیاید یک فیلم را دانلود کند تمام هنر مندان آن فیلم یا پیر شدن و یا از دنیا رفتن.

    • ناشناس

      متاسفانه منم از سر اجبار و ناچاری از مودم های اینترنت ثابت ایرانسل استفاده می کنم دائماً با مشکلات مختلفی درگیرم کندی سرعت اینترنت قطع شدن گاه و بیگاه اینترنت منصفانه نبودن حجم اینترنت کیفیت اینترنت و سرانجام قیمت بسته های اینترنت..

    • شاپورخسروی پور

      دوست عزیز بنده سالها چنین مشکلی با اینترنت ایرانسل نداشتم .از ماه گذشته با کندی شدید سرعت اختلال در شارژ از حساب کاربری و مشکل ورود به اکانت و از همه بدتر پشتیبانی بصورت چت بدون کمک مفید یا راه حل روبرو شدم حتی اختلال در عملکرد ایرانسل من بنظر ایرانسل در سراشیبی کاهش شدید محبوبیت قرار گرفته است .مگر فورا در صدد بازیابی جایگاه خود و رفع فوری اختلال ملال انگیز بیفتد و الا با افت شدید .........مواجه میشود

    • بدون نام

      با سلام.. من هم همین بلا بسرم آمده ولی مجبور م استفاده کنم چونکه منطقه ما تلفن ثابت نداریم نت انقدرضیعفه فقط اخبار می توانم باز کنم روز اول خیلی عالی بود بعداز چندروز سرعتش لاکپشتی شد. درحال حاضر از نت همراه اول گوشی استفاده میکم

    • هادی قره داغی

      درسته

    • محمود

      منم چند سالی هست که از اینترنت ثابت ایرانسل استفاده میکنم کلا سرعت خوبی نداره و همچنین خدمان دهی خوبی نداره ولی تا جایی ک من نسبت بهش بی خیالم و اکثرا از اینترنت موبایلم استفاده میکنم هر از گاهی که اینترنت ثابت ایرانسل رو شارژ میکنم چند روز بعد پیام میاد که شارژت تموم شده در حالی که واقعا من اینقدر استفاده نکردم و کسی دیگه ای هم نیست استفاده کنه در کل حرص منم خیلی در اورده

    • بدون نام

      دیگه چه خبره این همه مشکل من هم ایرانسل استفاده میکنم مشکلی ندارم

    • بینام

      ایرانسل خیلی بی کیفیته منم سیمکارتمو فروختم

    • محمد مهدی موسوی

      همشو دروغ گفتی، منم از اینترنت ایرانسل تو مودم استفاده می کنم، هیچ کدوم این مورد ها را هم نداشتم، همه چیش خوبه ، معلومه می خواین ایرانسل را خراب کنید

      پاسخ ها

      • ملیحه

        اره واقعا همه این حرفا دروغه به این دلیل که بنده هم چندین ساله ازسیمکارت ایرانسل +اینترنت همراه استفاده میکنم وهرگز این مشکارو نداشتم وندارم

      • محمد

        دوست عزیز از هر 100 نفر 5 نفر راضی هستن باید 95 نفر راضی می بودن
        منم همین مشکلات رو داشتم اینترنت مخابرات خراب بود نشد روزی 50 بار به مخابرات زنگ نزم بالاخره اینترنت ثابت ایرانسل ر انتخاب کردم فقط روز اول سرعتش خوب بود جالب اینجاست با پشتیبانی تماس میگیری طی 10 ثانیه برام پیام اومد کاربرگرامی چون پاسخی از سوی شما دریافت نشد "بای" اخه اینم شد خدمات پس سازمان نظارت بر اپراتور ها کجاست 1ونیم میلیون به مودم پول دادم اما نه پشتیبانی درست و حساب و و قتی مشکلم را گفتم جواب اومد که تا14 روز بهتون میگیم چیکار کنید؟ قصدتون اذیت ملت هست بگید اینترنت نگیریم تو این اوضاع کرونا بریم روزنامه بخونیم

    • بدون نام

      دقیقا من یه بسته ایرانسل ماهیانه ۱۰گیگ خریدم،،بعد پنج دقیقه که فعال شد وپیامک تاییدش اومد،،،ودربرنامه ایرانسل من هم ثبت شد،،بدون اینکه مصرفی داشته باشم یه روزه تموم شد

    • امیر

      من هم همین مشکل رو دارم با اینترنت ثابت ایرانسل

    • محمدنژاد

      باسلام، من خودم مودم وایمکس ايرانسل داشتم و استفاده میکردم، جند سالی ایران نبودم در بازگشت به ایران خواستم با شارژ وایمکس مجدداً استفاده نمایم که اعلام شد باید در موعد مقرر نسبت به تعویض آن با مودمهای عادی و ثابت دیگر اقدام میکردم و حال دیگر نه نميتوانم از وایمکس استفاده کنم نه حتی تعویض میشود! ضمن اینکه مودم وایمکس من از نوع مودم همراه جیبی بود که هشت سال قبل ۳۵۰ هزار تومان خریده ولی حال باید با مودم ثابت تعویض میکردم!

    • محمد احمدی

      من که از مودم TDELE ایرانسل دارم استفاده میکنم فوق العاده راضی هم هستم.

    • مم

      چونکه انگار دست میکنی تو چاهه مستراب.... یعنی نجسترین مردم آزارترین سیمکارتی که داشتم ایرانسله بلاخص تو تبلیغات واینترنت....

    • رضا

      بنده در اول تابستان ۹۹ از شرکت ایرانسل اینترنت ثابت خریدم در وسط شهر تهران و میدان ارژانتین طبقه چهارم یک ساختمان که کلا هیچ مانعی هم وجود نداره با قطع و وصل به زور سرعت ۷ میده که در تبلیغات میگن ۱ تا ۸۰ و شما هم فرضتون اینکه که حداقل سرعت ۳۰ رو دارین ولی افسوس که کلاهبرداریه و من شکایتم رو پیگیری میکنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج