جاباما
۹۶۳۸۶۲
۲ نظر
۵۰۸۱
۲ نظر
۵۰۸۱
پ

خداحافظی با نماینده پرحاشیه مجلس یازدهم

نگاهی به اسامی نمایندگان مجلس یازدهم در سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل حکایت از جابجایی زیاد در کرسی‌های نمایندگی این استان‌ها در مقایسه با مجلس فعلی دارد.

خبرگزاری خبرآنلاین: نگاهی به اسامی نمایندگان مجلس یازدهم در سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل حکایت از جابجایی زیاد در کرسی های نمایندگی این استان ها در مقایسه با مجلس فعلی دارد.

دو روز بعد از انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تکلیف اکثر کرسی های نمایندگان مجلس آینده مشخص شده است. در این میان برخی نمایندگان مجلس فعلی عزم کاندیداتوری مجدد نکردند و برخی دیگر هم از فیلتر احراز صلاحیت عبور نکردند. آنها که در میدان ماندند و رقابت کردند نیز یا با رای مجدد مردم در پارلمان بعدی حضور دارند یا با کرسی نمایندگی مجلس برای ۴ سال آینده خداحافظی کرده اند.

در ادامه به وضعیت کرسی های نمایندگی در سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل اشاره شده است.

خداحافظی آقای پرحاشیه با کرسی نمایندگی

براساس آمار رسمی که تا امروز ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام کرده است تکلیف نمایندگان همه حوزه های انتخابیه استان آذربایجان شرقی مشخص شده است و تنها شهر تبریز است که آمار همچنان به صورت غیررسمی است. براساس این آمار کرسی نمایندگی سلمان خدادادی در ملکان که از نمایندگان پرحاشیه مجلس فعلی بود به سیدعلی موسوی رسیده است. نمایندگان حوزه های انتخابیه بناب، مرند و جلفا، میانه، مراغه و عجب شیر، ورزقان،شبستر، کلیبر، اهر و هریس و بستان آباد در مجلس دهم تغییر کرده و چهره هایی جدید جای آنها را در پارلمان یازدهم خواهند گرفت.

استان آذربایجان شرقی

خداحافظی با نماینده پرحاشیه مجلس یازدهم

در استان آذربایجان غربی هم تغییرات چشمگیر بوده است. شهروز برزگر با کرسی نمایندگی خداحافظی کرده و یعقوب رضازاده نماینده سلماس در پارلمان بعدی است. محبی نیا که عزم کاندیداتوری نکرده بود غایب شاخص این استان است. همچنین در مجلس بعدی خبری از نادر قاضی پور هم نخواهد بود. براین اساس در حوزه های انتخابیه سلماس، شاهین دژ، تکاب و میاندوآب، نقده و اشنویه، خوی و چایپاره، پیرانشهر، بوکان، ماکو و دو کرسی نمایندگی ارومیه شاهد جابجایی چهره ها هستیم.

خداحافظی با نماینده پرحاشیه مجلس یازدهم

استان اردبیل هم با تغییراتی در کرسی های نمایندگی اش در چند حوزه انتخابیه همراه بوده است. مشکین شهر در مجلس یازدهم محمود عباس زاده را به عنوان نماینده به خود خواهد دید. حوزه های انتخابیه پارس آباد و بیله سوار، خلخال و گرمی هم تغییر نماینده داشته اند. تکلیف نمایندگان اردبیل به صورت رسمی هنوز مشخص نشده است.

استان اردبیل

خداحافظی با نماینده پرحاشیه مجلس یازدهم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ........shanjani......

      ''''' کماکان '' سلمان خدادادی ' خارج از نمایندگی مجلس'' به کار پر حاشیه خود ادامه خواهد داد''!!

    • بینام

      یه عده مصرف کننده رفتند یه عده مصرف کننده آمدند همین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج