۹۶۳۵۲۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

عباسی: برای ارسلان مطهری خیلی خوشحالم

وینگر ذوب آهن در مورد تقابل با استقلال و شرایط خودش صحبت کرد.

خبرگزاری ایلنا: محمدرضا عباسی در خصوص شرایط ذوب آهن در آستانه بازی با استقلال اظهار داشت: شرایط تیم خدا را شکر خیلی خوب است و در هفته‌های اخیر هم کادرفنی به شناخت کافی روی تیم و بازیکنان رسیده و نتایج خوبی هم گرفتیم و از همه نظر آماده بازی حساس مقابل استقلال هستیم و امیدوارم در شرایطی که به ۳ امتیاز این بازی نیاز داریم دست پر به خانه برگردیم.

وی در مورد دشواری تقابل با استقلال در ورزشگاه آزادی گفت: بله قطعاً بازی سختی است و استقلال تیم خوب و با کیفیتی است ولی خب همانطور که گفتم شرایط ما طوری است که به ۳ امتیاز این بازی نیاز داریم و برای برد وارد زمین می‌شویم.

وینگر ذوب آهن در مورد وضعیت خودش هم عنوان کرد: متاسفانه من در هفته پایانی نیم فصل اول دچار مصدومیت شدم و چند هفته کنار تیم نبودم ولی الان چند روزی می‌شود که کارم را دوباره شروع کردم و در تمرینات حضور دارم و مشکلی برای بازی ندارم و اگر کادرفنی صلاح بداند هر چند دقیقه در ترکیب باشم برای موفقیت تیم تلاشم را می‌کنم.

عباسی در مورد اینکه معمولاً در دیدارهای حساس مقابل استقلال و پرسپولیس عملکرد خوبی دارد هم گفت:‌ بله خدا را شکر هم این فصل و هم فصل‌های قبل توانستم عملکرد خوبی در این بازی‌ها داشته باشم و کادرفنی هم از من راضی بودند ولی همانطور که گفتم با توجه به اینکه چند هفته از میادین دور بودم بستگی به تشخیص کادرفنی دارد که در این بازی حضور داشته باشم یا نه.

وی در مورد حضور ارسلان مطهری مقابل ذوب آهن و اینکه آیا موفق به مهار او می‌شوند یا نه، هم توضیح داد: برای ارسلان خوشحالم که بالاخره به خواسته‌اش رسید و پیراهن استقلال را بر تن کرد و در این تیم هم موفق ظاهر شده است. در مورد مهار او باید بگویم استقلال بازیکنان قابل زیادی دارد و اینطور نیست که فقط بخواهیم یک نفر را مهار کنیم و برای کل این تیم برنامه داریم که امیدوارم به خوبی در زمین پیاده شود و نتیجه خوبی کسب کنیم.

وینگر ذوب آهن در مورد کری خواندن برای استقلالی‌ها هم گفت: ما اهل کری خواندن نیستیم و نه من، بلکه کل ذوب آهنی‌ها از چنین فضایی همیشه دوری کردیم و سعی می‌کنیم تمرکزمان روی بازی خودمان باشد.

عباسی در مورد اینکه در این هفته با توجه به تقابل سپاهان - پرسپولیس به نوعی فوتبال تهران و اصفهان برابر هم است و اهمیت بازی دیگر برای آنها هم توضیح داد: بله آن دیدار هم بازی مهمی است ولی نتیجه‌اش زیاد به حال ما فرقی ندارد و تمرکزمان روی بازی خودمان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج