جاباما
۹۶۳۴۲۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

رضاوند: صعود آسیایی حتمی است

آرش رضاوند هافبک تیم استقلال مقابل تیم الاهلی یکی از بازیکنان مؤثر آبی‌پوشان بود، بازیکنی که یک پنالتی هم برای تیمش گرفت اما پنالتی‌اش به هدر رفت.

ایران ورزشی: آرش رضاوند هافبک تیم استقلال مقابل تیم الاهلی یکی از بازیکنان مؤثر آبی‌پوشان بود، بازیکنی که یک پنالتی هم برای تیمش گرفت اما پنالتی‌اش به هدر رفت. بازیکنی که حتی توسط سایت سوفا اسپور در تیم منتخب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا هم قرار گرفته است. به بهانه این موارد گپ و گفتی با رضاوند در خصوص شرایط استقلال داشتیم.

چرا استقلالی که همه تیم‌ها را با قدرت شکست می‌داد آن شرایط خوب گذشته را ندارد و به حریفانش راحت امتیاز می‌دهد و آخرین نمونه‌اش هم باخت‌تان به الاهلی عربستان بود؟

من این حرف را اصلاً قبول ندارم که راحت می‌بازیم و امتیاز از دست می‌دهیم. تیم ما تیم برتر میدان مقابل تیم الاهلی بود و نمایش کاملاً برتری را مقابل حریف ارائه داد اما متأسفانه گل سالم‌مان مردود اعلام شد و پنالتی‌مان هم با بدشانسی تبدیل به گل نشد اما بالاخره بعد از باخت چنین حرف‌ها و قضاوت‌هایی می‌شود. همه بازیکنان ما مقابل الاهلی تمام تلاششان را انجام دادند و مطمئن باشید که باخت‌مان در بازی بعد جبران خواهد شد.

چرا در هفته دوم نمایندگان ایران در آسیا عملکرد ضعیفی داشتند و از 12 امتیاز ممکن فقط یک امتیاز گرفتیم؟!

هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده و من اطمینان دارم در هفته‌های بعد نتایج هفته دوم جبران خواهد شد ضمن اینکه هنوز ۴ بازی باقی مانده و با توجه به بازی‌های دور برگشت که تیم ما و سایر تیم‌های ایرانی میزبان هستیم، مطمئن هستم که تیم‌های ایران بیشترین شانس و بهترین نتایج را برای صعود کسب خواهند کرد.

اما با توجه به اینکه با تیم‌های عربستانی همگروهیم، عملاً شانس میزبانی‌مان کمتر می‌شود و یک بازی‌مان در کشور ثالت برگزار می‌شود.

بله این حرفتان را قبول دارم اما شرایط استقلال و پرسپولیس در بازی‌هایی که ما میزبانیم واقعاً فرق می‌کند و حضور پر تعداد هوادارانمان واقعاً تیم‌های حریف‌مان را به دلیل جو به وجود آمده با مشکل مواجه می‌سازد. در بازی‌هایی که در کشور ثالت هم برگزار می‌شود قطعاً تیم ما و پرسپولیس در خارج از کشور هم تماشاگر و هوادار خواهند داشت و از شرایط مناسبی بهره می‌بریم.

برای دیدارهای بعدی‌تان در آسیا چقدر شانس صعود برای استقلال قائلی؟

فعلاً همه حواس‌مان به بازی با ذوب‌آهن معطوف است اما حتماً با تیم خوبی که داریم شانس صعود بالایی داریم و بعد از نمایش خوب مقابل تیم اصفهانی و گل گهر به وقتش در آسیا هم بهترین نمایش ممکن را مقابل الوحده امارات انجام می‌دهیم و شرایط‌مان را در آسیا بهبود می‌بخشیم و خودمان را تبدیل به بخت اول صعود از گروهمان می‌سازیم. صعود استقلال دست خودمان است و با توجه به دیدار رفت و برگشت با الوحده من شانس زیادی را در بازی مقابل این تیم و دیدارهای دیگرمان برای نتیجه‌گیری قائل هستم.

در بازی مقابل الاهلی به نظر داوری بد خیلی اذیت‌تان کرد و از این حیث خیلی ضرر کردید؟

بله، متأسفانه همه دیدند که گل درست ما چگونه توسط کمک داور و بعد از آن داور آفساید اعلام شد و در بازی با الشرطه هم داور وکمک‌هایش در صحنه‌هایی آفسایدهای عجیبی می‌گرفتند که حتی برای تیم میزبان هم عجیب بود و همه می‌مانند که چطور این صحنه‌ها آفساید اعلام شد و گل سالم ما که از وسط زمین زده شد و آفساید گرفته شد برای ما همه چیز را تمام کرد! این مسائل وقتی پیش می‌آید بازیکن به این فکر می‌کند که این اشتباهات سهوی است یا عمدی اما امیدوارم این اشتباهات عمودی نباشد. جدا از این مسأله ما باید این را هم در نظر بگیریم که اگر گل سالم ما مقابل الاهلی مردود اعلام نمی‌شد ما هم با الاهلی الان هم امتیاز بودیم و شانس ما برای صعود بیشتر می‌شد.

حرف آخر؟

مطمئن باشید که استقلال از گروهش صعود می‌کند و شرایطش را در بازی‌های آینده مساعد می‌سازد و هوادارانمان را خوشحال می‌کنیم.

سایت سوفا اسپور هم تو را در تیم منتخب هفته دوم آسیا قرار داده. در این خصوص چه نظری داری؟

به هر حال از این موضوع خوشحالم اما سعی می‌کنم در هر بازی بهترین باشم و در قالب کار تیمی بهترین نمایش را ارائه دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سعود فکر نکنم ولی سقوط صد درصد است!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج