۹۶۳۸۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ذوب‌آهن حریف سرسختی برای استقلال است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ذوب آهن نسبت به چند هفته قبل متحول شده و نتایج بهتری می‌گیرد و حریف سرسختی برای آبی پوشان است.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال استقلال در هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر میزبان ذوب آهن اصفهان است و در صورت پیروزی در این بازی ۳۶ امتیازی شده و به روزهای آینده امیدوار تر می‌شود.

پیمان صاحب جمعی در خصوص این بازی اظهار داشت: استقلال خسته و پر مصدوم، اما با انگیزه به این دیدار می رود. ذوب آهن نیز تیمی متحول شده وو جان گرفته است که با انرژی زیاد به این دیدار می‌آید و این وجه تمایز دو تیم باعث می شود این دیدار غیر قابل پیش بینی شود.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: شنیده‌ام که بعضی از مصدومان استقلال به این بازی می‌رسند و این می‌تواند نقطه امیدواری باشد و ضریب موفقیت این تیم را در بازی مزبور بالا ببرد. در غیر اینصورت دست مجیدی برای این بازی هم بسته خواهد بود و این حسابی دردسر ساز می شود.

وی اضافه کرد: همچنان نقطه برتری استقلال خط حمله این تیم و قدرت بالای مهاجمان آن است. خط حمله‌ای که می تواند برای هر خط دفاعی در ایران و آسیا دردسر ساز باشد. اما همچنان در خط دفاعی این تیم مشکلاتی وجود دارد که مهمترین آن ناهماهنگی است.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: در خط دفاعی استقلال از ابتدای فصل تاکنون تغییرات زیادی ایجاد شده و چندین ترکیب متفاوت در دیدارهای داخلی و خارجی به کار گرفته شده است. این باعث شده حالا که به هفته بیستم رسیدیم هنوز در خط دفاعی هماهنگی لازم ایجاد نشده باشد.

وی افزود: اگر آبی پوشان در فاز دفاعی به بلوغ برسند و دروازه این تیم کمتر آسیب پذیر باشد، با این قدرتی که در خط حمله دارند شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ دارند. معتقدم فرهاد مجیدی و دستیارانش باید روی این مشکل بیشتر از این کار کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج