۹۶۳۸۶۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

تمجید روزنامه جوان از تیم پزشکی شجریان

سخنان همایون شجریان درباره اینکه پزشکان امریکایی چند سال پیش استاد را جواب کردند و خانواده تصمیم گرفت او را به ایران بیاورد و نتیجه‌اش ادامه حیات خسرو آواز ایران است، ناخودآگاه اذهان را به سمت زنده‌یاد عباس کیارستمی می‌برد که چند روز پیش از درگذشتش به اروپا منتقل شد ولی پزشکان فرانسوی او را جواب کردند و او در غربت زندگی را به درود گفت.

برترین‌ها: سخنان همایون شجریان درباره اینکه پزشکان امریکایی چند سال پیش استاد را جواب کردند و خانواده تصمیم گرفت او را به ایران بیاورد و نتیجه‌اش ادامه حیات خسرو آواز ایران است، ناخودآگاه اذهان را به سمت زنده‌یاد عباس کیارستمی می‌برد که چند روز پیش از درگذشتش به اروپا منتقل شد ولی پزشکان فرانسوی او را جواب کردند و او در غربت زندگی را به درود گفت.

با وجود برخی بدبینی‌هایی که به جامعه پزشکی ایران وجود دارد و شاید بخشی از این بدبینی بلاوجه هم نباشد، اما سه سال پیش که کیارستمی پس از چند روز از انتقال به فرانسه در پاریس دار فانی را وداع گفت، خیلی‌ها این سؤال از ذهنشان خطور کرد که اگر کیارستمی در ایران می‌ماند احتمال ادامه حیاتش بیشتر نبود؟ واکنش بهمن کیارستمی فرزند مرحوم کیارستمی به سخنان همایون شجریان نیز نشان از همین موضوع دارد.

همایون شجریان شنبه شب در جمع طرفداران پدر گفت: «استاد شجریان چند سال قبل در امریکا رادیوتراپی کردند و این رادیوتراپی برای ایشان عوارض سوئی هم داشت. شرایط طوری شد که دکتر‌ها در امریکا ایشان را جواب کردند و گفتند که ایشان یک هفته بیشتر نخواهد بود، چون یک هفته بود آب و غذا نخورده بود. برای استاد شجریان لوله تغذیه در داخل معده گذاشتند، چون نمی‌توانستند غذا بخورند، این باعث شد که احیا شوند.»

تمجید روزنامه جوان از تیم پزشکی شجریان

همایون شجریان ادامه داد: «مقدمات را فراهم کردیم و ایشان را به ایران آوردیم و از آن روز سه سال است که سایه‌شان بالای سر ماست.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از خدای مهربان برای استاد گرانقدر سلامت وطول عمر آروز میکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج