۹۶۳۴۵۴
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

نکیسا: بیرانوند درون دروازه تمرکز ندارد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بیرانوند بعد از قطعی شدن حضور در اروپا، تمرکز خود را از دست داده و شرایط خاصی را سپری می‌کند.

خبرگزاری میزان: نیما نکیسا در ارتباط با عملکرد علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که در سه بازی اخیر مقابل استقلال، الدحیل قطر و الشارجه امارات شش گل دریافت کرد، اظهار داشت: بیرانوند بعد از قطعی شدن حضور در اروپا، تمرکز خود را از دست داده و شرایط خاصی را سپری می‌کند. او بیشتر به این فکر است که سلامتی خود را حفظ کند و آسیب نبیند.

وی در ادامه در خصوص احتمال حضور رادوشویچ به جای بیرانوند درون دروازه پرسپولیس، تصریح کرد: علیرضا یک رقیب جدی روی نیمکت پرسپولیس به نام رادوشویچ دارد که در صورت ادامه نمایش پرنوسان علیرضا، می‌تواند جای او را بگیرد. رادوشویچ هم دروازه‌بان بسیار باکیفیتی است و هم روی پرسپولیس غیرت دارد. او یک پرسپولیسی متعصب است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون آینده پیش‌روی بیرانوند در لیگ بلژیک، افزود: علیرضا از فصل بعد به اروپا می‌رود و امیدوارم در بلژیک موفق باشد. من اولین دروازه‌بان لژیونر ایرانی بودم، اما دچار مشکلات زیادی شدم. در زمانی که در کاوالا یونان بودم یکی از هم‌تیمی‌هایم به کشورم توهین کرد و به دلیل درگیری با او از باشگاه اخراج شدم. بیرانوند هم روزهای مهمی پیش‌رو دارد و باید با مشکلات کنار بیاید.

نکیسا در مورد راه پیش‌روی دروازه‌بانان ایرانی که لژیونر می‌شوند و به اروپا می‌روند، گفت: در زمانی که در پرسپولیس بودم، باشگاه نانت فرانسه من را می‌خواست، اما امیر عابدینی که آن زمان مدیرعامل پرسپولیس بود، مبلغ رضایت‌نامه را بالا برد و نگذاشت به فرانسه بروم. بعد از من، سوشا مکانی و علیرضا حقیقی هم به عنوان دروازه‌بان ایرانی در اروپا لژیونر شدند، اما به نظرم آنها هم به آن‌چه که شایسته‌اش بودند و حق‌شان بود، نرسیدند.

وی در پایان درباره اینکه آیا بیرانوند در لیگ بلژیک موفق خواهد شد یا خیر، خاطرنشان کرد: امیدوارم بیرانوند در اروپا مثل سوشا و حقیقی نشود و به حقش برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامران

      چون مایرو گرفته از بلژیکیا دیگه عرقی هم به ای تیم نداره ...کاش زودتر گورشو گم کنه بره از اولم اضافه کاری بود

    • بدون نام

      یحیی باید شجاع باشه و رادو را درون دروازه بذاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج