۹۶۳۲۵۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

سولسشر: مارسیال ۲۰ گل برای ما خواهد زد

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد معتقد است که آنتونی مارسیال به روند خوب گلزنی‌هایش ادامه خواهد داد.

ورزش سه: آنتونی مارسیال روزهای خوبی را در یونایتد پشت سر می‌گذارد. او که چند روز پیش توانسته بود در پیروزی ۰-۲ یونایتد بر چلسی یک گل زیبا با ضربه سر به ثمر برساند، شب گذشته نیز در یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا گل تساوی تیمش را وارد دروازه بروژ کرد.

مارسیال تا به اینجای فصل ۱۴ گل به ثمر رسانده ولی سرمربی نروژی منچستر معتقد است این آمار به ۲۰ گل و حتی بیشتر افزایش خواهد یافت. از فصل ۱۸-۲۰۱۷ که لوکاکو ۲۰ گل برای یونایتد زد، هیچ مهاجمی در این باشگاه نتوانسته از مرز ۲۰ گل عبور کند. مارکوس راشفورد هم ۱۹ گل به ثمر رسانده ولی او فصل را از دست داده است.

سولسشر در تمجید از مارسیال گفت: "معتقدم آنتونی می‌تواند بهتر و بهتر کار کند و ۲۰ گل یا حتی بیشتر برای ما به ثمر برساند. او قطعاً توانایی این کار را دارد. مارسیال از لحاظ فنی کیفیت بالایی دارد و یک تمام‌کننده خوب است. او از موقعیت‌هایش به‌خوبی استفاده می‌کند و حتی می‌تواند یک مهاجم ۹ کاذب باشد. او بیشتر مواقع یک بال است ولی قطعاً به‌عنوان مهاجم نوک هم می‌تواند نمایش خوبی داشته باشد. هرچند برخی مواقع دوست دارم او از لحاظ بدنی شرایط بهتر و قدرتمندتری داشته باشد."

سولسشر ادامه داد: "از عملکرد مارسیال در فصل جاری به وجد آمده‌ام و برخی مواقع از او کارهای غیرمعمول هم خواسته‌ام و او به‌خوبی از عهده آن‌ها برآمده است. خوش‌بینم که او بتواند گل‌های زیادی برای یونایتد به ثمر برساند."

یونایتد دسامبر گذشته در زمین واتفورد با دو گل بازی را واگذار کرد و یکشنبه در اولدترافورد فرصت خوبی برای انتقام دارد. سولسشر اعتقاد دارد با برونو فرناندس و ایگالو، دو خرید زمستانی یونایتد، شرایط حالا متفاوت خواهد شد: "بازی رفت، بازی ناامیدکننده‌ای بود. ما باید در آن بازی پیروز می‌شدیم در حالی که دو گل به واتفورد هدیه دادیم. شانس‌های زیادی در آن بازی از دست رفت و مشخص است که اگر از موقعیت‌هایتان استفاده نکنید، نمی‌توانید پیروز شوید.

معتقدم با برونو فرناندس و ایگالو که تازه به جمع ما اضافه شده‌اند، ما گل‌های بیشتری در ادامه فصل خواهیم زد. گلزنی همان چیزی بود که در بازی رفت، نقطه ضعف ما بود. برابر وستهام، پالاس، برنلی و بورنموث نیز از همین ناحیه ضربه خوردیم. شانس‌هایی داشتیم که استفاده نکردیم. با برونو از حیث گلزنی وارد فاز جدیدی خواهیم شد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج