۹۶۳۴۱۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

همه به ذوب‌آهن رسیدند به جز ۲ نفر

استقلال طی هفته‌های اخیر با بحران مصدومیت یاران کلیدی و بعضا ستاره‌هایش مواجه بود تا جایی که این معضل در دیدار مقابل الاهلی عربستان، تیم آبی‌پوش ایرانی را وارد یک چالش جدی کرده و دست کادرفنی را حتی برای انتخاب ۱۱ نفر اصلی هم بست.

فرهیختگان: استقلال طی هفته‌های اخیر با بحران مصدومیت یاران کلیدی و بعضا ستاره‌هایش مواجه بود تا جایی که این معضل در دیدار مقابل الاهلی عربستان، تیم آبی‌پوش ایرانی را وارد یک چالش جدی کرده و دست کادرفنی را حتی برای انتخاب ۱۱ نفر اصلی هم بست.

تمام تلاش کادرفنی صرف آن شد تا ۶ مصدوم جدی این تیم یعنی محمد بلبلی، شیخ دیاباته، مهدی قائدی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی و فرشید اسماعیلی که البته سه نفر آخری از مصدومان قدیمی‌تر بودند هرچه سریع‌تر به تمرینات استقلال بازگشته و بتوانند این تیم را همراهی کنند. از این بین غلامی حتی روی نیمکت تیم در دیدار آخر مقابل الاهلی هم نشست ولی تلاش‌ها برای رساندن سایرین برای این دیدار راه به جایی نبرد.

با این حال با نفوذ یک ویروس به اردوی استقلال شرایط را برای کادرفنی این تیم نیز بدتر کرده و هرویه میلیچ، علی کریمی و فرشید باقری هم به جمع مصدومان آبی‌پوشان اضافه شدند تا این‌طور عنوان شود که به همراه داریوش شجاعیان و محسن کریمی، یک تیم ۱۱ نفره مصدومان روی دست فرهاد مجیدی مانده است.

مجیدی یک شبه دستش باز شد

به جز شجاعیان و کریمی که تحت عمل جراحی قرار گرفته و حالا حالاها دور از میادین هستند، روز گذشته و با بازگشت سایر آسیب‌دیده‌ها تمرین استقلال بار دیگر لبخند را به لب‌های فرهاد و کادرفنی این تیم نشاند و باعث شد تا آبی‌ها با اکثریت نفرات خود کارهای تاکتیکی را مرور کنند. از بین ۹ مصدوم و سرماخورده‌ای که استقلال در ترکیبش داشت، به جز شیخ و فرشید باقری، سایرین در تمرین دیروز با آمادگی کامل حاضر شده و تمرین را به صورت جدی دنبال کردند و اتفاقا با حضور این افراد نیز یک تمرین سنگین تاکتیکی در دستور کادرفنی قرار گرفت.

در این بین فرشید باقری که هنوز آثار سرماخوردگی در وی وجود دارد به همراه شیخ دیاباته در این تمرین غایب بودند که البته مشکل باقری جدی نبوده و قرار است از امروز دوباره به ترکیب استقلالی‌ها اضافه شود، هرچند با این وضعیت شانس حضور این هافبک تدافعی برای دیدار با تیم اصفهانی که فردا برگزار می‌شود به کمترین حد خواهد رسید.

شیخ 3 بازی دیگر هم نیست

طبق آخرین اخبار قرار است شیخ دیاباته که بالاخره به تهران بازگشته امروز MRI بدهد تا میزان مصدومیت و زمان باقی‌مانده تا رسیدن به شرایط ایده‌آل این مهاجم مالیایی توسط کادر پزشکی استقلال مشخص شود. با این حال به نظر می‌رسد این بازیکن نیز تا یکی دو هفته آینده به جمع بازیکنان استقلال در تمرینات گروهی تیم اضافه شود. استقلال فردا با ذوب‌آهن بازی می‌کند و پنجشنبه نیز میهمان تیم گل‌گهر سیرجان است و بعد از آن نیز در تاریخ دوازدهم اسفندماه دیدار سوم خود در لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الوحده امارات برگزار خواهد کرد که به این ترتیب باید گفت دیاباته این سه بازی را نیز از دست داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حتما پودر جدید رسیده دسته جمعی زدن توپ توپ آماده بازی

    • شانسپولیس

      ایشالا بلا ب دور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج