جاباما
۹۶۳۷۰۲
۱۴۱ نظر
۵۰۵۳
۱۴۱ نظر
۵۰۵۳
پ

وضعیت تعطیلی مدارس در تهران و شهرستان‌ها

برای مقابله با کرونا مدارس و مراکز آموزش عالی در برخی شهرها تعطیل اعلام شد.

برترین‌ها: برای مقابله با کرونا مدارس و مراکز آموزش عالی در برخی شهرها تعطیل اعلام شد.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد که کلیه مدارس شهر تهران در تمام مقاطع تحصیلی فردا و پس فردا تعطیل هستند.

مسعود ثقفی در گفت‌وگوی تلفنی با شبکه خبر سیما، با اعلام این خبر گفت: علت این تعطیلی آماده شدن مدارس است تا دانش آموزان در روزهای آتی با امنیت وارد مدارس شوند.

وی افزود: اقداماتی چون ضدعفونی و مسائل مرتبط با بهداشت مدرسه انجام می‌شود تا از روزهای بعد اگر شرایط فراهم بود بچه‌ها به مدرسه بروند.

همه مدارس شهرستانهای استان تهران نیز در همه مقاطع تحصیلی فردا و پس فردا تعطیل است.

مدارس و دانشگاه‌های البرز برای پیشگیری از کرونا تعطیل شد

معاون امور عمرانی استانداری البرز از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های البرز در روز یکشبنه چهارم اسفند ماه خبر داد.

علی درویش‌پور گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و توجه به سلامتی دانش آموزان و دانشجویان، فرهنگیان و خانواده‌های محترم و نظر به هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان، تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی و دانشگاهی، مراکز آموزشی علمی آزاد و زبان سراسر استان در روز یکشنبه چهارم اسفندماه ۹۸ در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

تعطیلی مدارس در گیلان

بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گیلان تمامی مراکز آموزشی و علمی استان از فردا تا پایان روز چهارشنبه مورخ هفتم اسفند تعطیل است.

تمامی مراکز آموزشی و علمی اعم از مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه های غیر دولتی، پیش دبستانی‌ها و مهدهای کودک گیلان تعطیل شدند.

براساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، به منظور افزایش آمادگی ها و جلوگیری موثر از گسترش شیوع کرونا ویروس تمامی مراکز آموزشی و علمی اعم از مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه های غیردولتی، پیش دبستانی‌ها و مهدهای کودک گیلان از یکشنبه چهارم اسفند تا پایان روز چهارشنبه هفتم اسفندماه تعطیل است.

کلیه مدارس و دانشگاه های استان مرکزی یک هفته تعطیل شد

رییس علوم پزشکی اراک گفت: براساس تصمیم اخذ شده در جلسه پدافند زیستی استان کلیه مدارس و دانشگاه ها تا آخر هفته تعطیل شد تا بتوانیم سرعت انتشار ویروس را کنترل کنیم.

محمد جمالیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز سه مورد مشکوک جدید ابتلا به کرونا در استان شناسایی شده که باید آزمایشات قطعی آنها انجام شود افزود: به محض اینکه پاسخ تست تاییدی دریافت شود به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

وی از مردم خواست ضمن حفظ آرامش رعایت نکات بهداشتی را جدی بگیرند و افزود: خوشبختانه بیمارانی که در مورد کرونا تحت درمان هستند روند درمانی رو به بهبودی را طی می کنند و جای نگرانی در این خصوص نیست.

جمالیان همچنین از مردم خواست که اطلاعات رسمی را از مراجع ذیصلاح دریافت کنند و افزود: کلیه مراکز سرپایی اراک اعم از کلینیک های ولیعصر، کوثر و امام رضا(ع) ویزیت عفونی را انجام می دهند و مردم می توانند برای ویزیت به این مراکز مراجعه کنند و اگر به بستری نیاز داشته باشند از همان مراکز جهت بستری راهنمایی می شوند.

وی اظهار کرد: از مردم می خواهیم که از حضور در اماکن پر ازدحام خودداری کرده و از حضور در مهمانی هایی که به صورت دسته جمعی برگزار می شود بکاهند تا از این طریق بتوانیم از انتشار ویروس جلوگیری کنیم.

گفتنی است، آموزش و پرورش استان مرکزی نیز اعلام کرده است که به منظور پیشگیری از بیماری های تنفسی و واگیردار و همینطور مراقبت در برابر ویروس کرونا، علاوه بر مدارس، آموزشگاه های زبان و آموزشگاه های علمی آزاد استان مرکزی نیز تا پایان هفته تعطیل خواهد بود.

مدارس و دانشگاه های گلستان تا آخر هفته تعطیل شد

به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا، مدارس و دانشگاه های گلستان تا آخر هفته تعطیل شد.

بنا به دستو وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان همه مقاطع تحصیلی اعم از مدارس و دانشگاه های استان تا آخر هفته جاری تعطیل اعلام شد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان ضمن تأیید این خبر گفت که این عمل به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بوده و پیش از این هم مدارس استان یکشنبه و دوشنبه تعطیل اعلام شده بودند.

مدارس استان قم ۲ روز تعطیل شد

در جلسه مدیریت بحران استان به ریاست بهرام سرمست استاندار قم تصویب شد که روزهای یکشنبه و دوشنبه ۴ و ۵ اسفندماه تمام مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز علمی، مهدکودک‌ها و مراکز حوزوی استان قم تعطیل است.

مسئولان مختلف کشوری و استانی با تاکید بر ضرورت بیش از پیش رعایت نکات و توصیه‌های بهداشتی در رابطه با بیماری کرونا، از تلاش همه جانبه برای مهار و کنترل آن خبر داده‌اند.

تعطیلی مدارس استان قزوین در روزهای یکشنبه و دوشنبه

باتوجه به تصمیم آموزش و پرورش استان قزوین، به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس استان قزوین در روزهای یکشنبه ۹۸/۱۲/۴ و دوشنبه ۹۸/۱۲/۵ تعطیل است.

تمام مدارس زنجان فردا تعطیل است

به نقل از اداره کل آموزش و پرور ش استان زنجان، به جهت برگزاری انتخابات در اکثر مدارس استان و ضرورت ضدعفونی کامل مراکز و پیشگیری از شیوع هر نوع بیماری واگیردار تمام مدارس استان مناطق و نواحی ۱۴ گانه فردا یکشنبه ۴ اسفند ماه صبح و عصر تعطیل است.

مدارس همدان ۲ روز تعطیل شد

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان از تعطیلی تمامی مدارس دوره های تحصیلی استان طی دو روز آینده خبر داد.

محمد سهرابی اظهار کرد: به منظور جلوگیری از شیوع کروناویروس و اهتمام به سلامتی دانش آموزان، فرهنگیان و خانواده ها و نظر به هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان تمامی مدارس دوره های تحصیلی، مراکز آموزشی علمی آزاد و زبان سراسر استان همدان در روزهای یکشنبه و دوشنبه چهارم و پنجم اسفندماه ۹۸ در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل اعلام می شوند.

مدارس کرمانشاه 2 روز تعطیل شد

مدارس کرمانشاه روزهای یکشنبه و دوشنبه(چهارم و پنجم اسفند) تعطیل شد.

اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اعلام کرد: نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و به منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه از جمله دانش‌آموزان، فرهنگیان و خانواده‌ها و در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، با هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان تمامی مدارس دولتی و غیردولتی، مراکز آموزشی علمی آزاد و زبان در سراسر استان کرمانشاه در روزهای یکشنبه و دوشنبه، چهارم و پنجم اسفند در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

طبق اعلام صورت گرفته تاکنون موردی از ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه صورت نگرفته است.

مدارس استان اردبیل ۲ روز تعطیل شد

آموزش و پرورش استان اردبیل تمامی مدارس و آموزشگاه‌های علمی در این استان را برای پیشگیری از احتمال شیوع ویروس کرونا تعطیل اعلام کرد.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل شنبه شب در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که روزهای یکشنبه و دوشنبه بر اساس مصوبات کارگروه ویژه شورای سلامت استان و به منظور حفظ سلامت دانش آموزان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کلیه مدارس و آموزشگاه های علمی آزاد و زبان انگلیسی تحت پوشش آموزش و پرورش استان اردبیل تعطیل است.

همچنین دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز کلاس‌های درسی خود در تمامی استان را در این ۲ روز تعطیل اعلام کرده است.

تاکنون خبری در باره وجود موردی از ابتلا به ویروس کرونا در استان اردبیل از سوی مسوولان اعلام نشده است.

مدارس استان سمنان تعطیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: مدارس استان روزهای یکشنبه و دوشنبه چهارم و پنجم اسفند جاری به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ واگیر کرونا تعطیل شد.

محمد دستورانی شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: مدارس استان سمنان در تمام دوره‌های تحصیلی از پیش‌دبستانی گرفته تا دوره ابتدایی و متوسطه در این ۲ روز تعطیل اعلام شده است.

وی ادامه داد: در مدت ۲ روز تعطیلی مدرسه‌ها، کارکنان مدارس نسبت به راهکارهای پیشگیری از ابتلا به بیماری ویروسی کرونا آموزش می‌بینند و تجهیزات و امکانات بهداشتی مدارس به‌روز آوری می‌شود.

تعطیلی مدارس اصفهان، کاشان و آران و بیدگل در روز یکشنبه

اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد: به منظور ایمن‌سازی، ضدعفونی کردن و گندزدائی مدارس با هدف حفظ سلامتی دانش‌آموزان تمامی مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدائی ، متوسطه اول، متوسطه دوم شش ناحیه شهر اصفهان، کاشان و آران و بیدگل فردا یکشنبه ۴ اسفند ماه تعطیل اعلام می‌شود.

مدارس آذربایجان شرقی فردا تعطیل است

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از تعطیلی مدارس استان در تمام مقاطع در نوبت صبح و بعد از ظهر خبر داد.

تمام مدارس لرستان تا پایان هفته تعطیل است
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان گفت: بنا به دستور استاندار لرستان تمام مدارس استان تا پایان هفته تعطیل است.

تمام مدارس لرستان تا پایان هفته تعطیل است

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان اعلام کرد: بنا به تصمیم خادمی استاندار و رئیس شورای تامین لرستان، تمامی مدارس روستایی و شهری لرستان تا پایان هفته تعطیل اعلام است.

مدارس آذربایجان‌غربی در روز یکشنبه تعطیل شد

در راستای اتخاذ تدابیر لازم برای حفظ ایمنی و سلامت دانش آموزان و به منظور ضد عفونی کامل مراکز آموزشی و پرورشی برای پیشگیری از شیوع هرنوع بیماری واگیردار، فردا یکشنبه ۴ اسفند ۹۸ کلیه مدارس شهری و روستایی استان آذربایجان‌غربی در هر دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام می گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      تهران که از همه شلوغ تره بازه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه جا ی هفته تعطیله
        قم دو روز

    • بدون نام

      چرافقط اونجا باید کلا مدرسه هایه ایران طعطیل شود کارگران مغازهایه شخصی چی اونا ادم نیستن

      پاسخ ها

      • .

        عزیز اونا که دست اینا نیست مغازه دار میتونه ببنده مغازرو و کارگرم خوب دست خودشه

      • رویا

        فقط جنوبی ها برن مدرسه

      • بدون نام

        شما تعطیل را اشتباه نوشتی

    • مریم

      شیراز چی تعطیل کنید دیگه

    • درویش

      بچه های تهران یعنی ادم نیستن خدا لعنت کنه مسعولین ها من بچه اپ را نمیزارم بره مدرسه فردا خدای نکرده مریض بشه کی جواب گو هستش

    • مونا

      این شهرها باید تعطیل بشه بعد تهران که کلان شهر مردم بیشتر در معرض آلودگی هستند باید باز باشه.جون مردم اصلا براشون اهمیت نداره

    • بدون نام

      من ساکن تهرانم اجاز نمیدم بچه هام تا اخر سال مدرسه برن

      پاسخ ها

      • ریحانه

        اصلا با این کار موافق نیستم کرونا که از جمهوری اسلامی رفت بیرون بفرستید مدرسه بابا

    • بدون نام

      خب چرا تهران و تعطیل نمی کنند

    • ....

      تهران و تعطیل کنن

    • محمد

      پس تهران چي؟
      يعني توي دانشگاه هاي تهران و مدارس تهران ويروس منتقل نميشه؟

      پاسخ ها

      • تهران بی همه کس

        واقعا زدی تو خال

    • وفاق ملی

      کاش مدارس کل کشور تا عید تعطیل بشه
      تا خیال خانواده ها رخت بشه

    • بي نام

      ادارات هم بايد تعطيل بشن تا جلوي اين ويروس گرفته بشه

    • ایرانی

      خدایا خودت ب این مردم مظلوم ونجیب حافظ نگهبان باش.

    • بدون نام

      خوبه دیگه مدرسه تعطیل شد

    • بدون نام

      منتظرند درهراستان اول چندنفرخدای نکرده بمیرد بعد تعیطیل کنند

    • شایان

      گلستان که کرونا نیست تعطیله بعد تهران تعطیل نیست؟؟؟؟؟؟!!!!!!

    • بدون نام

      ‌از اعلام آخرین اخبار متشکریم

    • بدون نام

      واي كشتين مارو
      حداقل بگين تهران تعطيل نيست
      بگين ميخواين ما رو بكشين
      راحت شيم

    • بدون نام

      کلی آدم تو شهر ما کرونا دارن ولی چون امکانات شناسایی ویروس وجود نداره فکر میکنن سرماخوردن به علاوه چون موردی ثبت نشده دلیل بر این نیست که شهرای دیگه آلوده نیستن
      همه مدارس رو تعطیل کنید وگرنه هیچ خانواده ای سالم نمیمونه

    • بدون نام

      چرا مدسع دخترانه شهید کاظم موسوی را تعطیل نمیکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه میان مدرسه ای اعلام میکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخ

    • بدون نام

      اوج بی نظمی ، تعطیل کنید ، شما که ظرفیتتون رو می تونید چقدره !

      پاسخ ها

      • پویاحبیب زاده

        ارومیه چراتعطیل نیست

    • بدون نام

      سلام از مدارس استان البرز چه خبر تعطیل یا نه

    • الهام

      توروخدا مدارس و دانشگاههای تهرانم تعطیل کنین
      خیالمون راحت بشه

      اول میگین خبری نیس
      همه چی تحت کنترله

      بعد شروع میکنین
      یکی یکی تعطیل اعلام میکنین

      پس معلومه باز راستشو نمیگین

      پاسخ ها

      • پویاحبیب زاده

        ارومیه تعطیل است

    • علی

      آیا اهواز تعطیل است

    • هموطن

      پس چرا مدارس تهران تعطیل نمیشه؟باید هزار نفر بمیرن؟

    • سلیمی

      چرا مدارس تهران تعطیل نمیشع بچه های ما از اهنند

    • نا شناص

      تهران که حال و روزش بد تر است واقعا که تو بیمارستان ما ۱ نفر آوردن که کرونا داشت

    • بدون نام

      تهران هم تعطیل میکردین

    • بدون نام

      چرا تهران راتعيل نمی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      چرا؟؟؟؟؟
      ماهم حق داریم.

    • بدون نام

      چرا تهران رو تعطیل نمیکنید

    • بدون نام

      نمیشد انتخابات را جلو مینداختین که بخاطرش اینهمه بیماری را از مردم مخفی نکنین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انتخابات چیه؟ اینا همشون واسه قبل از راهپیمایی 22 بهمن بود که صداش رو در نیاوردن....

    • ریحانه

      کرج تعطیل نمیشه؟

    • بی نام

      تا چهارشنبه گیلان رو هم تعطیل کردن تمام مدارس و دانشگاه هارو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گیلان حتی نمایندگانش کرونا گرفتن فوتی داشته میخواستی تعطیل نشه؟

    • احسان

      نزدیک ترین شهر به قم کاشانه
      ازطرف دیگه کاشان دقیقا بین قم و اراک قرار داره
      چرا کاشان رو تعطیل نکردن؟
      چرا؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با کاشانی ها مشکل دارند

    • بی نام

      گیلان هم تعطیل شد تا چهارشنبه

    • بدون نام

      یکشنبه مدارس زاهدان تعطیل است

    • ....جانم فدای ایران

      شهرهایی که صاحب دارن تعطیل کردن .

    • مهران

      خوب شرکت ها چی؟ ما کارمندا؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      بقیه جاها که ادم نیستن

    • بدون نام

      خدا کن که اثر داشته باشه

    • بدون نام

      قم را باید بیشتر تعطیل میگردید

      پاسخ ها

      • کوشا

        باید قم رو قرنطینه میکردند همشون رفتند شهرهای دیگه پیش فک و فامیلشون اینجوری همه جا رو آلوده کردن و همه شهرها گرفتن

    • بدون نام

      اقا یان شهری ترا خدا بشینید خونه نیاید روستا اگه بیایید راهتون نمیدیم

    • مهناز جلیلی

      چرا همون اول پیشگیری نکردین کل دنیا پروازاشون با چین قطع کردن شما چی هواپیمایی ماهان اونارو جابجا کرد که الان با ان امکانات کم این همه مشکل بوجود بیاد شماها مسیول این فاجعه هستین

    • بدون نام

      چرا مدارس زاهدان رو تعطیل نمیکنید

    • بدون نام

      پس مدارس ارومیه چی ما آدم نیستیم؟ بجه های ما ایرانی نیستن مگهههه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو غرب و شمال غرب و جنوب که اصلا کرونا نیومده

    • بدون نام

      اره دیگه کاره تون با مردم تموم شد الان باید بهشون بگین چه بلایی سرشون اومده ..ااااگه بگین

    • بدون نام

      چه مدرسه اي شد امسال! طفلي دانش آموزان

    • بدون نام

      سلام پس مدارس قشم تعطیل نیست

    • بی نام

      برای چی مدارس شهرستان هارو تعطیل نکردن

    • بدون نام

      خوب کاری کردین

    • بدون نام

      چرا یک تصمیم جامع و اساسی نمی گیرند و طبق توصیه کارشاسان مدارس و دانشگاه ها را تا عید تعطیل نمی کنند. 2 روز یا 4 روز چه تاثیری دارد در حالیکه دوره نهان آن 14 روز است؟

    • سعیدمجدفر

      مشهد خراسان ها پس چی؟

    • بدون نام

      خیلی عالیه کلا تعتیل تا مهر سال دیگه

    • بدون نام

      آخه چرا همه مدارس کشور تعطیل نشدن؟ درسته تو این استانهاکرونا مشاهده شده ولی همه مردم و بچه ها در خطرند.بازنگری کنید تو رو خدا

    • محتشم

      مدارس آ غربی چطور ?

    • ااااا

      آخر چه گیج شدیم

    • مهدی حدادی

      بهتره تا عید مدارس تعطیل بشه بعد توی تابستان یه ماه بیشتر بشه آخه به چه قیمتی؟

    • بدون نام

      شیراز چی؟

    • حسین گلریز

      هیچوقت و هیچکس باور نداشت که مسئولین جمهوری اسلامی آنقدر ریا کار و دروغگو و هیچ دولت مردی آنقدر مورد بی اطمادی مردم باشد صد بار از امرعاص در دروگوتر شدند برای هردروغی باید چند دروغ دیگه گفته شود

    • حسین گلریز

      هیچوقت و هیچکس باور نداشت که مسئولین جمهوری اسلامی آنقدر ریا کار و دروغگو و هیچ دولت مردی آنقدر مورد بی اطمادی مردم باشد صد بار از امرعاص در دروگوتر شدند برای هردروغی باید چند دروغ دیگه گفته شود

    • بدون نام

      ماشاالله امسال کلن تعطیل بودیم

    • احد

      هر مشکلی پیش میاد مثل اینکه به تحصیل مردم ربط داره ، ایا عرضه کار دیگری را ندارید.

    • بدون نام

      اصفهان هیچی به هیچی اصلا مسئولین اصفهان گوششون بدهکار نیست

    • ققنوس

      واقعا درطول هفته خیلی زحمت میکشندیکساعت تعطیلی ندارند خب دیگه خسته شدند

    • کامران

      مطمئن شدم تو تمام این شهرها کرونا هست!!

    • محمد سلطانی فر

      من در پایه هفتم درس میخونم و اتفاقا فردا هم امتحان ریاضی داشتم چقدر خوب که باز هم تعطیل شد ایول هرکی خوشحاله که تعطیله به نظر من امتیاز مثبت بده

      پاسخ ها

      • محمد راستگو نژاد

        دمت گرم داداش عجب چیزی گفتی ایول به این تعطیلی ها

    • م

      خیییلی خوشحال شدم فیزیکمون پرید
      از یه طرفم ناراحت....

    • بدون نام

      دانشجوها ادم نیستن؟ ینی چی ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تعطیلیم دیگه.ب نظر من منبع ویروس بانکا هستند باید در شو ببندند

    • م ا

      چرامدارس کل ایران راتعطیل نمی کنید

    • بدون نام

      خدا به دادمون برسه

    • وفاق ملی

      بقیه چی پس؟
      لطفا برای پیش گیری همه ی مدارس رو تعطیل کنید
      بچه ها در خطرند

    • بدون نام

      خوب بقیه استانها رو هم تعطیل کنید

    • سوزوکی

      پس چرا لرستان تعطیل نمیشه ما خوب نزدیک استان مرکزی هستیم .خدا ازتون تگذره مسولیین بی لیاقت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو لرستان که یه نفرم کروما نگرفته رفت و آمد نکنید به استان مرکزی

    • س

      پس استان لرستان چرا تعطیل نیستن ما هم می ترسیم
      بچه هامون ومدرسه نمی فرستیم خواهشن تمام مقاطع تحصیلی وتو کشور تعطیل کنید

    • سید رضا صالحی

      شهر ایلام ۴اسفندرا تعطیل کنید

    • بدون نام

      قم که مرکز کرونا هست ۲ روز تعطیل و اراک یک هفته؟؟؟؟؟؟؟؟

    • از دلیجان

      ما در معرض خطریم اما متاسفانه مردم اصلا رعایت نمی کنن تو خیابونا میان بدون هیچ ماسک و دستکشی یکم فرهنگ سازی کنید تورو خدا

    • آلاله

      ایول

    • بدون نام

      بهتره خودشون همه مدارس رو تا گرم شدن هوا یا تموم شدن بیماری تعطیل کنن یه روز و دو روز فایده نداره دانش آموزا اگه ببینن جونشون در خطره نمیرن مدرسه چه تعطیل باشه یا نباشه عمومی ترین راه انتقالش مدرسه و مترو هستش

    • ماهیرو

      ای بابا کل ایران تعطیل شد چرا شیرازو تعطیل نمی کنن؟

    • حافظ

      خدایا خودت بهمون رحم کن

    • طایفه

      ارومیه کی نعطیل میشه

    • الیاس

      جالبه نه واقعا جالبه خسته نباشید, دیگه انتخابات هم تموم شده

    • محمد

      چه فایده داره
      امروز رفتم بانک ملی انقدددر شلوغ بود از صد تا سینما و دانشگاه بدتر بود و دائما افراد جدید در رفت و امد بودن
      هر کسی با دستگیره ، در رو باز و بسته میکرد
      همه جا باید رعایت بشه

    • بدون نام

      تورو خدا ناهماهنگی رو ببینید سرنوشت و جان مردم دست چه کسایی افتاده جزیره ای تصمیم میگیرن مگه میشه هر شهری یه جور تعطیل کنه؟ مگه ستاد بحران تو این کشور نداریم؟ بحران مدیریت یعنی همین

    • yas

      خب همه مدارس تعطیل میکردن برا ضدعفونی،فقط بچه تهرونیا آدمن ک مدارسشون ضدعفونی شه!!!!!!
      خدایا خودت حافظ بچه هامون باش

    • حمید

      همه چی از ماجرای قاشقچی شروع شد... و این داستان همچنان ادامه دارد...

    • زی زی

      مشهدم که اصلا هیچ

    • بدون نام

      دروغگوها

    • حمید شبان

      ارومیه تعطیل نیست؟

    • بدون نام

      کاشان چی؟! اینجا چندنفر کرونا گرفتن بعد تعطیل نمیکنید؟!

    • احمد

      خبر رو خوب بخونید اول تعطیلی تهرانو نوشته فقط بلدین غر بزنین اول بخون بعد

    • میثم

      تهرانم که گفته تعطیله چی میگید واسه خودتون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تهران تعطیل بودنش بدتره میرن شمال اونجا هم که کرونا هست برمیگردن تهزان بدتر بقزه رو هم آلوده میکنن

      • هانده ارچل

        اووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
        هنگ کردم با این جوابت

    • بدون نام

      تهرانم 2روز تعطیل دیگه چی میگید شماها عهههه

    • فرید سنگری

      پس استان فارس تعطیل نمیشه فارس رو هم تعطیل کنند من که بچه ام رو نمی‌زارم بره مدرسه خدای ناکرده اگه مبتلا بن کی جوابگویه

    • منصور

      سلام استان خوزستان هم باید تعطیل کنه مدارس و دانشگاهها رو. من بچه هام رو نمی فرستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوزستان که کرونا نیفتاده کسی هم که مسافرت خوزستان نمیده جنوبی ها و خوزستانیهای مقیم تهران سال تا سال خوزستان نمیرن واسه چی تعطیل بشه از اراک و قم و تهران کسی خوزستان نمیره که

    • بدون نام

      بجز دماوند و فیروزکوه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ههههههههههههههههههههههههههه

    • بدون نام

      اخه‌این‌هم‌شد‌وضع‌ما‌که‌امیدمون‌رااز‌دست‌دادیم‌که‌اماده‌باشیم‌با‌بیماریها‌دست‌و ‌پنجه‌نرم‌کنیم.‌⚽️

    • ساجده

      بعداین همه غرزدن یه فاتحه پیش پیش واسه خودمون بخونیم ...

    • م.پ

      پس ایلام چی چراایلاموتعطیل نمیکنن مابچه هامون وتواین کشوربابدبختی بزرگ کردیم مدارس ایلامم تعطیل کنید.

    • ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

      مشهد شهر زیارتی و پر رفت و آمدیه
      نباید تعطیل می شد؟؟؟؟

      من نمیدونم چرا کسی نظارت نمیکنه
      این چه مدیریتیه ؟؟.!!!

      خوبه کل مدارس و مراکز آموزشی و دانشگاهها تا بعد تعطیلات عید تعطیل باشن
      در عوض از اون ور یه ماه دیرتر تموم بشه
      به نظرتون ارزششو نداره ؟؟؟؟؟؟

    • سیستانی

      برا مدارس عشایر و روستایی سیستان و بلوچستانم یه فکری برداریم اینجا که نه ماسک و مواد ضدعفونی کننده مدارس ندارن همینجوری که همه مریضن

    • خوزستان

      خوزستان جز ایران نیست

    • بدون نام

      تهرانیا اول که آلودگی دو هفته تعطیل کرد بعد برف اومد بعد کرونا تعطیل کرد بعدم که عیده من موندم کی رفتن مدرسه... عجیبه فقط

    • بدون نام

      من از استان خوزستان شهرستان مسجدسلیمان پیام میدم مدارسا اصلا رعایت بهداشتی ندارند چون مایه دست شویی برای دانش اموزاتهیه نمیکنن حاظرنیستن برای دانش اموزای مدارس کاری بکنن بایدبه کی عتراض کنیم

    • بدون نام

      لطفا مدارسه های خوزستانم تعطیل کنید

    • شفق

      درست بخونید بعد اظهار نظر کنید
      نوشته مدارس تهران و شهرستانهای تهران فعلا دو روز تعطیله تا بعد تصمیم بگیرن.

    • بدون نام

      تهرانم خودتون تعطیل کنید سلامتی بچتون مهم و از تحصیل

    • سعید

      دانشجوهای لرستان آدم نیستن؟!

    • مهدی مهرنجانی

      همه شهرها تعطیل هم نکنن تعطیل کردن منتظر بهداشت عقب منده نیستند بهداشت بره خرابکاریهای خودش را درست کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من از کرمان پیام می دهم مدرسه کرمان چرا تعطیل نمی کنید

    • مهدی ستایتده

      سی سخت هم تعطیله یا نه

    • هانده ارچل

      ما کلا چقدر باید بریم مدرسه ؟؟؟؟؟؟
      تهران که همش به بهونه های مختلف تعطیله !!!!!!!!
      ماکلا هیچ چیزی از مدرسه امسال نفهمیدیم والاااااااا

    • m

      چرا خوزستان تعطیل نمی کنید. یعنی ما بمیریم

    • حیدری

      خواهشا مدارس رو تا عید تعطیل انید نگرانیم

    • علی

      مدارس استان قم که در خودش کرونا آمد چی ی فکری کنید

    • ابوالفضل

      مدارس گلستانتا اخر هفته تعطیلن؟؟ هر سایتی میرم یه چیز میگه .هنگ کردم

    • کرونا

      توروخدا تا پایان اسفند تعطیل کنید. التماستون میکنم. اگر دلتون برای ما نسوخت حداقل ا هفته رو تعطیل کنید. از اون طرف جبرانی میریم. من الان مدرسه ایم و در بیمارستان به خاطر کرونا بستری هستم. یعنی کرونا گرفتم. هرچی به مدرسه گفتم حالم خوب نیست باید تو بیمارستان بستری باشم گوش نکرد. توروخدا تعطیل کنید. اگر میشه تا اخر اسفند یا نهایتا دو هفته یا فوقش ا هفته رو تعطیل کنید. دعاتون میکنم. انشالله هر چی از خدا میخوای بهت بده. فقط تعطیل کنید. یا علی مدد

    • بدون نام

      افتضاحن
      ه

    • *

      بایددددد اصفهان رو دوشنبه تعطیل میکردن.همه جا یک هفته تعطیلن الا اصفهان!
      من امروز نرفتم .تو کلاسمون کلا از 37 نفر 5نفر اومده بودن.

    • Yzdn

      چرا تهران تعطيل نمي کنين ما ها بايد مريض شيم تا تعطيل کنين بابا تور خدا تعطيل کنين

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج