جاباما
۹۶۳۴۱۰
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

استوکس ۴ بازی غایب باشد، بدهکار هم می‌شود!

آنتونی استوکس یکی از خرید‌های پر‌حرف‌و‌حدیث باشگاه پرسپولیس بود.

فرهیختگان: آنتونی استوکس یکی از خرید‌های پر‌حرف‌و‌حدیث باشگاه پرسپولیس بود. او از یک طرف به‌خاطر جدایی و فسخ یک‌طرفه با تراکتور پرونده‌ای باز در فیفا دارد که می‌تواند نتیجه‌اش محرومیت این بازیکن باشد و از سویی دیگر بی‌انضباطی‌های این بازیکن در تیم‌هایی که حضور داشته، باعث شد تا خیلی‌ها او را خرید مناسبی برای سرخ‌ها ندانند. اصرار پرسپولیسی‌ها به جذب او باعث شد تا این مهاجم ایرلندی بالاخره لباس سرخ را بر تن کند و اتفاقا عملکرد خوبی هم از خود بر جای بگذارد.

پس از دیدار مقابل الشارجه در امارات این بازیکن از کادرفنی تیمش درخواست کرد که یک روز بیشتر در دبی بماند و قرار بر این بود که دیروز به تمرینات تیم اضافه شود که این اتفاق رخ نداد تا حاشیه‌ای جدید برای تیم یحیی ایجاد شود. تلاش کردیم دلیل نیامدن این بازیکن و جرایمی که انتظارش را می‌کشد، بررسی کنیم که حاصل آن را در زیر می‌خوانید.

دلیل مرخصی چه بود؟

ظاهرا استوکس به گل‌محمدی اعلام کرده فرزندش در دوبی به‌سر می‌برد و او می‌خواهد یک روز بیشتر در این شهر بماند تا دیداری تازه کند و یحیی نیز به این شرط که این مرخصی یک روزه باشد با درخواست مهاجم تیمش موافقت کرده است. تصمیمی که البته باعث شده خیلی‌ها به سرمربی پرسپولیس انتقاد کنند چراکه این مهاجم به گفته مربیان پرسپولیس از نظر بدنی از سایرین عقب است و مرخصی رفتن در این شرایط تصمیمی عاقلانه محسوب نمی‌شود. در ادامه عکس‌هایی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد این بازیکن در امارات همه کار می‌کند جز دیدار با فرزندش. عکس‌های او در کلوپ‌های شبانه و همچنین شهر‌گردی با بوکسور معروف به حاشیه‌های این مرخصی دامن زد.

نیامد و به کسی خبر نداد!

با اینکه رسانه‌ها اعلام کردند این بازیکن پنجشنبه‌شب وارد تهران شده تا از دیروز کار خود را با سرخ‌ها آغاز کند، اما در تمرین دیروز خبری از این بازیکن نشد تا یحیی به‌شدت از کوره در برود. نکته جالب درخصوص غیبت این بازیکن در تمرین روز جمعه پرسپولیسی‌ها این بود که استوکس تاخیر در ورود به ایران را به هیچ‌کس خبر نداده بود و اعضای کادرفنی و تیم مدیریتی باشگاه اطلاع نداشتند که چرا این بازیکن به ایران برنگشته است!

یحیی او را به باشگاه سپرد

گل‌محمدی که به‌خاطر مرخصی‌دادن به این بازیکن آن‌هم در شرایطی که او نیاز به تمرینات فشرده برای آماده‌شدن دارد، حسابی مورد انتقاد رسانه‌ها و پیشکسوتان باشگاه قرار گرفته است بعد از غیبت استوکس به سرپرست باشگاه اعلام کرد او را در اختیار باشگاه قرار می‌دهد تا درخصوصش تعیین تکلیف شود.

جریمه‌های سنگین طبق بندهای قرارداد

دیروز یکی از منابع موثق در باشگاه پرسپولیس به «فرهیختگان» گفت که طبق بندهای قرارداد استوکس، این بازیکن به ازای هر روز تاخیر بازگشت از مرخصی با جرایم ۱۰ تا ۱۵‌درصدی مواجه می‌شود که با یک حساب سرانگشتی می‌توان متوجه شد رقم سنگینی خواهد بود. البته این پایان کار نیست و او در‌صورتی‌که هر بازی تیمش را به‌دلایل انضباطی از دست بدهد باید رقم بالایی از قراردادش را به‌عنوان جریمه بپردازد. هرچند رقم دقیق این جریمه اعلام نشده اما شنیده‌ایم که اگر استوکس ۴ بازی پرسپولیس را به‌دلایل انضباطی از دست بدهد، نه‌تنها پولی از پرسپولیس دریافت نمی‌کند، بلکه بدهکار باشگاه هم می‌شود که در نوع خودش جالب است.

سپاهان اولین بازی از دست رفته استوکس؟

با توجه به اینکه استوکس در تمرین جمعه حضور نداشته و کادر فنی هم او را در اختیار باشگاه قرار داده است و البته با توجه به اینکه فردا دیدار سرخ‌ها در اصفهان برگزار می‌شود، باید حدس زد که استوکس دیدار با سپاهان را از دست داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این بازیکن پدر تراکتورو در اورد

      مگه نمیدونستن این بازیکن حاشیه داره...

      چرا جذبش کردن

      .........

    • بدون نام

      بدهکار بشه

    • بدون نام

      بندازینش بیرون این به درد نخورو......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج