۹۶۳۶۵۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

لواندوفسکی: با کلوپ بر سر گل ۵۰ یورو شرط بستم

مهاجم لهستانی بایرن دنبال قهرمانی اروپا با مونیخی‌هاست و از یورگن کلوپ و پپ گواردیولا خیلی چیزها یاد گرفته است.

خبرگزاری فارس: روبرت لواندوفسکی مصاحبه‌‌ای با گاردین انجام داده که در مورد موارد زیادی صحبت کرده است.

او در این گپ و گفت در مورد پپ گواردیولا و یورگن کلوپ همینطور امکان حضورش در تیم منچستریونایتد حرف زد.

همچنین از رویای خود برای کسب مقام نخست لیگ قهرمانان اروپا با بایرن مونیخ سخن به میان آورد.

*گلزنی به رئال مادرید

فوروارد لهستانی از ۴ گلی که به رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۳ با پیراهن بورسیا دورتموند زد، چنین یاد کرد: وقتی بازیکنی باشید که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید ۴ گل بزنید، مسلم است که این اتفاقی بسیار خاص خواهد بود.چون هیچوقت این اتفاق را از خاطر نمی‌برید.

وی افزود: اگر هم بپرسید کدامیک از آن چهار گل،‌ بهترین بودند، پاسخ می‌دهم گل سوم از نظر من بهترین بود. چون فضای زیادی نداشتم.دیدم که توپ در حال آمدن به سمت من است که په‌په از سمت راست به من نزدیک شد.همینطور دیدم که ژابی آلونسو هم از سمت چپ می‌آید. در آن لحظه روی توانم تمرکز کردم و خیلی فکر نکردم. فقط می‌خواستم همان کاری را بکنم که از من بر می‌آمد.یعنی این که گل بزنم.

*بازی با تمرکز

مهاجم هدف ۳۱ ساله ادامه داد: وقتی شما با تمرکز باشید، کار راحت‌تر می‌شود.در دورتموند ما شرط بستیم که اگر ۱۰ گل زدم،‌ یورگن کلوپ‌،مربی وقت تیم به من ۵۰ یورو بپردازد. وقتی بعد از گذشت چند ماه به ۱۰ گل زده رسیدم، کلوپ رو به من کرد و گفت دیگر کافی است چون مجبور می‌شود مرتب به من پول پرداخت کند.

*آموزش زیر نظر پپ

در ادامه این مصاحبه ستاره لهستانی عنوان کرد زیر نظر پپ گواردیولا (مربی کنونی منچسترسیتی) در بایرن به بازیکنی هوشمند تبدیل شد.

لووی اظهار داشت:وقتی گواردیولا به بایرن آمد، همه فکر می‌کردند تیم بدون مهاجم واقعی بازی می کند.خودم هم فکر می‌کردم که در پستی دیگر باشم اما از او واقعا خیلی چیزها یاد گرفتم.

وی افزود:ما مرتب در مورد تاکتیک تیم صحبت می‌کردیم که هر بار، حرفش جنبه تازگی داشت. حس می‌کردم برایم خیلی خوب است براساس تفکر او بتوانم بازی کنم.

*همکاری با کلوپ

گلزن ۵ سال اخیر باواریایی‌ها در مورد همکاری با کلوپ در دورتموند نیز عنوان کرد:

کلوپ و گواردیولا، مربیانی با سبک‌های متفاوت هستند اما اگر آدم بتواند این دو را با هم ترکیب کند، یک مربی تمام و کمال بوجود می‌آید.

وی تصریح کرد:کلوپ یک انسان فوق‌العاده است.مهم نیست چه حرفی می‌زند. چون به او ایمان پیدا می‌کنید. همه چیز به صورت قلبی ایجاد می‌شود.

*حضور در منچستریونایتد

در ادامه این مصاحبه بلند لواندوفسکی همچنین از این که تا حضور در تیم منچستریونایتد در سال ۲۰۱۲ فاصله چندانی نداشت،‌ صحبت کرد.

او گفت: بعد از ۲ سال حضور در دورتموند با سرآلکس فرگوسن،‌مربی بزرگ و وقت منچستریونایتد صحبت کردم.او در آن زمان مرا می‌خواست. اما باشگاه پاسخ منفی داد.آن هم زمانی که با تماس تلفنی فرگوسن مواجه شدم. چون برای بازیکنی جوان مثل من،‌ این چیزی باورنکردنی بود. آن روز،‌اتفاقی خاص در زندگی من رخ داد.

*شایعه حضور در رئال

لواندوفسکی در گفت‌وگو با گاردین همچنین در مورد شایعه حضورش در تیم رئال مادرید نیز عنوان کرد: حس نمی کنم با ۳۱ سال سن پیر شده‌ام. با تمام تلاشی که اکنون می‌کنم ،‌دنبال این هستم که ۵ تا ۶ سال آینده در اوج بمانم.نمی‌خواهم مهاجمی باشم که ۹۰ دقیقه خودش را پنهان کند و منتظر توپ بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج