۹۶۳۳۹۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مصاحبه مفصل ستاره لهستانی با دیلی میل؛

شرط جالبی که کلوپ به لواندوفسکی باخت!

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ مصاحبه مفصلی با نشریه دیلی میل داشته است.

ورزش سه: رابرت لواندوفسکی در سال های اخیر همیشه عملکرد فوق العاده ای در ترکیب دورتموند و در ادامه بایرن مونیخ داشته و همه ساله یکی از بخت های مسلم دریافت جایزه کفش طلا به شمار می آید. این ستاره باتجربه و لهستانی در مصاحبه ای اختصاصی با دیلی میل، از منتفی شدن انتقالش به منچستریونایتد، روزهای خاطره انگیز زیر نظر یورگن کلوپ و تفاوت های این سرمربی با پپ گواردیولا سخن گفته است.

رابرت لواندوفسکی که با تمرکز بالا صحنه های گل هایش برابر رئال مادرید را تماشا می کند، در مورد آن دیدار و زدن چهار گل به این تیم گفت: "من به این بازی بسیار افتخار می کنم. وقتی چنین عملکردی برابر تیمی مانند رئال مادرید ارائه می دهید باعث ایجاد احساس غرور در شما می شود. به یاد دارم که خیلی آماده بودم، خیلی قوی. گل سوم گل مورد علاقه من است. من فقط می خواستم آنچه را می توانم به بهترین وجه انجام دهم؛ گلزنی."

شرط جالبی که کلوپ به لواندوفسکی باخت!

با توجه به درخشش فوق العاده لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در سال های اخیر، شاید لواندوفسکی در این سالها به اندازه کافی مورد ستایش قرار نگرفته است. آمار گلزنی او در حال حاضر 408 گل بوده و می تواند در ادامه نیز افزایش پیدا کند.

لواندوفسکی ستاره ای بسیار فروتن بوده و اگرچه به زبان انگلیسی مصاحبه می کند، اما وقتی جایی در پاسخ دادن مسلط نبود، با چشمک و حالت شوخی در این رابطه گفت: "وقتی راهی لیگ برتر شدم زبان انگلیسی ام نیز بهبود می یابد."

رابرت لواندوفسکی در گذشته چند بار در مسیر انتقال به لیگ برتر قرار گرفته است، اما جدی ترین پیشنهاد شخصا از سوی سر الکس فرگوسن و با تماس این سرمربی مشهور و اسکاتلندی رقم خورده است. لواندوفسکی در این رابطه گفت: "دشوار است بگویم دقیقا چه زمان خیلی به انتقال به لیگ برتر نزدیک شدم زیرا هر سال چنین اتفاقاتی رخ می دهد، اما یک بار فرگوسن با من برای حضور در یونایتد تماس گرفت. آیا دقیق متوجه شدم او چه می گوید؟ بله، خیلی بد نبود.

من بعد از دو سال حضور در دورتموند با او صحبت می کردم. در آن زمان من واقعا به انتقال منچستر یونایتد فکر می کردم. برای یک بازیکن جوان این اتفاق جالبی بود. این یک روز خاص برای من بود. در ادامه با دورتموند در این رابطه صحبت کردم. پاسخ آنها منفی بود و همه چیز تمام شد."

کار کردن زیر نظر یورگن کلوپ یکی از درخشان ترین دوران ورزشی ستاره لهستانی بود. حالا لواندوفسکی خاطرات جالبی از شرط بندی هایش با سرمربی موفق و فعلی لیورپول نقل کرده است.

لواندوفسکی گفت: "ما شرط بستیم که اگر 10 گل بزنم، یورگن 50 یورو به من بدهد. من اولین جلسات تمرین را به خاطر می آورم، من سه یا چهار بار موفق به گلزنی شدم. سپس بعد از پنج، شش یا هفت جلسه تمرینی، من هفت یا هشت بار موفق به گلزنی شدم. بعد از سه ماه؟ من در هر جلسه تمرینی بیشتر از 10 گل می زدم. پس از چند هفته، یورگن کلوپ گفت که دیگر کافیست، این برای من خیلی زیاد است. من نمی توانم دیگر به تو پول پرداخت کنم. این بخشی از ذهنیت من برای تمرکز در تمرین بود که برای من بسیار مفید واقع شد. قبل از اینکه با یورگن آشنا شوم، در رابطه با زبان بدن مشکلات زیادی را تجربه کردم.

او به من می گفت گاهی اوقات نمی داند من عصبانی هستم یا خوشحال. فرقی نمی کرد چه اتفاقی می افتد، زبان بدن من همان بود. او می گفت گاهی اوقات باید عصبانی شوید، بعضی اوقات کارهای شما باید رساتر باشد. من مجبور شدم تغییر کنم و این تغییرات تحت هدایت یورگن رخ داد."

سال اول که لواندوفسکی زیر نظر گواردیولا بازی کرد، 25 بار موفق به گلزنی شد. لواندوفسکی زیر نظر پپ متحول شد و حالا در رابطه با این سرمربی اسپانیایی صحبت کرده است.

"کار کردن زیر نظر پپ گواردیولا؟ همه می توانند از پپ بیاموزند. نه تنها در مورد تاکتیک ها، بلکه این که چگونه تبدیل به بازیکنان بهتری شده، دانستن اینکه چه اتفاقی می افتد، در کدام لحظه باید بدوی و به کدام سمت حرکت کنید. کلوپ و گواردیولا متفاوت هستند، اما اگر از هر دو ترکیب استفاده کنید، این دیگر اوج کمال خواهد بود."

ستاره لهستانی در مورد عملکرد درخشان خود در سال های اخیر گفت: "آنچه شما در تمرینات انجام می دهید بسیار مهم است. در فوتبال امروز، همه در مورد تاکتیک های شما، نحوه حرکت با توپ و بدون توپ چیزهای زیادی می دانند. به همین دلیل است که شما باید سعی کنید چیزی را پیدا کنید که به شما کمک کند.

تمرکز ذهنی باید در سطح بالایی باشد. مغز اطلاعات دریافت می کند (از عملکرد شما قبل از بازی) که اتفاق مهمی در حال رخ دادن است. مهم نیست من شرایطی دارم، زیرا من همیشه می خواهم بهتر شوم.

بنابراین مغز شما مانند دوران مدرسه باید برای تمرکز کردن تمرین کند. من چنین تمریناتی را روی کامپیوتر انجام می دهم. من تمرکز داشته و علاقه ای به دنبال کردن اخبار در موبایلم ندارم. من تلاش خواهم کرد و هرگز بازیکنی نبودم که از چیزی بترسم: نه از خودم و نه از تیمی. من می خواهم بازیکنی باشم که قادر است کاری خاص انجام دهد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج