۹۶۳۵۸۱
۶ نظر
۵۰۱۷
۶ نظر
۵۰۱۷
پ

آیت‌الله سبحانی: توصیه‌ها درباره کرونا حجت است

آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید با تاکید ضرورت توجه به هشدار ها و توصیه‌های پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا گفت: توصیه پزشکان و مسئولان بهداشتی و درمانی کشور برای مقابله با کرونا از جمله عدم حضور در اجتماعات برای ما حجت است.

خبرگزاری ایرنا: آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید با تاکید ضرورت توجه به هشدار ها و توصیه‌های پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا گفت: توصیه پزشکان و مسئولان بهداشتی و درمانی کشور برای مقابله با کرونا از جمله عدم حضور در اجتماعات برای ما حجت است.

وی در یک فایل ویدویی در این خصوص افزود: برای مقابله با این بیماری، همه باید به مسئولان پرشکی مراجعه کنند و توصیه آنها از جمله حضور نیافتن در اجتماع ها، برای ما حجت است.

گفتنی است طی چند روز گذشته بسیاری از کارشناسان توصیه کرده اند با توجه به این که برخی شواهد و قرائن نشانگر وضعیت انتشار احتمالی ویروس کرونا در قم است، حضور در کلیه اجتماعات لغو شود و مردم تنها برای کارهای ضروری به محل های عمومی بروند.

این مرجع تقلید، اظهار داشت: به طور قطع در هر پدیده ای که رخ دهد، مصلحتی از جانب خداوند وجود دارد که ما از آن اطلاع نداریم. حالا که این بیماری آماده است اینکه مصلحت چه بوده است، خدا می داند ولی ما باید همیشه متوجه خدا بوده و بدانیم که خداوند منان نسبت به بندگانش همواره رئوف و رحیم است.

وی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم گفت: خداوند محافظانی را برای بشر می فرستد که بشر را از بسیاری از بلایا حفظ می کنند و در این بلا نیز، این حافظان در این شهر و شهرهای دیگر وجود دارد که امیدواریم با با دعا و توسل، خداوند این بلا را رفع کند، کما اینکه در سابق نیز رفع کرده است.

در پی فوت دو بیمار مشکوک به ابتلا به کرونا در قم، قرارگاه پدافند زیستی قم با حضور استاندار و معاون درمان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تشکیل شد و برنامه‌های مختلف برای کنترل و مراقبت‌های لازم صورت گرفته است.

در همین ارتباط مدارس، دانشگاه ها و مراکز حوزه‌های علمیه قم روز پنجشنبه تعطیل اعلام شد همچنین در تازه ترین خبر، تمام مدارس و مراکز علمی و حوزوی قم نیز در امروز شنبه تعطیل شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احسنت .به این میگن تعامل علم و مذهب که تمدن ملی ما نیاز داره بهش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو هم جوگیر نشو دیگه

    • بدون نام

      بله البته چرا قبل از رهپيمايي و انتخابات این حرف رو نزدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تکلیف آقای تبریزیان را ایکاش مشخص میکردند!!!
        حجت شما مرجع محترم وزارت بهداشت است....این آقا که فعلا مفقود شده...لطفا نصیحت اش فرمائید...

    • بدون نام

      افرین بر ایشان ...اما بعد از انتخابات و راهپیمایی؟!

    • فاطمه

      کدوم مصلحت؟ اگر ماهان چینی ها و مسافران تمام کشورها را به چین نمی برد و نمی آورد این اتفاق نمی افتاد.چرا گناه اشتباهاتتون رک گردن مصلحت خدا می اندازین و بعد هم میخواهید تو هر کاری که تخصص ندارین ورود پیدا کنید و کنلر هر راه حلی یه دعا هم باید بخونیم چاشنیش کنید که دستتون تو همه کار بند باشه.سهام دار قبر مردم تا سیاه چالهای آسمون هفتم هیتین.دست بردارین بابا.اصلا چه لزومی داره ایشون در مورد مسائل پزشکی نظر بده.مگه پزشک در مورو شک تو نماز میاد نظر بده تو رسامه.مگه فیزیک دان میاد در مورد غسل و نحوه وضو تو رسانه حرف بزنه.به کار خودت بپرداز.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج